Σάββατο, Απριλίου 22, 2006

Ω γλυκύ μου έαρ...



...και εννοώ την άνοιξη... αυτή που γεννάει και τους νεαρούς, ωραίους θεούς οι οποίοι, από τα αρχαιότατα χρόνια, πεθαίνουν, αναγεννιούνται και ανασταίνονται: Όσιρι, Ταμούζ, Άδωνι, Χριστό...


Μία ραψωδία σε τόνους του μοβ που υποδεικνύει μαζί το πένθος και την ανάσταση (της φύσης).


Μία στιγμή έκστασης από δύο ερωτευμένες χελώνες. (Ξέρατε ότι βογγάνε πολύ δυνατά την στιγμή του οργασμού; Κόντεψε να μου πέσει η φωτογραφική μηχανή από τα χέρια).

Καλή Ανάσταση! (της Φύσης).

Αυτή μόνο ανασταινεται - άντε, παρασύρει κι εμάς σε μία ψευδαίσθηση αναγέννησης.


(Φωτογραφίες φετινής εσοδείας).


587 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 587   Νεότερο›   Νεότερο»
MainMenu είπε...

glenn ego eimai edo file:)

ekopsa mia ntomata ayth htane h mageiritsa mou

genika thn evgala xortofagikos...

glenn είπε...

Συννέφιασε ο τόπος απ' τα εικονίδιά μου. Θα βάλω και κεραυνούς!

glenn είπε...

glenn vs mainmenu & gargoyle!

cobden είπε...

Χριστός Ανέστη!!Μου φαίνεται πως βιάστηκα να τελειώσω τη μαγειρίτσα!!!κανένας δεν είναι εδώ???

MainMenu είπε...

εμενα παιδια μη με ανακατέβετε με μονομαχίες. Καμμιά ποκίτσα την παίζω...βέβαια. αλλα θελουμε ακομα ενα...

glenn είπε...

Στο ρόλο της Λολίτας η Αφροδίτη.

glenn είπε...

Είναι κανείς εδώεδώεδώεδώ (echo effects)

Somebody961 είπε...

Ακολουθία ανάστασης
ψέλνουν οι εκκλησιές μας
ανάσταση να ακολουθεί
για πάντα στις καρδιές μας.

Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη.

Στιχάκι της στιγμής :)

Ούτε εγώ πατάω στην εκκλησία την ανάσταση. Την βλέπω από τηλεόραση και νομίζω πως έκανα λάθος και έβαλα το βιντεο από τους βομβαρδισμούς στο Ιρακ...

takis vasilopoulos είπε...

Κ Ρ Α Ι Π Α Λ Η !!!

cyberdustz είπε...

Αντίχριστοι

cyberdustz είπε...

Άλλοι δουλεύουν νυχτιάτικα, και άλλοι το διασκεδάζουν.

cobden είπε...

Καλή η μαγειρίτσα της γιαγιάς, takis???Και η δικία μου γιαγιά παρά τα 85 της χρόνια, καλά τα κατάφερε...:-))Εγώ υπέκυψα στα θέλγητρα της κρεατοφαγίας από σήμερα...

Aphrodite είπε...

"Μπλε & κόκκινο κάνει μωβ"
(στίχος από παιδικό τραγουδάκι)


Ξημέρωσε αγάπη μου
έλα έξω και βρες με,
γέμισ'τα μάτια σου ομορφιές
κλείστα ξανά, κι οσμίσου,
τ'αχνάρια μου που σ'αφησα
έλα να μου τα δείξεις...

Πνίγομαι στο μωβ
το λιλά, το συκλαμέν
τις ίριδες, πανσέδες
πασχαλιές, δες
το μονο πνίξιμο
να μου γεμίσει τα πνευμόνια
κι -αμήν- ακόμη ν'αναπνέω...

Δεν έχει το ντόμπρο του λευκού,
δεν είναι φρέσκο σαν και πράσινο, δεν έχει δροσιά από κίτρινο,
ούτε υποταγή στο μαύρο.

Ερχεται πρώτα γαλανό
σε φέρνει στο γυαλό μου
ξεσπάει κόκκινο μετά
καιγόμαστε στη φλόγα...

Κι ύστερα πάλι γαλανό
ουρανό μακρύ κοιτάζω
και περιμένω το βασίλεμα
στο κόκκινο να με ρίξεις...

Μέχρι να πιάσει το ξημέρωμα
και να σου πω βγες έξω, μην αργείς,
να σε δω να λούζεσαι το μωβ,
ανθοί το δέρμα σου ν'αγγίζουν
και να μου πάρεις πασχαλιές
να με χαϊδεύεις απαλά
πριν μπεις ψηλά, πολύ ψηλά...

Aphrodite είπε...

Λοιπόν, εγώ την καλή μου πράξη την έκανα, ορίστε και φόρος τιμής στο θέμα μας, την κακή μου πράξη την έκανα - μανιταρίτσα με hypnostedon, ξεράθηκαν όλοι, και τώρα... άντε, μέχρι και στα γόνατα (για να έχω ύψος Λολίτας) θα περπατήσω για χάρη σας!

takis vasilopoulos είπε...

@cyber dust

:-} τι δουλεια?


@cobden
Πραγματικά την είχε πετύχει,με αρκετο ζουμάκι......αλλα δεν ήταν μονο αυτο,ακόμα γαρδουμπάκια,αντερακια πλεγμενα πλεξουδες κτλ....και για τέλος ένα υπέροχο γαλακτομπουρεκο με σιμιγδάλι σπυρωτο,σπυρωτο,να λιώνει στο στόμα,τέλειο!!!!!!!!

takis vasilopoulos είπε...

Μα που είναι όλοι?

Μιχάλη???

Γεωργια???


WHERE ARE YOU?

cobden είπε...

takis vasilopoulos
μου ξανάνοιξες την όρεξη :-))αυτά τα αντεράκια είναι πράγματι καταπληκτικα...Τίμησα και.. μυαλό από κατσικάκι(τέλειο!!).είναι απαγορευμένο πια αυτό , δεν είναι???Δηλάδη είτε έκανα μαύρο απόψε είτε έτρωγα αρνίσια μυαλά, ένα και το αυτό...τη φυλακή δεν τη γλυτώνω;-)

Aphrodite είπε...

Εμείς δε σου κάνουμε ρε Τάκη?
:-)

takis vasilopoulos είπε...

Mα και βεβαια αφροδίτη μου.....απλά ρώτησα που είναι και οι αλλοι συγκατοικοι.....Καλα μετα την ανασταση και δεν πάμε για υπνο αλλα ερχόμαστε στο blog .Αυτο σημαινει πολλα!

Aphrodite είπε...

ΟΚ Τάκη μου, μια που δε μας ακούει κανείς, σαν λίιιιγο πιο έμπειρη, ρώτα με, τι ήθελες πάντοτε να μάθεις και θα σου απαντήσω!

takis vasilopoulos είπε...

@cobden

Nαι,όλα τα εντόσθια θεωρητικά απαγορεύονται και ειδικά τα μυαλά....Αλλα περι ορεξεως....προσωπικα δεν έχω δοκιμάσει μυαλα...ουτε μαυρο ακομα,θα ήθελα κάποια στιγμη,και μονο απο περιεργεια

takis vasilopoulos είπε...

@aphrodite

Kαι πως ξέρεις οτι είσαι πιο εμπειρη?

cobden είπε...

Κι εγώ μικρός είμαι,aphrodite ...να μην έχω απορίες εγώ???ή δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις με δύο ;-))

Aphrodite είπε...

@Τάκη,

εσύ πώς ξέρεις ότι δεν είμαι?
(-)

(btw, δε χρειάζεται να δοκιμάσεις μαύρο, δε χάνεις τίποτε...)

takis vasilopoulos είπε...

Βρηκα ερώτηση,περιεγραψε την αισθηση μετα απο << μαυρο >>....

Aphrodite είπε...

@cobden,

Αν είναι να το παίξω και σέξυ θεία Λόλα για χάρη σου, ευχαρίστως (ελπίζω μόνο να το αξίζεις!)

Από Λολίτα, σε Λόλα (και μετά σε απόβλητο από του ΝΔ!!!)

ΥΓ- πότε-πότε, να λέμε και τίποτε επί του θέματος, κάνα 4-στιχο έστω...

cobden είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Aphrodite είπε...

@takis,
"Βρηκα ερώτηση,περιεγραψε την αισθηση μετα απο << μαυρο >>.... "

Τι να σου πώ, ότι χάνεις τοσο καιρό... (όντως οι λευκοί την έχουν πιο μικρή!)

Α, συγνώμη, για άλλο μαύρο μιλούσες...
(-)

takis vasilopoulos είπε...

Εμενα αλλιως μου τα εχει περιγράψει μια φίλη,και για το μαυρο και για την κοκαινη.....μου έχει πει για εκσταση,για προεκταση των αισθησεων

Aphrodite είπε...

@takis,

"...μου έχει πει για εκσταση,για προεκταση των αισθησεων"

Μ'ένα 'γάρο ?

!!!!!

takis vasilopoulos είπε...

Ξεφυγα.Απο την ανα-σταση στην εκ-σταση....

takis vasilopoulos είπε...

Ναι,δεν κάνει και συνεχεια....τι λεει η πειρα σου?

cobden είπε...

Πιο πιθανό ο.. μαύρος της Αphrodite να προκαλέσει αυτή την ..έκσταση και προέκταση των αισθήσεων, παρά ένα τσιγάρο...για κοκα δεν ξέρω...είμαι λίγο κότα σε αυτά τα χημικά, τα φοβάμαι...

Aphrodite είπε...

@takis,

Η πείρα μου λέει ότι όσο ωραίο κι αν νοιώθεις το "χάϊ" σου εκείνη την ώρα, ειδικά με παρέα, μετά καταλαβαίνεις ότι το "νέτο-σκέτο" κέφι, που έρχεται αβίαστα και χωρίς αυτά, είναι σαφώς πιο αληθινό & αξιομνημόνευτο...

(αν σου "κάτσει" η φάση η καλή με κοπέλλα πχ, δεν θα ξέρεις αν ήταν 100% επειδή "μέθυσε" με σένα κι όχι λόγω "βοηθήματος"...)

Μια ιδέα είναι Τάκη μου, κρατάς χαρακτήρα και προχωράς κατ'ευθείαν στο ζουμί...

(κι άντε, για να μην σε στεναχωρήσω, να σου πω τι σημαίνει "κρατάω χαρακτήρα": εκδρομή να δούμε γκόμενο-φαντάρο στην Τρίπολη, ξεκινήσαμε 2 αυτοκίνητα, το ένα κλάταρε, μπήκαν στο δικό μου οι κολλητοί του (η άλλη κοπέλλα έφυγε) και οδηγούσα εγώ με τύπους που έβλεπα ότι πήγαιναν, πέραν της επίσκεψης, να "ψωνίσουν" κιόλας... Καταλήξαμε να τους παρατήσω στο στρατόπεδο και να γυρίσω μόνη μου, χωρίς να τους το πω εννοείται - μια που είχαν εξαφανιστεί για τις φούντες τους... Καλό, ε?)

takis vasilopoulos είπε...

Επανέρχομαι στο Πασχα....Πάντως τα βαρελότα έχουν παραγίνει,παλια έριχνα και εγω,υπάρχουν 2-3 μέρη στην Καλαματα που μπορεις να προμηθευτεις ανετα οτι θες.....
Το κωμικοτραγικο είναι η αστυνομια,έξω απο κάθε εκκλησια 2 αστυνομικοι για μοστρα.Δεν επεμβαινουν.

Θα πουν κάποιοι έθιμο,δεν θέλω να τους χαλάσω την καρδια,εντάξει έθιμο αλλα η μητερα και άλλοι που έχω ακουσει έχουν παθει προβλημα στο ακοη απο αυτη....ακουει ένα συνεχες βουητο....

Ο παπας παλια εβγαινε έξω απο την εκκλησια και εδινε το φως,τώρα ταμπουρωμένος μέσα ,φοβισμένος.Δεν είναι λιγες οι φορες που έχουν σπάσει και τα τζάμια απο τον θορυβο........

Επισης επικινδυνα είναι,κάποια,δεν θυμάμαι πως τα λενε που σφυριζουν και εκτοξευονται στον ουρανο.Καθε φορα λες τώρα,τωρα θα με πετυχει.....

Τα πιο ωραια είναι τα βεγγαλικα,πανδαισια χρωμάτων,αυτα μάλιστα

takis vasilopoulos είπε...

Συμφωνω Αφροδιτη,αν και πρεπει να δοκιμάσω για να επιβεβαιωσω

Aphrodite είπε...

@takis,

Από στρακαστρούκα πάντως σύραμε μια παρέα στο τμήμα, μια που τις πετούσαν μες τον κόσμο και πάθαμε ζημιά (προσωπικά γλύτωσα το έγκαυμα γιατί φορύσα τζην- να δεις κάτι κορίτσια που φορούσαν καλσόν...). Οι αστυνομικοί (2 κι εκεί) δεν έκαναν τίποτε επί τόπου, κόντεψε να πέσει ξύλο για να τους πάμε σούρνοντας στο τμήμα για τα περαιτέρω...

Λοιπόν, αφού σε κάλυψα με τις απορίες σου, cobden, αν δεν έχεις κάτι άλλο, να πηγαίνω κι εγώ...

cobden είπε...

Aphrodite
Ε, μα εγώ δεν ρώτησα τίποτε ακόμη!!!Από μενα, ελεύθερη πάντως, αν σε αφήνει και ο Τάκης..Καλή ξεκούραση και καλό Πάσχα!!

takis vasilopoulos είπε...

Εχει σκεφτει κανεις τι γινεται μετα στην εκκλησια,αφου ο Παπας πει το Χριστος Ανεστη?

Θυμαμαι μια γιαγια που δεν έχει άλλο στον κοσμο μου έλεγε πως μένει κάθε χρονο αυτη,αλλοι 3-4 ηλικιωμένοι και ο παπας ( που θα ευχόταν φαντάζομαι να μην υπήρχαν οι ηλικιωμένοι για να μην χρειαστει να κάτσει )....

Φαντάζεστε....ΜΟΝΑΞΙΑ....και η μονη λυση η εκκλησια....και οι ελπιδες που εναποτειθονται στο θεο και η ζεστασια απο το κυρηγμα...μετα πάνε σπίτι και νιώθουν έρημοι......Δυσκολο πράγμα η μοναξια....Θυμαμαι σε ένα ποιημα ο Ν.Δημου έκεγε οτι συνηθιζεις και χωρις ανθρωπους και με ανθρωπους....δεν ξέρω κάποιοι μπορει να μην αντέχουν....θυμάμαι έναν άλλον παππου που η γυναίκα του είχε πάθει χρόνια εγκεφαλικο και δεν επικοινωνούσε,όμως αυτος της μιλαγε κανονικα,έβγαζε την αναγκη της επικοινωνιας πάνω της,και όταν πέθανε μαράζωσε.Ελεγε χαρακτηριστικα << μακάρι να είχα ένα κουτσουρο κάτι,να μιλαω,δεν αντέχω..... >>

Η μοναξια πολλες φορες είναι απαραιτητη αλλα εδω μιλαμε για ΕΡΗΜΙΑ

Aphrodite είπε...

Μακάρι όταν ξύπναγες, να έβλεπες κομμένα άγρια κυκλάμινα στο μαξιλάρι δίπλα στο δικό σου, το χρώμα π'αγαπάω, αλλά πού...

Δεν είναι η απόσταση, είναι εκτός εποχής ματάκια μου...

Λοιπόν, με αυτήν την ποιητικήν νόταν (δεν έχετε παράπονο, σας έπρηξα σήμερα με στιχάκια, αρχή - μέση- τέλος) σας καληνυχτίζω...

παράκληση: παιδιά "σηκώστε το", διότι μας βλέπω Δευτέρα με πόλεμο Αυστρο-ουγγαρίας...
:-)

takis vasilopoulos είπε...

Ευχαριστώ αφροδιτη μου,καλο ξημερωνα να εχουμε

Aphrodite είπε...

@cobden,

Εσύ δεν χρειάζεται να ρωτάς, ξέρεις ήδη... (απ'όλα!)
(-)

cobden είπε...

Τάκη, γιατί σε απασχολεί τόσο πολυ και τόσο μικρή ηλικία το θέμα της μοναξιάς???Ακόμη, δεν έχεις δει τίποτε, δυστυχώς....αλλά ο άνθρωπος συνηθίζει...στα πάντα

cobden είπε...

aphrodite
πως με πιάνεις:-))))

takis vasilopoulos είπε...

cobden said...
Τάκη, γιατί σε απασχολεί τόσο πολυ και τόσο μικρή ηλικία το θέμα της μοναξιάς???Ακόμη, δεν έχεις δει τίποτε, δυστυχώς....αλλά ο άνθρωπος συνηθίζει...στα πάντα



Δεν γινεται να κλεισω τα ματια και να μη με απασχολει,υπάρχει γυρω μου ,παντου,μέσα μου.Και πιστεψτε με,παρολο το νεαρο της ηλικιας το εχω νιωσει και το νιωθω καθημερινα

takis vasilopoulos είπε...

ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ........

cobden είπε...

Απλά πρέπει να την συνηθίσεις και να την αγαπήσεις...Δες τα καλά της..όπως ξέρεις η μοναξιά, μπορεί να γίνει πολύ δημιουργικη..."Κάθε μοναξιά είναι και μια κορυφή", έγραφε η Αμερικανίδα μυθιστοριογράφος και φιλόσοφος Ayn Rand (σου την προτείνω....)...τώρα για τις καλές όψεις της..ερημιάς...εδώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω και πολύ...

cobden είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
mickey είπε...

Υπάρχει κανείς ξύπνιος; Γιατί πέρασα μια ΠΟΛΥ SPECIAL Ανάσταση απόψε!!!

takis vasilopoulos είπε...

Πασχα με τον Παππου.....

Τον παρατηρω απεναντι μου.....Καθεται πισω απο το παραθυρο και κάνει πως βλέπει το δρομο...μα κάπου ταξιδευει...παιζει τα χέρια νευρικά πάνω στο τραπέζι,κάτι τον απασχολει,κάτι που δεν θα το πει ποτε και σε κανεναν....Ισως η ζωη που δεν έζησε,ίσως ο θάνατος που περιμενει.

Μα πως περιμενεις το θάνατο?ΠΩΣ??Γνωριζει και γνωριζω πως σε λιγο όλα θα τελειωσουν.Παω κάθε μέρα οταν είμαι εδω και τον βλεπω,πάντα κάτι θέλει να μου πει και την ώρα που είναι να βγει απο το στόμα κολαει.

Καθε άνθρωπος για να βρει τη δύναμη να σηκωθει απο το κρεββατι το πρωι πρέπει να πιστευει σε κάτι,να περιμένει κάτι.Τι να περιμενει ο παππους στα85 του,ανήμπορος με χιλια δυο προβληματα?

Και ομως περιμένει να δει εμενα ...και τα μάτια του πλημμυριζουν απο χαρα,σαν παιδι...αμα τον ρωτησεις τι κερδισε στη ζωη του θα σου δειξει τα παιδια και τα εγγονια του....

Εχει μια σπάνια αξιοπρεπεια που δεν συναντας ευκολα,έζησε δυσκολες εποχες,δεν ξέρω αν γνωρισε τον έρωτα...μεγάλωσε αλλιως,πληθα πληθα χτισανε το σπιτι με την γιαγια...

Παππου θα ηθελα κάποιο πάσχα να ξαναγεννηθεις στην ηλικια μου,τοτε θέλω να μου πεις οσα δεν μου ειπες...και τοτε θέλω να κλεισω μεσα στα χερακια σου όλες τις χαρες του κόσμου ( για να δανειστω μια φράση απο τον χαξλευ )

Παππου ,θα σε κοιτάξω ξανα,αυριο,μεσα στον πυρηνα των ματιων σου,σε αυτα τα πανεμορφα θολα ματια και στο φως που σβηνει θα βρω μια αχτίδα....και αυτην την αχτιδα θα την αναστησω μέσα στην καρδια μου για πάντα!

takis vasilopoulos είπε...

Καλησπερα Μιχάλη....βγαινω απο την μελαγχολια,πες μου

cobden είπε...

Τάκη, γράφεις πολύ όμορφα...Να ένα καλό αντίδοτο στη μοναξιά!!!

mickey είπε...

Η καθιερωμένη οικογενειακή συγκέντρωση με τη μαγειρίτσα και τα σχετικά, έλαβε τέλος πριν από λίγα λεπτά.

Θα προσπαθήσω να εξιστορήσω τον αποψινό εορτασμό, αν και πρέπει να κοιμηθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται. Αύριο έχει ταξίδι αυθημερόν στην ορεινή Αρκαδία, με επιστροφή τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας - και με αυτό τον βροχερό καιρό τα πράγματα δε θα είναι και τόσο ρόδινα.

Για τους ...ανυπόμονους, θα πω ότι η περιπέτεια κατέληξε με αντίδωρο από τον ΙΔΙΟ τον Αρχιεπισκοπίξ στη Μητρόπολη της Αθήνας - μαζί με την ευλογία του φυσικά!

Φρόντισα να το πάρω τελευταίος από τη μεριά των ανδρών (δεξιά), αν και είμασταν κάπως ανάκατα, προκειμένου να έχω και μια μικρή κουβεντούλα μαζί του. Δυστυχώς, το βλοσυρό βλέμμα του παρακείμενου φουσκωτού με την επιτακτική ερώτηση "θα πάρετε;" δε μου άφηνε πολλά περιθώρια και αρκεστήκαμε στα ...τυπικά.

Ο Χριστόδουλος μου ευχήθηκε "Χριστός Ανέστη", του απάντησα "Αληθώς Ανέστη" και μου ανταπάντησε "Να είστε καλά". Αχ και να 'ξερε...

takis vasilopoulos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
cyrus είπε...

300;

takis vasilopoulos είπε...

Τυχερε :-} !!!

Πραγματικά αχ και να ξερε.....

Επρεπε να του ψιθυριζες στο αυτι σιγα σιγα
...............νι...κος...δη...μου...τελεια...μπλογκ...σποτ.....τε..λεια....κομ

Σαν αιρετικη οργάνωση δεν αγουγεται?Μπορουμε να τυπώσουμε και μπλουζακια με το λογοτυπο και μετα να μας αφορίσει ολους μαζι!!!

takis vasilopoulos είπε...

Αληθεια τι είχες σκοπο να τον ρωτησεις?

mickey είπε...

Ο cyrusgeo εκμεταλλεύτηκε τον ενθουσιασμό μου και έφαγε την τρακοσάρα. Ας είναι. Μπρος στο αντίδωρο του Χριστόδουλου δεν πιάνει μία! Ακολουθεί η περιγραφή...

cyrus είπε...

Από το πασχαλινό διάγγελμα του Χρυσόδουλου (σε πολυτονικό!):

"[...] ο καθημερινός αγώνας [...] για τη διαφύλαξη της ελευθερίας άρνησης της ατομοκεντρικής υπαρκτικής αυτοτέλειας [...]"

Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι θέλει να πει ο ποιητής;

cyrus είπε...

Συγγνώμη, Μίκυ -- δεν μπόρεσα να κρατηθώ, ο πειρασμός ήταν μεγάλος. Σαν άλλη Μαγδαληνή πέφτω στα πόδια σου κλαίγοντας και σκουπίζω τα δάκρυά μου με τα πλούσια ξανθά μου μαλλιά ... χμ, αυτό μάλλον δεν πάει...

Περιμένω την αφήγηση. Ok, I'll shut up now...

Yosemite Sam είπε...

Αληθεια τι είχες σκοπο να τον ρωτησεις?

Αν αληθεύει οτι ακρίβηναν οι ζαρτιέρες.

takis vasilopoulos είπε...

christos said...
Auta gia tin pappou einai pragmatiki ISTORIA?

Βεβαια,πραγματικη,σημερινη...


cyrusgeo said...
Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι θέλει να πει ο ποιητής;


Μα και βεβαια,απολυτως τιποτα,κενο....

takis vasilopoulos είπε...

@Yosemite Sam

Ξυπνιος?Επεσε βαρύ το φαγητο?

mickey είπε...

Πρώτα από όλα, όπως θα διαπιστώσατε από το τελευταίο χθεσινό σχόλιο στις 11:44 μμ, μέχρι και την τελευταία στιγμή η μπλογκομανία με είχε κυριεύσει. Όμως αποφάσισα τελικά να ΠΑΩ. Άλλωστε ποτέ μου δεν έχω λείψει από την Αναστάσιμη ακολουθία και σχεδόν ποτέ μου δεν έχω φύγει πριν το τέλος.

Μιλάω φυσικά για το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τέλος της Αναστάσιμης Ακολουθίας, που είναι το τέλος της Θείας Λειτουργίας. Εκεί άλλωστε φαίνονται οι πραγματικοί πιστοί. Οι "γιαλαντζί" την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια μόλις ακουστεί το πρώτο "Χριστός Ανέστη" και το "Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν". Σε αυτούς συγκαταλέγονται φυσικά και όλοι οι πολιτικοί και οι άλλοι επώνυμοι που κόπτονται μπροστά στις κάμερες για την …πίστη τους (το "γαμ* την πίστη τους" ταιριάζει γάντι εδώ).

Ξεκίνησα λοιπόν για την Αγία Τριάδα, τον Μητροπολιτικό Ναό του Πειραιά. Οι δρόμοι άδειοι φυσικά και έφτασα στο λιμάνι στο πιτς φυτίλι. Ήδη στον Άγιο Διονύσιο που πέρασα αρχικά (με τα γνωστά σουβλατζίδικα) είχαν στηθεί τα πανηγύρια (βεγγαλικά). Από την εμπειρία μου (30+ χρόνια) γνωρίζω ότι το Άγιο Φως βγαίνει περίπου στις 11:45, οπότε θεώρησα σκόπιμο να ξεκινήσω τη σύντομη διαδρομή βάζοντας στο CD Player το γνωστό "The Show Must Go On" με τον Freddy Mercury να δίνει ρέστα! Άλλωστε τις απόψεις μου για το Άγιο Φως τις γνωρίζετε ;)

Έφτασα έξω από την Αγία Τριάδα στις 11:57. Οι παπάδες στην εξέδρα, ο κόσμος στα σκαλιά και το προαύλιο με το Άγιο Φως στις λαμπάδες τους. Ακουγόταν η καθιερωμένη ομιλία του μητροπολίτη (φέτος ήταν η πρώτη του "νέου" - ο Καλλίνικος "αποστρατεύτηκε"), πριν το ευαγγέλιο του Κανόνα της Αναστάσεως που καταλήγει στο "εφοβούντο γαρ" και δίνει το έναυσμα για το πρώτο "Χριστός Ανέστη". Οι μπάτσοι έχουν αποκλείσει τη λουρίδα μπροστά από τον Ναό, αλλά υπάρχει και άλλη παράλληλη. Φυσικά θέση για παρκάρισμα δεν υπήρχε ούτε για δείγμα. Εκείνη την ώρα κατάλαβα ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου θα κάνω Ανάσταση μέσα στο αυτοκίνητο! Και το σατανικό μυαλό μου θυμήθηκε ότι έχω το "Ω γλυκύ μου έαρ" του Σπανουδάκη (κατά σύμπτωση ίδιος τίτλος με το σημερινό post). Το έκτο και τελευταίο κομμάτι ήταν το "Χριστός Ανέστη"!

Μόλις άρχισε το πανηγύρι, δεν δίστασα. Άνοιξα τα παράθυρα, το έβαλα στη διαπασών και ξεκίνησε να παίζει! Μετά από λίγα δευτερόλεπτα έφυγα από εκείνο το σημείο, φοβούμενος μην πλακώσουν οι μπάτσοι και συνέχισα στρίβοντας από Τσαμαδού και βγήκα στο πίσω μέρος του Ναού. Έκανα τρεις γύρους (σαν τη νύφη στους γάμους) γύρω από τον Ναό με την ένταση αντιστρόφως ανάλογη της παρουσίας των μπάτσων και σταμάτησα να παρκάρω. Πλέον ο κόσμος (οι γιαλαντζί που λέγαμε) έφευγε κατά κύματα και οι θέσεις για παρκάρισμα αύξαναν εκθετικά.

(συνεχίζεται στο επόμενο σχόλιο... please wait)

Yosemite Sam είπε...

Στην οικογένεια μας τιμούμε τας παραδόσεις.

Μόλις επέστρεψα απο μεταμεσονύχτιο τσιμπούσι.

cyrus είπε...

Μέχρι να γράψει ο Μίκυ τη συνέχεια, επανέρχομαι στα ερωτήματά μου:

"Η Εκκλησία είναι [...] ἡ ζωντανή και νέα αντίσταση στη δολοφονική τάξη του κόσμου, που περνά από την κρεατομηχανή της κάθε ανεξάρτητη φωνή, κάθε συνειδησιακή μαρτυρία, κάθε εύλογη διαμαρτυρία."

Τι θέλει να πει εδώ ο ποιητής;

Yosemite Sam είπε...

Ελα ρε cyrusgeo απλό είναι.

Θέλει να πεί ότι "Η Εκκλησία είναι [...] ἡ ζωντανή και νέα αντίσταση στη δολοφονική τάξη του κόσμου, που περνά από την κρεατομηχανή της κάθε ανεξάρτητη φωνή, κάθε συνειδησιακή μαρτυρία, κάθε εύλογη διαμαρτυρία."

mickey είπε...

(συνέχεια από τις 4:34 πμ)

Αφού πάρκαρα, πήρα μια λαμπάδα από έναν πλανόδιο στο (σχεδόν άδειο πια) προαύλιο του ναού. Προφανώς το Άγιο Φως της φετινής "σοδειάς" ήταν ιδιαίτερα δυνατό (μάλλον "τα πήρε" με όσα έγραψα φέτος) και μέσα σε δυο λεπτά έλιωσε το πλαστικό κάλυμμα (πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο σε 30+ χρόνια μνήμης). Ήταν και κόκκινο, επομένως "φίλα προσκείμενο" τόσο με το χρώμα της Ανάστασης όσο και με τη "θρυλική" τοπική ομάδα. Ευτυχώς το after sales service του πλανόδιου ήταν υποδειγματικό και το αντικατέστησε με ένα ίδιο, πράσινου χρώματος. Παραδόξως, εκείνο κράτησε για όλη της διάρκεια της ακολουθίας (και τον όρθρο στην Αγία Τριάδα και τη Λειτουργία στη Μητρόπολη). Λέτε να είναι ...συμβολικό για το επόμενο πρωτάθλημα;

Μέσα στο ναό είχε πολύ κόσμο ακόμα και θέλησα να απολαύσω τα γνωστά άσματα του όρθρου. Δυστυχώς οι ψαλτάδες ήταν άσχετοι και ο νέος Μητροπολίτης (Σεραφείμ, αν θυμάμαι καλά) μάλλον πολύ μαλακός και δεν τους τράβηξε τα αυτιά. Μου ήρθε να ανέβω εγώ στο ψαλτήρι να τους δείξω πέντε πράγματα! Το απίστευτο είναι ότι εκεί μέσα άρχισαν να τσούζουν τα μάτια μου και να ψιλοθολώνουν (το αριστερό βεβαίως, μια και το δεξί δεν βλέπει ούτως ή άλλως)! Ανησυχώντας για την "εκδίκηση" του Αγίου Φωτός, βγήκα 2-3 φορές στον καθαρό αέρα.

Εκεί συνέβησαν κάποια πράγματα και προβληματίστηκα αρκετά - για αυτά όμως θα μιλήσω μάλλον στο blog μου.

Anyway, ο όρθρος τέλειωσε αρκετά σύντομα και μου ήρθε η φαεινή ιδέα να φύγω από τον Πειραιά και να παρακολουθήσω τη Θεία Λειτουργία στη Μητρόπολη. Άλλωστε με άδειους δρόμου, η απόσταση θα καλυπτόταν σε χρόνο dt, όπερ και εγένετο. Ευκαιρία να δω και τον ...ακατονόμαστο :)

Έφτασα στη Μητρόπολη καθώς τέλειωνε ο Απόστολος. Άκουσα το ευαγγέλιο της Θείας Λειτουργίας: "Εν αρχή ην ο λόγος" και αυθόρμητα σκέφτηκα "ε, ρε άμοιρε Λόγε, τι τραβάς από τους παράλογους". Δεν έβλεπα τον Χριστόδουλο και ανησυχούσα, ώσπου τον πήρε το μάτι μου μέσα στο Ιερό με τη λαμπρή λευκή αναστάσιμη στολή του (η πλάτη της ήταν αληθινό κομψοτέχνημα).

Παρακολούθησα τη Θεία Λειτουργία, τηρώντας ακριβώς την ίδια στάση που κρατούσα και τα χρόνια που ήμουν πιστός (άλλωστε πάντα αυτό κάνω), εκτός από τα σταυροκοπήματα. Κοίταζα γύρω μου. Ο κόσμος λίγος (200-300 άτομα τους υπολόγισα) - πιο λίγος από την Αγία Τριάδα του Πειραιά.

Κανείς γνωστός, κανείς πολιτικός (από τους "προβεβλημένους" τουλάχιστον), κανείς …γκλαμουράτος. Όλοι απλοί πιστοί που ήθελαν να συμμετάσχουν στο "συμπόσιο της πίστεως". Πραγματικά χαιρόμουν να βρίσκομαι μαζί τους κι ας μη συμμεριζόμουν την πίστη τους.

Στο τέλος μου ήρθε η ιδέα να πάρω αντίδωρο από τον ίδιο τον Χριστόδουλο. Σκέφτηκα μάλιστα να περιμένω να πάω στο τέλος και να του πω το εξής:

"Αν και είμαι άθρησκος, ήρθα απόψε να πάρω μέρος στο συμπόσιο της πίστεως. Εσείς θα κάνατε κάτι αντίστοιχο;" ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων και να περιμένω την αντίδρασή του. Και στο τέλος να του πω "Χάρηκα πολύ. Να θυμάστε τον Μίκι" (όχι Τάκη, δε θα του έλεγα nikosdimou.blogspot.com :))

Δυστυχώς ο φουσκωτός μου το χάλασε και με έβαλε να πάρω το αντίδωρο (πήρα δυο μάλιστα) και να φύγω άρον άρον. Ίσως το επαναλάβω του χρόνου, όντας πιο προετοιμασμένος (για τους άπιστους θωμάδες, μπορεί να βάλω και κρυφή κάμερα με απευθείας μετάδοση σε site που θα γνωρίζει η παρέα μας - μην του το "σφυρίξετε" του Μακαριώτατου πάντως ;))

Λέτε τελικά να είμαι ...κρυπτοχριστιανός;

Yosemite Sam είπε...

Αμα έχεις κι άλλα που δεν καταλαβαινεις ρίχτα κι εγώ εδώ είμαι.

mickey είπε...

Υ.Γ. 1: Σε όλη τη διάρκεια του όρθρου στην Αγία Τριάδα και της Θείας Λειτουργίας στη Μητρόπολη, η λαμπάδα ήταν συνεχώς αναμμένη με το Άγιο Φως. Στο τέλος ούτε η μισή δεν έμεινε. Φυσικά, δεν το κουβαλούσα ΚΑΙ στο αυτοκίνητο ;)

Υ.Γ. 2: Μου την έσπασε η στάση των υπολοίπων στο τραπέζι σχετικά με το ποιο από τα κεριά που είχαν ανάψει είχε το Άγιο Φως και ποιο όχι - είχαν μπερδευτεί. Απλά μειδιούσα, χωρίς να εμπλακώ στις ...ανησυχίες τους. Άλλωστε βιαζόμουν να έρθω για να μοιραστώ μαζί σας την αποψινή μου εμπειρία.

mickey είπε...

Το κήρυγμα του Αριεπισκοπίξ διαβάστηκε την ώρα που κοινωνούσαν οι ιερείς και περίμεναν οι πιστοί. Δεν το πρόσεξα όλο, επειδή βρήκα την ευκαιρία να βγω στο προαύλιο και να στείλω κάποια SMS. Πάντως κάτι άκουσα για αυτό που ανέφερε ο ΝΔ ("επικοινωνιακό υπερσύστημα" ή κάτι τέτοιο).

mickey είπε...

Τελικά, βρήκα όλο το κείμενο εδώ

cyrus είπε...

Είναι και το συμπέρασμα που με αφήνει ενεό:

"Γι' αυτό και έχουν εναντίον της εκστρατεύσει οι χειριστές της αποκαθήλωσης όχι μόνο των συμβόλων της, αλλά και της δημόσιας φωνής της."

Απ' αυτό καταλαβαίνω ότι:

1. Είμαι χειριστής της αποκαθήλωσης (τι σημαίνει αυτό, ρε Γιοσέμιτι Σαμ;)

2. Έχω εκστρατέυσει (κάτσε να βάλω της αρβύλες μου...)

3. Η δημόσια φωνή της εκκλησίας είναι ο Χρυσόδουλος.

Άρα -- συνοψίζω:

Φανταστείτε τη σκηνή: Εμένα (ένα χοντρό με στρατιωτικές αρβύλες και στολή παραλλαγής) να αποκαθηλώνω από το σύμβολο της ορθοδοξίας (έναν ξύλινο σταυρό) τη φωνή της εκκλησίας (τον αρχιεπισκοπίξ Χρυσόδουλο).

Και δεν ζει και ο Μπέκετ να το κάνει θεατρικό, ρε γαμώτο...

mickey είπε...

Αυτά σαν πρόχειρες σκέψεις και περιγραφές - ήδη έφαγα μια ώρα.

Θέλω να είμαι ξεκούραστος για αύριο (όχι μόνο για το ταξίδι, αλλά και για το καθιερωμένο παιχνίδι - κυρίως). θα πάρω μαζί μου το notebook - δεν ξέρω όμως αν θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω την τηλεφωνική γραμμή του κουμπάρου. Anyway, πιστεύω να τα ξαναπούμε σε 24 ώρες το πολύ...

Σας καληνυχτώ (αν και σε λίγο ξημερώνει), ελπίζω να συγκρατηθείτε αύριο και να μη βαρυστομαχιάσετε και να ...τολμήσω να το πω;

Χριστός Ανέστη!

(Αν είχα κάνει ΚΑΙ την τρακοσάρα - μπορούσα άνετα - μάλλον θα μιλάγαμε για νέο ...θαύμα)

mickey είπε...

Συγγνώμη cyrusgeo που δε μπορώ να σου κάνω παρέα, αλλά κλείνουν τα μάτια μου. Πιστεύω όμως πως ο ΝΔ θα κρατήσει το post μέχρι το πρωί της Δευτέρας. Ίσως θίξουμε λίγο και το κείμενο - του έριξα μια ματιά. Μην προσπαθείς να βρεις άκρη και λογική - ο Βέλτσος ή και ο "δικός μας" ο "σαλτάρω" γράφει πιο κατανοητά.

Πιθανότατα δεν το καταλαβαίνει ούτε ο ίδιος ο Χριστόδουλος και οπωσδήποτε κανείς από εκείνους που το άκουσαν :))

Καληνύχτα και καλά να περάσεις αύριο!

Yosemite Sam είπε...

Είμαι χειριστής της αποκαθήλωσης (τι σημαίνει αυτό, ρε Γιοσέμιτι Σαμ;)

Το χειρίζεσαι και μετά αποκαθηλώνεται.

Μετά μπορείς να το ξαναχειριστείς βεβαια..

Λέγε τι άλλες απορίες έχεις γιατί πρέπει να πάμε και για ύπνο.

cyrus είπε...

Ok, let's call it a night...

Καλημέρα και όνειρα γλυκά!

cyrus είπε...

Και το αρνί με μέτρο, όχι με το μέτρο...

Άντε, καλά κοψίδια!

Yosemite Sam είπε...

Ευχαριστώ για την συμβουλή.

Η σκυτάλη στους πρωϊνούς..

Nikos Dimou είπε...

Καλημέρα! Χρόνια Πολλά! Αληθώς ανέστη (χλωμό το βλέπω).

Θα γυρίσω ταινία με τίτλο: "Πάσχα στο μπλογκ" ή "Άνάσταση στην Μπλογκόσφαιρα".

Με τις ατάκες, αφηγήσεις, ποιήματα - όλα δραματοποιημένα σε φλας μπακ.

Μα τι φεστιβάλ στήσατε τη νύχτα!

Είναι αυτό που λένε: "Κοιμάσαι και το μπλογκ σου δουλεύει."

Και η Θεά μας την βγήκε ποιήτρια (και καλή).

Ποντικός εναντίον Αρχιεπισκοπίξ (πάει καθιερώθηκε αυτό)

και ρομαντικός Τάκης Βασιλόπουλος...

Ωραίοι είμαστε!

Επεισόδιο δεύτερο της ταινίας (αρχίζει τώρα): Οβελίας εν όψει!

paragrafos είπε...

Καλημέρα σας κύριε ΝΔ!
Κάθε χρόνο, εδώ, μαζί, με υγεία και χαρά ώς τα εκατόν εβδομήντα μας!

Με απέραντη αγάπη

Παράγραφος

sotomi είπε...

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους, από ένα camping στην παραθαλάσσια Αργολίδα. Οι οβελίες ήδη γυρίζουν εδώ...τα συνηθισμένα του Πάσχα. Ίσως μια βροχή να μας διαφοροποιήσει φέτος!

Nikos Dimou είπε...

Mου γράφει ένας φίλος:

"Ηλεκτρονικά εκκλησιάστηκα χθές στην Ανάσταση,στον
Ιερό Ναό Νικου Δήμου του Κιουρκιώτη.Τα μεσάνυχτα είμαστε
17 νομάτοι, οι 15 της αλλοδαπής(καλιφόρνια,λονδίνο,νορντχάιν,ιλ ντε φρανς,
τοσκάνα,μπερλίν,νιου γιόρκ,νικοσία,και βάρμπεργ...)
Δέν υπήρχε παππάς,αλλα ένας Κοσμοκαλόγηρος,διάβασε ένα ποίημά του..
Ωραία πέρασα
Χριστός Ανέστη Ν.Δ.
και τού χρόνου με υγεία."

Υπέροχο! Ζήτω το Διαδίκτυο!

kkai-Lee είπε...

Ν.Δ.
Αγαπητοί εν blog φίλοι,

Χριστός Ανέστη,
Αληθώς Ανέστη,
Χρόνια Πολλά,

Θα σας ευχόμουν νωρίτερα αλλά μου χύθηκε η μαγειρίτσα στο key board

Συμβαίνουν και αυτά

Καλημέρα

mickey είπε...

Μια μεγάλη (και βιαστική) καλημέρα σε όλους!

Δε μπορώ να πω πολλά, καθώς πρέπει να ξεκινήσω - άλλωστε τα είπα σχεδόν όλα το βράδυ. Θα χαρώ αν μπορέσουμε να τα πούμε διαδικτυακά και από τη Δημητσάνα!

Υ.Γ. Πάντως μη νομίσετε ότι με προσηλύτισε ο Αρχιεσπικοπίξ. Αντίδωρο μου έδωσε ο άνθρωπος. Θα ξαναπάω και του χρόνου - ίσως το καθιερώσω κιόλας ;)

kyriaz είπε...

πάντως όσο και να φάει κανείς,δε θα καλύψει το όποιο κενό μέσα του

kyriaz είπε...

πάντως όσο και να φάει κανείς,δε θα καλύψει το όποιο κενό μέσα του

Takis Alevantis είπε...

Χρόνια πολλά ! Αληθώς ανέστη (κατά τας γραφάς πάντα -τώρα αν οι γραφές λένε αλήθεια αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα)!
Το αρνί και το κοκορέτσι φέτος θα το ψήσουμε εδώ στις Βρυξέλλες χωρίς βροχή - την στείλαμε διακοπές στην Ελλάδα ...
Ωραίο το Αρχιεπισκοπίξ !

Nikos Dimou είπε...

efhmeros said...
Το χάπι δεν λέγεται hypnostedon αλλά hypnosedon αν δεν κάνω λάθος...

Ναι, το μπερδεύουν με το stedon.

Μα τι χάπια συζητάμε - άλλα χρειάζονται (Xenical για το λίπος, σόδες για χώνεψη...)

paragrafos είπε...

Και κάτι ευτράπελο από τον Λασκαράτο για την άλλη πασχαλιά της φύσης
---------------------------------




Η 'Ανοιξη

Εδώναι, εδώναι, επλάκωσε.
Γυναίκες μαζωχτείτε.
Ομπρός, συναπαντήσ'τετη
oμπρός ναν τη δεχτείτε.

Να, ερχέται η γλυκιa-'Ανοιξη
Λουλουδοστολισμένη,
απάνου σ' ένα γάϊδαρο
αντρίκια καθισμένη.

Κι οπίσωθέτης τρέχουνε
κοπάδια γκαριστάδες,
όλοι ζουρλοί από το αίσθημα,
όλοι ζεστοί εραστάδες.

Κλοτσούν' τετραποδίζοντες
και κλαίν' οχ τη χαράτους,
και ζωντανή στα μάτιάτους
θωρείς τη βουρλισιάτους.

Και ολόθερμα γκαρίζοντες
σση χάρες της πολλη-ώρα,
τη φέρνουνε αλοτρίγυρα
ναν τήνε ιδή όλ' η χώρα.

Και αυτή στο δρόμο ερχόμενη,
φυσώντας αέρα χλιόνε
γιομίζει ζέστα απάντεχα
τση πόρτες του σπητιώνε.

Ώστε καψιόνει η νηόνυφη
στο χλιούτσικο αγεράκι,
κι ενδύνεται αλαφρότερο
λινό φορεματάκι.

Και 'βγαίνει και δροσίζεται,
και βλέπεις το αίσθημάτης,
που ακούει ναν της εδρόσισε
ο αγέρας την καρδιάτης.

Αχ! 'Ανοιξη, γλυκι-'Ανοιξη!
συντρόφισα του νηώνε,
ίστρε κοινέ αξεχώριστα
σερνικοθύλικώνε!

Αν εσύ τώρα εγύριζες
κι αλλού τα βήματά σου,
πόσους στον κάμπο ακόλουθους
ήθελε ειδείς κοντά σου!

Ναι, κι ήθε' ειδείς που οι γέροντες
'σα δε 'μπορούν' να ελθούνε,
μένουν' ξοπίσω, κι άδικα
τους νηούς κατηγορούνε.

Και δε 'θυμόντ' όσα έκαναν
κι εκείνοι στον καιρό τους,
όντις ακούανε δύναμες
σεστές εις τον εαυτό τους.

Μα έτσ΄είν... τώρ ας τ' αφήσωμε.
να, ιδέτε τι κακό
χωριατοπούλες ώμορφες
Που κάνουνε χωρό.

Αχ 'Ανοιξη, ας γυρίσωμε
σ' εκείνες το ποδάρι,
μα βάστα του γαϊδάρου σου
σφιχτά το χαλινάρι.

Να, ιδέτες που αγκαλιάζουνται
η πουλιό νηότερές τους,
κι αμπόνουνται, και πέφτουνε
και φαίνουντ' οι ωμορφιέςτους.

Αχ 'Ανοιξη, βαστηόσουνε
απάνου στο σαμάρι,
και τράβαε του γαϊδάρουσου
σφιχτά το χαλινάρι.

'Ανοιξη, γλυκι-'Ανοιξη,
Συντρόφισα του νηώνε,
Ίστρε κοινέ αξεχώριστα
Σερνικοθύλικώνε!...

cyberdustz είπε...

Και τελικά κανείς δεν απόρησε ή έθεσε την απορία γιατί οι χελώνες έχουν αυτό το μοβ χρώμα. Απαράδεκτον, τόσο πολύ έχετε ξεφύγει από την φύση?

Zoros είπε...

Άντε και εμείς οι άπιστοι να επωφεληθούμε τα καλά του Πάσχα:
Να φάμε αρνάκι και κοκορέτσι, που έχουν σουβλίσει με θρησκευτική κατάνυξη οι πιστοί!
Εχτές το βράδυ (όταν κάποιοι παραληρούσατε με ποιήματα :-), γυρνώντας από club της παραλιακής, μας τρακάρανε (στη Βασιλής Σοφίας) και το αυτοκίνητο πήρε σβούρες... Τέλος καλό, όλα καλά δεν πάθαμε τίποτα πλην υλικών ζημιών του αυτοκινήτου (που και πάλι δεν με πολυ-νοιάζει, μισθωμένο είναι από την εταιρία... Ως γνωστό: best car is…. company car!). Φίλη μου συνεπιβάτης και πιστή πήγε σήμερα το πρωί να ανάψει λαμπάδα για την τύχη μας στον Άγ. Αθανάσιο. Όταν της ζήτησα αντί να τον ευχαριστήσει, να του διαμαρτυρηθεί που έστειλε τον τρελό επάνω μας, δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει...

cyrus είπε...

@zoros: Αυτή την επιλεκτική μνήμη των πιστών δεν μπορώ να την καταλάβω. Όταν τους συμβαίνει κάτι άσχημο, είναι "η κακιά η ώρα". Όταν τους συμβαίνει κάτι καλό είναι "ο Θεός", "η Παναγία", "ο Χριστός" ή "ο Άγιος Τάδε".

Το δε φοβερό είναι στις μεγάλες καταστροφές με τα πολλά θύματα. Πάντα θα βρεθεί κάποιος που θα πει πως ήταν "θέλημα Θεού" ή, ακόμη χειρότερα, "τιμωρία από το Θεό". Επίσης, αν κάποιος σωθεί από μια τέτοια καταστροφή, θα το αποδώσει στη "βοήθεια του Θεού". Δηλαδή ο Θεός έσωσε ειδικά αυτόν, ενώ τους άλλους τους άφησε να πεθάνουν. Τι να πω...

resident είπε...

Το υπνωτικό λέγεται hipnosedon. Για μείωση λίπους μετά την κραιπάλη έχουμε xenical εφόσον η διατροφή περιέχει λίπος kαι clenbuterol,ephedrine,sibutramine. Για χώνευση, σόδα.

basik-ly είπε...

@ zoros & cyrusgeo

Και ύστερα θα σας πούνε ότι προσπαθείτε να εξηγήσετε με τη λογική τη δύναμη και τη βούληση του θεού και θα σας αποστομώσουν!

glenn είπε...

@ΝΔ: Η τελευταία φωτό του σημερινού ποστ, από που είναι;

paragrafos είπε...

Πάντως, εμένα που έχει κλέψει την καρδιά η πρώτη φωτογραφία! Την κοιτάζω, την ξανακοιτάζω, είναι σαν... ψεύτικη, δηλαδή τόσο αληθινή!

Πολλοί βέβαια θα διαφωνήσουν μαζί μου, καθώς όντως οι χελώνες κλέβουν την παράσταση!

Η πρώτη όμως είναι το κάτι άλλο, είναι και η... πρώτη, ένα ποίημα διαρκές!


Με αγάπη

Παράγραφος

Nikos Dimou είπε...

glenn said...
@ΝΔ: Η τελευταία φωτό του σημερινού ποστ, από που είναι;

Από τα Κιούρκα - αν εννοείς τις γλυσίνες - όλες είναι από τα Κιουρκα εκτός από τις χελώνες που ήταν στον κήπο του Ψυχικού.

glenn είπε...

Όχι, αυτή. Η τελευταία, αυτή που γράφει καλή πασχαλιά. Μοιάζει σαν να την έκανε μωρό...

Nikos Dimou είπε...

glenn said...
Όχι, αυτή. Η τελευταία, αυτή που γράφει καλή πασχαλιά. Μοιάζει σαν να την έκανε μωρό...

Ναι από μωρό 71 ετών (το έπαιξα νήπιο)

glenn είπε...

Αν βρίσκεται εδώ κάποιος ειδικός ας απαντήσει παρακαλώ στην κάτωθι ερώτηση: Τι τεχνικά χαρακτηριστικά πρέπει να έχει μια dSLR για να θεωρείται "καλύτερη" από μια καλή SLR;

Aphrodite είπε...

Ωπ! Τι κάνετε εδώ? Δεν έχετε ξεραθεί να πάει κάτω το ψοφίμι?

Χρόνια πολλά & από αύριο δίαιτα! Φτάνει που με το μπλογκ θα φαρδύνει ο κ*λ*ς μας, καύσεις μηδέν!

Ζω σε μια διαρκή 5-ήμερη από άποψη έλλειψης ύπνου, πρέπει να τους φροντίσω όλους (είμαι αρκετά μεγάλη για να με κανακεύουν κι αρκετά μικρή για να μην τους ξεκουράζω τους πρεσβύτερους...), τραπέζωμα με σόγια σήμερα... Ωωωω ρε μάνα μου! Να ξεράσω η χορτοφάγα! Περίμενα και κάνα έμφραγμα να γελάσουμε λίγο, αλλά που....

Τα παιδιά τα έκαναν ΟΛΑ λαμπόγυαλο (το φχαριστήθηκα!), μανάδες να τα κυνηγάνε με το σπληνάντερο στο χέρι "φάεφάεφάεφάεεεε!" & οι δικές μου στην τραπεζαρία, κυρίες, στις καρέκλες των μεγάλων (με 3 μαξιλάρια βέβαια), να τρώνε σαλάτα και πατάτες με πηρούνι και να σκουπίζονται κανονικά παρακαλώ... (τώρα είναι καλό αυτό ή να ανησυχήσω?) Βέβαια με το που δώθηκε σήμα λήξης μασαμπουκώματος, διέλυσαν κι ό,τι είχαν αφήσει τα υπόλοιπα παιδάκια (μια κουρτίνα με το embrasse της και την κεραία μιας τηλεόρασης...)!

Ακουσα ΤΙΣ φλόμπες για εκκλησιαστικά, χριστιανικά, θεολογικά, κι έλεγα να σας πάω μια βολτίτσα, να σας τα πούνε λιγουλάκι... ("ψιθυριστά.... νί-κος... δή-μου.... τελεία... μπλογκ-σπότ....", γειά σου ρε Τάκη!) & ονειρευόμουνα το τέλειο πάρτυ ("θα έχει φωτορυθμικά και disco music! Από ένα διαστημόπλοιο θα κατεβαίνει ο Νίκος Δήμου με μια γάτα στην αγκαλιά!" efhmeros έγραψες!)

Highlight η γιαγιά (ποιανού? Δεν θυμάται κανέις!) που αποφάσισε να βάψει αυγά, και να τα πασαλείψει με λάδι, μόνον που οι βαφές πλέον είναι εντελώς φτηνιάρικες, και βάψαμε ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΑΜΠΟΓΙΑ Γ@Μ* ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ Γ@Μ*!!! Ποιός θα τα βγάλει από τα δικά μας τα ρούχα? (για των αλλονών χέστηκα...)

Πάντως είχε πλάκα που μας κοίταζαν μετά όταν μπαουλιαζόμασταν στ'αυτοκίνητα, να είμαστε σα να το σφάξαμε επί τόπου το αρνί ή να ρίχναμε μπαλωθιές ο ένας στον άλλον...

Είμαι χώμα στην κούραση, άλλαξα 3 ζευγάρια ψηλοτάκουνα, τώρα φοράω σοσόνια μπας και συνέλθω, τι μάτιασμα το χτεσινό, μωρά άρρωστα, αλλά εκεί, χαπακωμένα, να ξεσαλώσουνε στο σόι (σκασίλα μου, σιγά μη τους τη χάριζα, εγώ θα μαζέψω το σπίτι μετά?)

Πολύ χριστιανή γεμάτη αγάπη για τον πλησίον μου την είδα μου φαίνεται!
;-)

Nikos Dimou είπε...

Δεν είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν την dslr καλύτερη - αλλά η δυνατότητα να αλλάζει φακούς και να παίρνει επαγγελματικής ποιότητας φακούς. Οι καλοί φακοί κοστίζουν περισσοτερο από τις μηχανές.

Aphrodite είπε...

@ΝΔ,

γούτσου-γούτσου το μωρό!
;-)

Aphrodite είπε...

Παιδιά, easy με τα μαστροχαλαστικά σας, θα κάψουμε κάνα ball-bearing μοτεράκι εδώ...

Ο οβελίας τώρα εκδικείται και δεν στροφάρουμε ακόμη...

(ακόμη κι εμάς που δεν τον ακουμπήσαμε!)
:-)

Aphrodite είπε...

@zoros,

Κάνε κάνα τσεκ-απ, ποτέ δεν ξέρεις με τα τροχαία... Γρήγορα με καινούριο αμάξι και άντε, να είναι αυτό το τροχαίο που σου αναλογεί, να ξεμπέρδεψες!

Πρόσεχε (άναψε και κάνα κεράκι, δεν κάνει κακό... Με μας που έμπλεξες, μπορεί να ήρθε θεία δίκη -καταδίκη!)
(-)

glenn είπε...

Δηλαδή μια SLR (π.χ. Nikon F80) με ένα καλό φακό είναι καλύτερη από μια dSLR με χειρότερο φακό;

Aphrodite είπε...

@glenn μου,

αν είναι να είσαι εσύ το θέμα της φωτογραφίας, άσε, ό,τι και να βάλεις, πίκρα...
(-Χ


(λαμπάδα χτες? Αction man?)

Aphrodite είπε...

αν είναι πάλι να είσαι εσύ ο φωτογράφος, άσε, ό,τι και να βάλεις, πάλι πίκρα...
(-Χ


(λαμπάδα? Batman?)

cyrus είπε...

@glenn: Όπως είπε κι ο οικοδεσπότης, ο φακός είναι που κάνει τη μηχανή. Από εκεί και πέρα, μπαίνουν θέματα όπως η ταχύτητα του κλείστρου, η φωτομέτρηση, ο τρόπος που λειτουργεί το autofocus κ.τ.λ., αλλά αυτό έχει να κάνει με το τι είδους φωτογραφίες θέλεις να παίρνεις.

Αν έχεις ήδη SLR με καλούς φακούς και θες να πάρεις dSLR, πρέπει να πάρεις μια που να μπορεί να φορέσει τους φακούς που ήδη έχεις.

Στην ερώτησή σου: Ναι.

heinz είπε...

@aphrodite

Άμα πάρεις τον κασμά κι αρχίσεις το θάψιμο dear...

Μήπως είσαι consultant σε εταιρίες δομικών έργων????

emfortos είπε...

Μερα γεματη ευχες
Μερα ονειρων κ ανατασης αμυνα στο αγνωστο αυριο
Η φυση μας προσπερνα σε ζωντανια σε φαντασια κ σε δημιουργια
Ενα πουλακι εφυγε απ`το κλουβι κ μολις αρχισε να πεφτει το σκοταδι μπηκε σε μια πορτα σπιτιου 100μ μακρια οπου βρισκοταν η κυρια που το εψαχνε!!

Σαν γαληνεψουν τα πουλια σαν πεσει το σκοταδι να`ρθεις αγαπη μου γλυκια ξανα κ αυτο το βραδυ

glenn είπε...

@ cyrusgeo και ΝΔ: Ευχαριστώ.

@ cyrusgeo: Έχω ήδη την Nikon F80 με το φακό 28-80. Με αυτόν πουλιόταν. Σκέφτομαι λοιπόν, μετά από αυτά που είπατε, να μην πάω για dSLR και να αγοράσω καλύτερους φακούς.

glenn είπε...

Κι ένα παράξενο/παράδοξο:
Ας πούμε πως πας να βγάλεις ένα θέμα και η μηχανή βγάζει αυτόματα τις τάδε ρυθμίσεις, π.χ. διάφραγμα F-8 και χρόνος 125. Μπορείτε όπως ξέρετε να αλλάξετε χειροκίνητα αυτές τις ρυθμίσεις, χωρίς υπέρ ή υπό - έκθεση. Π.χ. μπορείς να πας στο F-12 και 90. Το φίλμ θα εκτεθεί πάλι κανονικά.

Θα περίμενε κανείς σε τέτοια περίπτωση τα αποτελέσματα να είναι ίδια (εκτός βέβαια από το βάθος πεδίου). Κι όμως, δεν είναι.

Οι φωτογραφίες εμφανίζονται με πιο warm color όταν τραβάς στο τέρμα κάτω τον χρόνο. Εννοείται σε κάθε περίπτωση όταν δεν έχεις τρίποδα να είναι μεγαλύτερος από 45 για να μη παίζει ρόλο το φυσιολογικό τρεμούλιασμα των χεριών.

Αντίθετα, το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό όταν ανεβάζεις το χρόνο (και βέβαια πέφτει το διάφραγμα). Τότε το αποτέλεσμα είναι πιο "στεγνό". Όχι πιο ψυχρό χρώμα. Δεν έχω άλλη λέξη από "στεγνό".

Μήπως ξέρει κανείς τίποτε σχετικά να με διαφωτίσει;

houlia είπε...

Τζίφος και η φετεινή Ανάσταση!

Ταιριάζει απόλυτα αυτό που λέει ο ΝΔ ότι η εκκλησία προκαλεί, γι αυτό και την ανακατέβουμε διαρκώς στα "στιχάκια" μας...
Επειδή εδώ κουβεντιάζουμε σαν πολίτες τού κόσμου κι όχι σαν τοπικιστές ελληνορθόδοξοι (άλλων επινόηση), θα μπορούσαμε να ρίξουμε μια ματιά και στο Πάσχα (το Ορθόδοξο,περί ου ο λόγος) όπως το βιώνουν μη ελληνες Ορθόδοξοι.

Κάνω πρώτα μια παρένθεση για να φέρω σε αντιδιαστολή το παράδειγμα τών Ελλήνων vs ξένων τουριστών. Ο Ελληνας έχει ένα προδιαγεγραμμένο πρόγραμμα: ακριβό ξενοδοχείο (για να γονατίσει η γκόμενα), καλό φαγητό (όσο πιο βαρύ τόσο καλύτερο), απαρέγκλητα βραδυνό clubbing τής προκλητικής εμφάνισης και τού ανέραστου, προσποιητού φλερτ, για να μη μιλήσω για τα λοιπά αδιάφορα ενδιαφέροντα, για να γεμίσει ο χρόνος και τις υποχρεωτικές (τι αγκαρία) επισκέψεις στα τυχόν αξιοθέατα ( που συνηθως αποκτούν κάποια αξία στο τέλος τής περιήγησης, που περιμένει η αναπόφευκτη καφετέρια με την πολλά βαρύ μουσική που σε ξενερώνει).
Στα μονοπάτια (και στην πραγματική και σεμνή Ελλάδα) συναντάς συνηθως ξένους...

Δεν έιναι μόνο η εκκλησία που με ενοχλεί λοιπόν, αλλά η κυρίαρχη ελληνικότητα που προσπαθεί να μας γίνεται συνείδηση. Ευτυχώς που μερικές "γάτες" δε μασάνε...

Ενα διαφορετικό Πάσχα έζησα κάποτε σ'ένα ορθόδοξο μοναστήρι στο Εσσεξ τής Αγγλίας. Εκει, ανάμεσα σ'όλες τις φυλές τού Ισραήλ, τους μοναχούς και τις μοναχές με τα φωτεινά πρόσωπα ( που Θεέ μου, τα έκαναν τόσο όμορφα!), την απόλυτη ελευθερία, την απλότητα...Ετσι μου φαίνονταν τότε...στη μεγάλη τους αντίθεση με το ελληνικό Πάσχα. Σήμερα έχω τη δύναμη να τα απομυθοποιώ κι αυτά. Ομως σε τίποτα, η δική μου στάση, δε θα μπορούσε να υποβαθμίσει την αντικειμενική ομορφιά που συνάντησα σ'αυτό το χωρο ( και αργότερα και σε άλλους στην Ευρώπη). Εάν πρόκειται να μιλάμε λοιπόν για αντίδραση στην πνευματικότητα, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να έχουμε όλοι έστω ακροθιγώς ακουμπήσει αυτή την εμπειρία (έστω άλλων εμπειρία.Που αφήνει όμως τόση ενέργεια!...).

Πιστεύω ότι όλοι έχουμε τις αντίστοιχες προσωπικές μας εμπειρίες, απλά ο Θεός είναι τόσο δυσθεώρητος που αν δεν μπορούμε να τον κατανοήσουμε τον αγνοούμε. Είναι και αυτή, θέλω να πιστευω, μία τίμια στάση, αλλά δεν μας απαλλάσει, ούτε μας προσάπτει το αλάνθαστο στο "κατηγορώ τα κακώς κείμενα"
Και εν πάσει περιπτώσει...μερικά πράγματα είναι οφθαλμοφανή! Η αλλαζονική μας ιεραρχία( έστω και εν αγνεία της) αρκετά μας έχει απασχολήσει! Δε νομίζετε?

bidibis είπε...

Τα κιούρκα είναι η silicon valley της ελλάδας; Κάτι ΄τετοιο πήρε το μάτι μου στην εφημερίδα

cyrus είπε...

@glenn: Σαφώς είναι προτιμότερο να ρίξεις τα χρήματα σε φακούς, αλλά πρέπει να έχεις σκεφτεί πώς θα διαχειρίζεσαι τις φωτογραφίες σου. Για κάποιους, π.χ., είναι μπελάς να κάθονται να σκανάρουν για να βάλουν κάτι online, ή θέλουν να τις "πειράζουν" σε προγράμματα τύπου Photoshop, ή απλά θέλουν να βγάζουν αβέρτα φωτογραφίες χωρίς να το πολυσκέφτονται, και μετά να πετάνε τις άχρηστες και να κρατάνε μόνο τις καλύτερες. Για αυτούς, μια ψηφιακή μηχανή (ειδικά αν είναι dSLR) είναι προτιμότερη λύση -- και φτηνότερη, αν βγάζεις πολλές φωτογραφίες, με την έννοια ότι δεν έχεις το έξοδο της αγοράς και εμφάνισης του φιλμ. Αυτός είναι ο λόγος που εγώ κατέληξα σε ψηφιακή (όχι dSLR -- δεν είχα τα ανάλογα χρήματα).

Για το άλλο θέμα που θίγεις: Δεν είμαι ειδικός, αλλά νομίζω πως στο φιλμ "αρέσει" γενικώς η μακρόχρονη έκθεση. Οι μεγάλες ταχύτητες κλείστρου πρέπει να χρησιμοποιούνται είτε όταν το αντικείμενο κινείται είτε όταν θέλεις να τις συνδυάσεις με μεγάλο διάφραγμα για να έχεις μικρό βάθος πεδίου (για πορτρέτα, π.χ.).

Κανένας πιο ειδικός, παιδιά;

Αρχαίος είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους
μετά τη μαγειρίτσα και τον οβελία ξανά στο κουρμπέτι.

Καλή η χθεσινή λειτουργία μου την εσπασε όμως η νέα συνήθεια λίγο πρίν την ανάσταση να διαβάζουν το μήνυμα του οικείου μητροπολίτη (και είχε γράψει δύο σελίδες ο αθεόφοβος), μας τάραξε πρίν ακούσουμε το Χριστός Ανέστη εκ νεκρών...

broccoli είπε...

glenn:
εφόσον και οι δύο ρυθμίσεις (f-8 125, f-12 90) δίνουν την ίδια έκθεση (στο ίδιο φιλμ προφανώς), δηλαδή η ίδια ποσότητα φωτός θα περάσει, μάλλον πρόκειται για το βάθος πεδίου
στην πρώτη περίπτωση είναι μικρότερο με αποτέλεσμα ένα κάποιο θόλωμα των σημείων εκτός εστίασης (ίσως αυτό δίνει την αίσθηση των "θερμών" χρωμάτων)

broccoli είπε...

(για πιο σίγουρη απάντηση πήγαινε στο www.dpgr.gr)

MainMenu είπε...

Πάντως να το ξέρετε ένας ελάχιστα αντιδραστικός άνθρωπος σαν κι εμένα, άμα κάτσει σε αυτό το μπλογκ παραπάνω από μισή ώρα, του ρχεται να πάει να βρει τον Χριστόδουλα και να τον φιλήσει...
Άλλοι είναι αμνοί κι άλλοι είναι κατσίκες και μασάνε συνέχεια το ίδιο χόρτο.

Η συμπαθέστατη κυρία Χούλια βρήκα κατάνυξη στο Έσσεξ και τουρίστες, ποστ-μοντερν αποικιοκράτες, να αναζητούνε μια απόμερη ανέγγιχτη από τους άξεστους φύση.
Εγώ΄πάλι στο Έσσεξ βρήκα μια φτωχολογιά από καραφλούς κοκνευς και ξεπεσμένες διαζευγμένες. Τατού και απελπισία και ξύλο και αλκοολισμό. Και δουλειά παρτταιμ χωρις μέλλο, γιατί δεν υπάρχει μέλλο στην Αγγλική ονειροχώρα
Επίσεις στην ελληνική΄φύση βρήκα Έλληνες γαιδάρους, και χωριάτισσες κοκέτες, να πηδιούνται ευλαβικά στο αγροτικό. Πάρκινγκ κάτω από τη συκιά κι ο ουρανός στα χέρια τους.

Aphrodite είπε...

@heinz, 5:54,
"Άμα πάρεις τον κασμά κι αρχίσεις το θάψιμο dear... Μήπως είσαι consultant σε εταιρίες δομικών έργων????"

Καλό, καλό... Αμα πάρω τον γ-κασμά (όπως γ-καφές!) αρχίζω το θάψιμο... ανάποδα, είμαι αυτο-θαμμένη πολύυυυ κάτω, και θέλω παρέα, λίγους και καλούς... Consultant σε εταιρείες...
Χωμ(ατουργ)ικών έργων λοιπόν!

(Δεν θα γλυτώσω τελικά update στο profile μου, είναι όμως που ντρέπομαι με όλους εσάς κι αυτά τα power που κάνετε...)

@cyrusgeo et all,

Θέλω να δω πώς θα τα συνδέσετε με τον οβελία... :-) (η περίοδος χάριτος τελειώνει φοβάμαι πως...)

@badlydrawnboy,
"Τα κιούρκα είναι η silicon valley της ελλάδας;"

Οχι καλέ, η turtle-bonking valley!
(τόσο εμπνευστική που μπλαβιάζουν τα χελώνια!)
:-)

Aphrodite είπε...

(ψψψτ... ψυθιριστά...
ο δικός μας έχει πολλή ώρα να φανεί - λέτε να "κατεβάζει" για το αυριανό θέμα? την κάτσαμε, σας τά'λεγα'γώ!)

Nikos Dimou είπε...

glenn

τώρα έχω περισσότερο χρόνο για να γράψω - πριν είχα πάθει κρίση (θα ακολουθήσει άλλο σχόλιο).

Λοιπόν την σήμερον ημέρα να συζητάς ακόμα για φιλμ είναι out.

Οι δυνατότητες που δίνουν οι νέες ψηφιακές, σε συνδυασμό με τα προγράμματα επεξεργασίας (Photoshop - εγώ προτιμώ το Corel - αλλά και άλλα απλούστερα και φθηνότερα) είναι κάτι που 50 χρόνια φωτογράφος ούτε στο όνειρό μου δεν είχα φανταστεί.

Εγώ από το 1967 φωτογράφιζα με ΝΙΚΟΝ. Έχω 3 σώματα επαγγελματικά (άχρηστα πλέον - 10 χρόνια δεν τα έχω αγγίξει) και ένα ντουλάπι φακούς που αξίζουν μία περιουσία. Τους αξιοποίησα αγοράζοντας μία D100 την οποία σκέπτομαι να αλλάξω με μία D200.

Aυτά αν είσαι επαγγελματίας ή πολύ προχωρημένος ερασιτέχνης. Για κάθε άλλη χρήση μία καλή κόμπακτ από 6-8 ΜΡ και με αξιοπρεπή φακό είναι more than enough. Έχουν δυνατότητες, προγράμματα, χειροκίνητες ρυθμίσεις και αυτοματισμούς που θα χρειαστείς μήνες για να τα αξιοποιήσεις.

Δείγματα; οι φωτογραφίες του τελευταίου post ειναι τραβηγμένες με μία κομπακτ στα 8ΜΡ.

bidibis είπε...

@Afroditara said

Οχι καλέ, η turtle-bonking valley!
(τόσο εμπνευστική που μπλαβιάζουν τα χελώνια!)
:-)


Oι χελώνες είναι από το ψυχικό - πρωτευουσιάνες. Είδατε που λένε ότι τα αστικα κέντρα σκοτώνουν τον έρωτα!

Aphrodite είπε...

@badlydrawnagoraramouesy,
"Oι χελώνες είναι από το ψυχικό - πρωτευουσιάνες."

Και πού το ξέρεις ότι δεν μπαίνουν ενίοτε στο πορτ-μπαγκάζ του Δήμου να γ@@@@@νται και στα Κιούρκα, με τέτοιον οργασμό δραστηριότητας εκεί?

Nikos Dimou είπε...

Τώρα για την κρίση:

Μέχρι το μεσημέρι ο καιρός στα Κιούρκα ήταν χάλια. Ψιλοβροχή και ψύχρα. Έτσι κλειστήκαμε μέσα (και οι γείτονες επίσης) και φάγαμε ωραία και καλά.

Όμως μετά τις 4 έβγαλε μεγάλο ήλιο. Οι επισκέπτες έφυγαν, η σύζυγος επίσης και έμεινα πίσω γιατί είχα να κάνω δουλειές στο κήπο. (Περιποιητής φυτών και γάτων - το επάγγελμά μου).

Και ξαφνικά υφίσταμαι βίαια επίθεση χυδαιότητας. Από τρεις μεριές, στο διαπασόν τα χειρότερα καψούρικα μαζί. Συγχρόνως, βεγγαλικά, πυροβολισμοί, βαρελότα. Παιδιά τσιρίζουν, γυναίκες σκληρίζουν, άντρες ωρύονται.

Οι γείτονες είχαν βγει στους κήπους και τις βεράντες. Κι είχαν αφήσει ελευθερη όλη την ως τότε συμπιεσμένη βαρβαρότητα.

Κόντεψα να τρελαθώ. Αν είχα ένα ούζι θα τους είχα καθαρίσει χωρίς τύψεις.

Παράτησα τα πάντα στη μέση και έφυγα τρέμοντας από αναστάτωση.

Έξη χρόνια στα Κιούρκα δεν είχε ξανασυμβεί τέτοιο κακό...

Ελλήνων Πάσχα!

Aphrodite είπε...

@ΝΔ, 7:35,

Αλλο ένα χριστιανόπουλο θα πάει με χαρά...
;-)

Nikos Dimou είπε...

Cyber-Dust said...
Και τελικά κανείς δεν απόρησε ή έθεσε την απορία γιατί οι χελώνες έχουν αυτό το μοβ χρώμα.

Kαθυστερημένη απάντηση:
αν τις βλέπετε μωβ ρυθμίστε την οθόνη σας ή επισκεφθείτε οφθαλμίατρο.

takis vasilopoulos είπε...

Ενα πικρο καφε για να καθαρίσει το μυαλο απο την κραιπάλη ( ουτως η αλλως πάντα ετσι τον πίνω ) ....

Σε ευχαριστω Γεωργια πραγματικα,το μοναδικο αρρεν εγγονι....

Θα σε ακουσει με κάποιο τροπο, << δεν μπορει,αφου αγαπιουνται οι ανθρωποι >> ...

Καλη συνεχεια για οσους το γλεντι συνεχίζεται


Ν.Δ προτεινω μια φορα ένα ποστ για την νυχτα και την αυπνια ....

takis vasilopoulos είπε...

N.Δήμου στο υπογειο,στο υπογειο γρηγορα :-}....στην κιβωτο ελευθεριας και ηρεμιας σας......οσον αφορα τη χυδαιοτητα φυσικα και θα συμφωνησω.

Υπάρχουν 2 τροποι να τηρεις εθιμα.Ο απλος και ανθρωπινος και ο άλλος που βγάζεις ολα σου τα απωθημένα......

bidibis είπε...

@ αφρο

κάτι θα ξέρεις παραπάνω απο μενα...

glenn είπε...

Λοιπόν cyrusgeo, αφού ο δάσκαλος μίλησε, μίλησε. Θα έδινα 500 τουλάχιστον για καλό φακό. Ας περιμένω λίγο να πάρω dSLR. Βλέπω εδώ η D200 κάνει 1849. Η D70S είναι στα 1069. Υπάρχει κι ένα τέρας ονόματι Canon Eos 5D στα 3499 με full digital frame (δεν ξέρω τι είναι τούτο). Ίδωμεν...

Παρεμπιπτόντως για αστροφωτογραφία που με ενδιαφέρει επίσης, έχω την πλήρως μηχανική Practica TL1000. Κάνει θαυμάσια δουλειά.

Aphrodite είπε...

@ΝΔ,
"... αν τις βλέπετε μωβ ρυθμίστε την οθόνη σας ή επισκεφθείτε οφθαλμίατρο."

Sorry αφεντικό, τα βλέπουμε όλα μωβ γιατί... μπλαβιάσαμε από... ξέρεις, μήπως να επισκεφτείτε εσείς... χμ... ξέρετε....

(-DDDD

glenn είπε...

@broccoli: Ωραίο site, thanks!

bidibis είπε...

NΔ είπε: “Κόντεψα να τρελαθώ. Αν είχα ένα ούζι θα τους είχα καθαρίσει χωρίς τύψεις.”


Εμένα, όταν μιλάω για τη βαρβαρότητα των μπουζουκιών, κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά.


Ο ΝΔ έχει πει «απαγορεύονται οι απαγορεύσεις»

Διαφωνώ: απαγορεύονται τα μπουζούκια και ίσως η οπλοφορία-οπλοχρησία. Για το δεύτερο δεν είμαι απόλυτα σίγουρός, για αυτό και θα ήθελα να συμβουλευτώ το harry, ο οποίος είναι πιο ειδικός…

Aphrodite είπε...

@ΝΔ,
"Κόντεψα να τρελαθώ. Αν είχα ένα ούζι θα τους είχα καθαρίσει χωρίς τύψεις."

Πού'σαι ρε guerrero! Ο δάσκαλος σε χρειάζεται!

(Μήπως αυτή είναι μπηχτή και για μας γενικότερα έτσι όπως τό'χουμε κάνει? Λέω, μήπως...)

Nikos Dimou είπε...

glenn η D70 είναι υπεραρκετή (την συζητάω κι εγώ) δώσε τη διαφορά σε ένα καλό φακό.

Για την αστροφωτογραφία όλοι οι ειδικοί που ξέρω έχουν πάρει ψηφιακές, διότι δεν υποφέρουν από το σφάλμα αμοιβαιότητας. Όλοι οι επαγγελματίες που φωτογράφησαν την έκλειψη στο Καστελλόριζο είχαν ψηφιακές - όπως και το Αστεροσκοπείο...

Nikos Dimou είπε...

ΠΟΝΤΙΚΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ; ΕΡΧΕΤΑΙ 400ΑΡΑ!

Nikos Dimou είπε...

BadlyDrawnBoy said...
"Εμένα, όταν μιλάω για τη βαρβαρότητα των μπουζουκιών, κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά."


Άλλο το μπουζούκι του Τσιτσάνη ή του Χατζιδάκι και άλλο τα καψούρικα. (Που δεν έχουν καν μπουζούκια μέσα - βλαχοροκ!)

Aphrodite είπε...

Πάντως ο Υμνος του Πάσχα φέτος είναι σίγουρα το "Γλύκα-γλύκα-Γλυκειά μουυυυυ', το άκουγα από όπου περνούσαμε! (κλαρίνο πάντως έχει!)

Nikos Dimou είπε...

Aphro & Houlia sorry σας πήξαμε στα τεχνικά - όμως έρχεται βράδυ - η ώρα της καρδιάς...

Aphrodite είπε...

@ΝΔ,

Δεν πειράζει, έχουμε κι εμείς κάτι... τεχνικά να σας... ρίξουμε αν χρειαστεί, που θα σας πιάσει εσάς η καρδιά σας!

ΠΟΥ'ΣΑΙ ΒΡΩΜΟΠΟΝΤΙΚΟ?!

bidibis είπε...

ΝΔ ειπε Άλλο το μπουζούκι του Τσιτσάνη ή του Χατζιδάκι και άλλο τα καψούρικα. (Που δεν έχουν καν μπουζούκια μέσα - βλαχοροκ!)


Αλλό το μπουζούκι(μουσικό όργανο. Προτιμώ το τρίχορδο) και άλλο τα "μπουζουκια" (γραικικη κοσμοθεωρία. Παράγωγα της: καψουροτράγουδα, η greek tv, o αρχιεπισκοπίξ, η νεοορθοδοξια,φοιβοπανταζίδες,η αντιπαροχη, το εθνικό κιτς κτλ)

broccoli είπε...

εκ μέρους του mickey, 400

Aphrodite είπε...

Αντε κι ένα ακόμη ανεκδοτάκι:

"Γιατί δεν έβαλε ο Ιησούς την πέτρα πίσω στην είσοδο του τάφου όταν αναστήθηκε?

Αφού γεννήθηκε σε σταύλο!"

:-)

Aphrodite είπε...

ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ hioniam ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΑΘΗΝΩΝ & ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

(Καλά, άμα περάσεις εσύ από το Υπουργείο, θα φύγεις σούρνωντας!!!)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!!!

paragrafos είπε...

γενηθήτω το θέλημά σας:
--------------------------

Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ
και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ-
Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις
μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές

Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιά...


Με αγάπη

Παράγραφος

bidibis είπε...

σιούντι τα διεντρα ουώρε ζαχαρούλα, σιούντι κι τα κλαδιά

one more time

σιούντι τα διεντρα ουώρε ζαχαρούλα, σιούντι κι τα κλαδιά

glenn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
glenn είπε...

Ένα τελευταίο κόμμεντ για φωτογραφίες, δεν μπορώ δεν αντέχω αν δεν το κάνω.

Έχω κολλήσει σε εκείνη τη φράση του ΝΔ που είχε πει πριν κάνα μήνα. Δεν λέει να μου φύγει απ' το μυαλό. Μιλούσαμε για Καβάφη και ο ΝΔ ανέφερε για μια φωτό του Μεγαλοοικονόμου (αν λέω σωστά το όνομά του). Είχε πει πως τέτοιες φωτό δεν μπορούν να βγούν με τις σημερινές. Έχω τέτοιο ποτρέτο του Καβάφη και η λεπτομέρεια είναι συγκλονιστική. 10000 ευρώ να δώσεις, πιστεύω τέτοια φωτό δεν θα βγάλεις ούτε με SLR ούτε με ψηφιακή ούτε με τίποτε. Πως διάλο τη βγάζεις τέτοια φωτογραφία; Τι χρειάζεται;

ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΩΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΑΖΩ! ΓΚΡΡΡΡ

glenn είπε...

Λατρεύω αυτό το "crisp" τέτοιων παλιών φωτογραφιών. Με εκείνη τη λεπτομέρεια που δε βλέπεις τη θολούρα, το pixel, τον κόκο, όσο κοντά κι αν τη δεις. Φράκταλ, πως να το πω ρε παιδί μου.

Yosemite Sam είπε...

Α ρε να μην ειμαι οnline...

Εχω ένα φρικτό προαίσθημα οτι θα μείνεις με το bird στο χέρι και μάλιστα on line..

guerrero762 είπε...

Ω!Μα τι διαβαζω;
Uzi?
Και οταν εγραφα για την επιθυμια μου να στρεψω τα FN του αγηματος κατα του εορταζωντος πληθους δεν σας αρεσε...
Τωρα καταλαβαινετε-πιστευω-ποσο εξοργιστικη ειναι η νεοελληνικη χυδαιοβαρβαροτητα!!!
Και ποσο σε ωθει σε ακραιες σκεψεις,ενιοτε πραξεις.
Αλλα Ουζι Κ.Δημου;
Ξεπερασμενο.
Θα προτεινα ενα FN Minimi Para με κυτιο εφοδου 250 φυσιγγιων των 5,56mm.Απο οτι αντιλαμβανομαι τα Κιουρκα(αρβανιτικο ειναι το ονοματακι;)ειναι ημιαστικη ορεινη περιοχη.Αρα το αδυναμο διαμετρημα του Ισραηλινου υποπολυβολου δεν θα ειχε σπουδαια αποτελεσματα.Αφηστε δε που οι γειτονες οπλισμενοι με επαναληπτικες και ημιαυτοματες κυνηγετικες καραμπινες θα σας μετατραπαν σε κοσκινο.
Ποιος εγραψε για οπλοκατοχη;
Εγω ενας φανατικος οπλολατρης σας δηλωνω πως οι ελληνες ΔΕΝ κανουν για οπλοκατοχη.
Ειμαστε εξισου ανωριμοι αν οχι περισσοτερο απο τους αμερικανους.
Θα γινοταν αγρια δυση εδω με τους κουμπουροφορους...
Στο Βελγιο,Ελβετια και στη Γαλλια(γνωριζω προσωπικα παραδειγματα)οι πολιτες μπορουν να αγορασουν μεχρι και στρατιωτικα αυτοματα τυφεκια.Πλην ομως η σοβαροτητα των εκει λαων αποτελει εχεγγυο μη-μακελειου.
Οπως και να'χει,αν και εμενα δεν μου λενε τιποτα απολυτως οι ευχες,λογω ανατροφης και λογω του οτι φιλοξενουμαι εδω σας ευχομαι χρονια πολλα και καλο Πασχα.
Shalom

emfortos είπε...

Πως να υπαρξει ανοιξη χωρις το πασχα για τους ελληνες;
Και ο τιτλος ειναι δανεικος απο την εκκλησια ε ΝΔ;
Oμως κ αλλοι λαοι κ αλλων θρησκειων κ αθεοι εχουν υμνησει την ανοιξη της φυσης
Και οι ελληνες του εξωτερικου κρατουν τις παραδοσεις θρησκευτικες κ εθνικες
Τοσες καταστροφες αυτες τις μερες απο την ανοιξιατικη κατεβασια του δουναβη. Να κι`ο πονος μαζι με τη αυρα του νεου κ του ελπιδοφορου

Εχει την αντοχη ο ανθρωπος να πηγαινει μπροστα χωρις "καλυψη" στα ορια κ στα ακρα;
Τι λεει ο στοχαστης ΝΔ;
Kαι πως βλεπεις το μελλον των θρησκειων;

Τι θα κανει την ανθρωποτητα γαληνια πανω στη γη χωρις να στηριζεται σε δεκανικια θεολογικα;
Η μορφωση; Τι;
Πως θα παψει να κυβερνα ο παπας κ ο παρας;
Ποιητη στο αιωνα σου [κ στον αλλο] λεγε τι βλεπεις;

cyrus είπε...

@glenn: Να τον ακούς το δάσκαλο -- έχει δίκιο. Αυτά τα θέματα τα ξέρει καλύτερα.

Και σήμερα αν στήσεις κάποιον μπροστά στο τρίποδο και αφήσεις για μισό λεπτό ανοιχτό το διάφραγμα -- με όσο το δυνατόν λιγότερα ASA -- παρόμοιο αποτέλεσμα θα πάρεις.

Καλά, μπορεί να υπερβάλλω λιγάκι...

cyrus είπε...

Ποιο διάφραγμα; Το κλείστρο εννοούσα... το φωτοφράκτη, πωστολένε...

Yosemite Sam είπε...

Ω!Μα τι διαβαζω; Uzi?

Νάτα μας!

Στάπε δάσκαλε η αφροδίτη το απόγευμα ότι ξύνεσαι στη γκλίτσα του..querrero αλλά εσύ αγρόν ηγόρασες.

Αντε τώρα να τον ηρεμήσουμε..

Nikos Dimou είπε...

emfortos said...
"Τι λεει ο στοχαστης ΝΔ;
Kαι πως βλεπεις το μελλον των θρησκειων;"

Προφήτης βέβαια δεν είμαι αλλά δυστυχώς δεν τις βλέπω να μας αδειάζουν σύντομα τη γωνία.

Θα χρειαστούν αιώνες για να ωριμάσουν οι άνθρωποι και να πάψουν να πιστεύουν σε φαντάσματα και μπαμπούλες.

Θα βοηθήσει και η επιστήμη γι αυτό...

Πάω να ετοιμάσω καινούργιο ποστ για αύριο - αυτό το τεντώσαμε και το απλώσαμε τόσο πολύ που έγινε αόρατο...

Προς το παρόν καληνύχτα...

guerrero762 είπε...

@hioniam

Στο ξαναεγραψα πως μου αρεσει το μενος που βγαζεις δια την συμπαθη(ουχι δια ημας)επαγγελματικη ταξη των στρατιωτικων.
Θα εχεις του λογους σου,και δεν με αφορουν.
Μα τι μου λες;Ειμαστε συν-αθλητες;
Ελπιζω της πρακτικης σκοποβολης να εισαι.
Υποκαταστατο του πεους;
Ναι,ναι τα εχω διαβασει-ακουσει πολλες φορες.Εξαρταται....
Λογω επαγγελματος εχω συναντησει ουκ ολιγους στρατογκαυλους πολιτες.
Μια μειοψηφια ειναι σοβαρα ασχολουμενοι με το αντικειμενο ιδιωτες(εφεδροι καταδρομεις π.χ)αλλα η πλειοψηφια μοιραζεται καποια κοινα χαρακτηριστικα οπως θητεια σε λουφαδορικους κλαδους,οπλα,σωματα ενιοτε σαν "γιωταδες",χαμηλη κοινωνικη αποδοχη,για καποιο αδιευκρινηστο λογο ειναι παχυσαρκοι,συμβατικα παντρεμενοι αλλα οι πλειστοι ανυπαντροι και αυνανομανιακοι-αγαμητοι.Το παθος τους ειναι καθαρα ακαδημαικο και μαλιστα οι Βρετανοι τους αποκαλουν-υπαρχουν all over the world-armchair warriors.Συχνα πυκνα δε ειναι φασιστες του πρωκτου και εχουν ταυτοχρονα κολληματα με τα διαφορα συνομοσιολογικοπαραψυχολογικομυστηριακαομαδαεψιλονικα που παιζουν αρκετα τα τελευταια χρονια.

Με λατρεια

Σε παρακαλω σταματα να βριζεις και να προσβαλεις τους στρατιωτικους,γιατι απλουστατα δεν με πιανουν αυτα.Ειλικρινα ΣΕ λεω τζαμπα τα γραφεις.Χεσμενους τους εχω στη πλειοψηφια τους αν και ενας απο αυτους και ιδιαιτερα μαχιμος(ισως για αυτο).
Εισαι σκοπευτης αλλα δεν σου αρεσουν τα οπλα;
Αντιφαση;
Σαν αυτους που λενε σιχαινομαι το πασχα αλλα και στην εκκλησια πανε και στραυροκοπιουνται και καταβροχθιζουν αμασητο το αρνι.
Τελος παντων,οτι δηλωσεις εισαι αγαπητε..

Yosemite Sam είπε...

Αν είχα ένα ούζι θα τους είχα καθαρίσει χωρίς τύψεις.

Μήπως τελικά δάσκαλε αυτά που μας έγραφες τις προάλλες για τον ροϊδη (οτι κατέληξε μισάνθρωπος κλπ) δεν αφορούσαν μόνο το μακαρίτη;

Λέω μήπως..

guerrero762 είπε...

Τι σου εκαναν μωρο μου οι καραβαναδες και μας μισεις τοσο;
Θα εχει ενδιαφερον να μαθω.
Ψυχαναλυτης και μαλακας;
Ενδιαφερον συνδυασμος!
Στον χωρο σου-μας(πρακτικη σκοποβολη)ευδοκιμουν τα στρατογκαυλα ψωνια.Πιστευω καταλαβες για ποιο τυπο μιλω.
ΜΕ αρεσει αυτος ο αφ'υψηλου τροπος γραπτης εκφρασης σου.
Ελιτιστης;
Ο ψαγμενος και ο ανιδεος καραβανας.
Βλαχος με μουστακι και "Αμα σε ριξ μια πινταρα θα σε διξ ιγιω".
Χμ!
Ο Χατζηχρηστος πεθανε baby

Yosemite Sam είπε...

Querrero γιατι τσατίζεσαι;

Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι;

Η δουλειά σου άν δεν κάνω λάθος, είναι να είσαι επαγγελματίας φονιάς και όπως φαίνεται είσαι αρκετά καλός σε αυτό.

Γιαυτό σε πληρώνουν και μπράβο σου που είσαι πανέτοιμος να σκοτώσεις.

Το θέμα είναι εδώ μέσα τι θές.

Μας μεταφέρεις μία οπτική ζωής που προφανώς στην κτηνωδία της μάχης είναι απαραίτητη.

Ομως δεν θέλουμε να την ξέρουμε.

Τώρα ξέρω τι θα μου πείς, αν θες ειρήνη ετοιμάσου για πόλεμο και άλλα τέτοια.

Εγώ λεώ άν θες ειρήνη ετοιμάσου για ειρήνη.Τον γκάντι τον έχεις ακουστά;

Μην περιμένεις να βρείς αποδοχή εδώ μέσα.

glenn είπε...

Είπες cyrusgeo: "Και σήμερα αν στήσεις κάποιον μπροστά στο τρίποδο και αφήσεις για μισό λεπτό ανοιχτό το διάφραγμα -- με όσο το δυνατόν λιγότερα ASA -- παρόμοιο αποτέλεσμα θα πάρεις."

Δεν ξέρω. Δεν είμαι σίγουρος. Κάτι είχε πει τότε ο ΝΔ για τεράστιες πλάκες αρνητικού ή κάτι τέτοιο. Μου φάνηκε σαν αναγκαία προϋπόθεση για την crispness που ζητώ. Αν θέλει θα μας πει.

cobden είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατι όλοι αυτοι που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να εμπιστευτούν όπλα στα χέρια του στρατού ή της αστυνομίας,δηλ. στα χέρια της κρατικής εξουσίας, φρικάρουν όταν κάποιοι μιλάνε για το δικαίωμα οπλοχρησίας-οπλοκατοχής που πρέπει να έχουν και οι απλοί πολίτες...Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν πως η ελεύθερη οπλοκατοχή μειώνει την εγκληματικότητα και εν τέλει είναι ή δεν είναι θεμελιώδες ατομικό δικαίωμα το δικαίωμα στην αυτοάμυνα και το δικαίωμα , ακόμη και ένοπλης αντίστασης, απέναντι σε κάθε είδους τυραννική κρατική εξουσια???

bidibis είπε...

Ετοιμάζομαι να βγω έξω με σκοπό να γίνω σταφίδα.Δεν έχω τίποτα να πω και τραγουδάω

I've been pissing in the wind
I chance a foolish grin
and dribbled on my chin
Now the ground shifts beneath my feet
The faces that I greet never know my name

Just give me something
I'll take nothing
Just give me something
I'll take nothing
...
And so it goes
The moral to this tale
As tortoise catches the snail
A strong heart will prevail

It keeps on pumping
It still needs something
Just give me something
I'll take nothing
Just give it something
To keep it pumping
And I'll take nothing
Just give me something

guerrero762 είπε...

Τελικα η συμμετοχη σας στο blog αποσκοπει στην αποδοχη σας απο αλλους;
Χμ!
Μα ποια αποδοχη;
Γνωριζωντας τον κ.Δημου μεσω των γραπτων του ηξερα ποιους περιπου θα βρω εδω.
Αν ηθελα να γινω αποδεκτος αγαπητο μου καρτουν θα προσαρμοζα τα γραφομενα-λεγομενα μου στο γενικο κλιμμα υπερ-ευασθησιας κτλ κτλ.
Ακομα δε θα συμμετειχα σε διαδυκτιακες συζητησεις με ακροδεξιους κτλ οπου θα ημουν πληρως αποδεκτος πιστευω.
Δεν εχω αναγκη την cyber-αποδοχη,συμπαθεια ουτε προφανως προσπαθω να "βγαλω γκομενα" εδω μεσα.
Κατ'εμε η συζητηση με ανθρωπους τοσο διαφορετικους με εμενα και τους ανθρωπους του φιλικου μου περιγυρου παρουσιαζει εξαιρετικο ενδιαφερον.
Αν και εφοσον σε σοκαρουν-ενοχλουν τα οσα γραφω δεκτο.Μπορεις καλλιστα να με αγνοεις.

@hioniam

Αχ!με πληγωσατε,να το ριξω στο ποτο ή τα drugs...

Aphrodite είπε...

Γ@#$ την τύχη μου, γ@#$, πάλι θα φυλάω το τελευταίο οχυρό (Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων ντε) με τα κορίτσια μου αδειούχα, με απέλπιδες προσπάθειες να κρατήσω το επίπεδο (τι λαμπάδα είχατε, πόσο αρνί φάγατε, τι μπορείς να κάνεις μ'ένα μαύρο σε λαδόκολλα κτλ...).

Το πολύ-πολύ να με συντροφεύει η Καρυάτιδα με την ποίηση, τα τραγούδια & την λύρα της απ'έξω, αλλά ποιός θα την ακούει (καλά, ίσως όποιος βγαίνει για τσιγάρο....) Α, όχι, θα είναι κι ένας μόνος του που θα κοιτάζει τ'άστρα, με ποιό φακό θα φαίνονται καλύτερα - κάπως τους λεν' αυτούς, πώς τους λεν, πώς τους λεν?!)

Και ο Πρωθυπουργός/Πρόεδρος Δημοκρατίας/Βασιλεύς και Μονάρχης θα μου την πει κιόλας, που δεν άφησα κι εγώ το Υπουργείο μου να πάω να κοιμηθώ, να κάνω επιδερμίδα για αύριο που θα μας αρχίσει στις ξανάστροφες...!!!

cobden είπε...

Πάντως πριν καταδικάσουμε τόσο ευκολα την ελεύθερη οπλοκατοχή και καταφύγουμε σε κηρύγματα αλα Michael Moore, ας θυμηθούμε πως ο θεσμός αυτός θεωρείται βασικό ατομικό δικαίωμα τόσο στις Η.Π.Α. όσο και στην Ελβετία (δες militia) και εχέγγυο ανεξαρτησίας του πολιτή έναντι της κρατικής εξουσίας...Για το ότι οι Ελληνες είναι ανώριμοι για κάτι τέτοιο,μ'αυτή τη λογική, μπορούμε να στερήσουμε κάθε ατομική ελευθερία από τους Ελλήνες με τη δικαιολογία πως είναι απείθαρχοι, ατομιστές κτλ

cyrus είπε...

@glenn: Όπως είπα, υπερβάλλω λίγο. Βάβαια -- έκτός από την έκθεση, ήταν και οι τεράστιες πλάκες. Γι' αυτό και σήμερα, ακόμη, με μια μηχανή "μεσαίου φορμά" θα πάρεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα απο μια κλασική SLR 35mm.

Τα γούστα σου φαίνονται μάλλον ακριβά. Αν κυνηγάς τέτοια ποιότητα, ή θα πας σε παλιομοδίτικες και πανάκριβες εξωτικές λύσεις (μεσαίο φορμά σε φιλμ) ή σε εξίσου εξωτικές -- και εξίσου πανάκριβες -- ψηφιακές μηχανές (τύπου Hasselblad). Ή θα πάρεις ένα (ακριβό) σύστημα Nikon με πολύ καλούς (και πολύ ακριβούς) φακούς (και θέλει προσεκτική επιλογή -- η οξύτητα διαφέρει πολύ από φακό σε φακό).

Συγγνώμη που γίνομαι σπαστικός (ακριβό το ένα, ακριβό το άλλο) αλλά με πονάει...

emfortos είπε...

Aφηστε τα οπλα κ τον οπλιτη...
αλλωστε κ αυτος ψαχνεται κ εχει το θαρρος να τα βαζει με το χωρο κ την νοοτροπια του.

Αφεθειτε στην ανοιξη κ
στην καπηλεια της
απο τους σκοταδιστες
των θρησκειων

Να ειναι η ζωη χαρα
να'ναι τα κοτσια μας γερα

Aphrodite είπε...

Λοιπόν, καμπανάκι 1...

Yosemite Sam είπε...

Κατ'εμε η συζητηση με ανθρωπους τοσο διαφορετικους με εμενα και τους ανθρωπους του φιλικου μου περιγυρου παρουσιαζει εξαιρετικο ενδιαφερον.

Αποδέχεσαι λοιπόν ότι είσαι πολύ διαφορετικός.

Και προφανώς θεωρείς ότι είσαι και πολύ σωστός.Αν δεν το θεωρούσες θα άλλαζες.

Αρα λοιπόν είσαι πολύ διαφορετικός και πολύ σωστός επίσης.

Ερχεσαι λοιπόν εδώ πολύ σωστός και πολύ σίγουρος για τον εαυτό σου.

Ερριξα και μια ματιά στο blog σου.

Να σου πω κάτι φίλε;

Είσαι ένας ρατσιτσής του κερατά.

Ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τους συνανθρώπους σου παραπέμπει απευθείας στην άρια φυλή.

Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου.

Μολύνεις το blog με την παρουσία σου.

Απο εκεί και ύστερα εάν ο οικοδεσπότης σε ανέχεται με γεια του με χαρά του.

Η γειτονιά όζει.

(Αυτό το τελευταίο δεν είναι δικό μου.Τόγραψε κάποιος κάποτε στους 4 τροχούς.)

houlia είπε...

"Στις βραδυνές περιπολίες μας
Στης καρδιάς τις διαδρομές..."έρχομαι με δύο μεσημεριανά ανέκδοτα απ' αυτά που κάθε χρόνο επαναλαμβάνουμε αλλά διατηρούν μπάντα μια φρεσκάδα(από οικογένεια):
α)-Ποια ήταν η τελευταία λέξη πριν το τσουνάμι?
-"Ωραία παραλία Μαρίκα..."

β)Μπαίνει ο Παπανδρέου στη θάλασσα, μέχρι τα γόνατα
-Προχωρήστε κύριε πρόεδρε!
- Δεν μπορώ.θα βρέξω το συμβόλαιο με το λαό!

Φιλιά(και στην Μαριάννα! Και πολύ αγάπη...)
Μίκυ, ποιος κερδίζει?
Παιδιά, ο Μίκυ είναι στην κουμπαριά και παίζουν παντομίμα και επιτραπέζια...θα επανέλθει δριμύτερος,αφού κατατροπώσει και τον τελευταίο ανάδελφο ποντικό του χωριού:)

cobden είπε...

efhmeros
Κλασσικός τρόπος σκέψης ενός κατοικου της Ηπειρωτικής Ευρωπής, όπου θεωρούμε όλα τα ατομικά μας δικαιώματα ως κάτι που μας ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ το κράτος...Αντίθετα, για την αγγλοσαξωνική, και ιδίως την αμερικάνικη πολιτική σκέψη, οι πολίτες έχουν κάποια βασικά και απαραβίαστα ατομικά δικαιώματα, από την ίδια τη φύση τους ως πολίτες, δικαιώματα που δεν είναι ευγενική παραχώρηση του κράτους προς αυτούς..Αυτά τουλάχιστον είχαν στο μυαλό τους οι Ιδρυτές Πατέρες των Η.Π.Α. ....Δεν είναι τυχαίο όμως πως όσο ισχυροποιείται η ομοσπονδιακή εξουσία στην Αμερική, όλο και περισσότεροι περιορισμοί μπαίνουν στο δικαίωμα της ελεύθερης οπλοκατοχής-οπλοχρησίας...Όλα έιναι θέμα του ποιος ελέγχει τα όπλα....το κράτος ή οι πολίτες...η πλάστιγγα τον τελευταιο αιώνα γέρνει όλο και πιο πολύ προς την κρατική εξουσία...και οι διάφοροι δήθεν προοδευτικοι ,όταν ζητάν όλο και περισσότερους ελέγχους, τελικά καταλήγουν να ενισχύουν όλο και πιο πολύ την κρατική εξουσία

Aphrodite είπε...

@hioniam,

Μετά το 3ο καμπανάκι όμως.... κλείνω το Υπουργείο και πάω! Με περιμένει η αγκάλιά του Μορφέα!... (τριπλοβάρδια σήμερα γαρ!)
(-)

houlia είπε...

Για να μπω στο πνεύμα...Τι έιναι αυτά τα "καμπανάκια"?...Δε φαντά....!

Aphrodite είπε...

@houlia,
Darling! Ηρθες επιτέλους! Σε αφήνω σε ... τρελλά χέρια, αλλά.... Καμπανάκι 2!

guerrero762 είπε...

Ναι μεν η αρνηση της κυβερνησης και η υστερικη αντιμετωπιση του κρατους απεναντι στη οπλοκατοχη ειναι υπερβολικη και ισως καταπατα καποια βασικα ανθρωπινα δικαιωματα πλην ομως να εξετασετε για ποιον λογο ενας πολιτης θα θελει να εχει ενα οπλο χειρος ή ακομα και ενα ιδιοκτητο υποπολυβολο(αυτοματο οπως τα λενε οι ασχετοι) ή στρατιωτικο τυφεκιο εφοδου.
Εγω οσο και καποιοι φιλοι-συναθλητες και συγγενεις ειμαστε κατοχοι πυροβολων οπλων.
Παντα ασκουσαν μια μυστηριακη ελξη πανω μου(η λατρεια που λεγαμε)
Τα συλλεγουμε,τα συντηρουμε σωστα,τα αποθηκευουμε σωστα και τα χρησιμοποιουμε για σκοποβολη και μονο.Κοινως εχουμε μια κουλτουρα και παιδεια σχετικα με τα οπλα.Τα σεβομαστε γνωριζωντας το κακο που μπορουν να προκαλεσουν.
Εκει ισως εγκειται και η ομορφια τους.Οτι συνδυζουν την δημιουργεια με την καταστροφη.
Αλλα...ποσοι ελληνες κινδυνευουν τοσο που να χρειαζονται οπλο για την αυτοπροστασια τους;
Ποσοι θα τα χειριζονται σωστα,θα τα αποθηκευουν σωστα ωστε να μην πυροβολουν-νται κατα λαθος τα παιδια τους;
Ποσοι δεν θα τα εχουν για σκοπους νεοελληνικης μαγκιας και πανω στην "κακια την ωρα" αντι με γροθιες θα μιλησουν με πιστολιες.
Επανασταση;
Ναι καλα,οσο υπαρχει περιπτωση να γινει πραξικοπημα....
M Glock,USP,Sig Sauer,CZ,Bereta,Browning,Colt,Ruger etc.επανασταση δεν κανεις

glenn είπε...

@cyrusgeo: Πω πω, πήγα στο site της Hasselblad. Μα υπάρχουν τέτοια πράγματα; Ποιοι έχουν τέτοιες μηχανές; Νοιώθω με αυτά που είπες το όνειρο να διαλύεται... κλαψ ρουμφ.

houlia είπε...

Ηρθα...μα που πας(darling too;))?

cyrus είπε...

Ωχ! Πού είσαι, δάσκαλε, έλα προς παρηγορίαν. Πάλι την έκανα τη ζημιά μου!

Μωρέ καλά λέω 'γώ να μην το ανοίγω το ρημάδι...

Aphrodite είπε...

@houlia,

Ασε με, μ'έχουν πρήξει, κι αύριο θ'αρχίσουν τα νιανιανιά ότι σόρρυ κορίτσια κτλ...

Θυμάσαι στο γυμνάσιο, όταν εμείς ξέραμε πώς συμβαίνουν τα πάντα, που εκείνοι μουρλαινόντουσαν για το μπάσκετ μέρα-νύχτα? Και οι τυχεροί που τοπυς κλήρωνε -και με το παραπάνω- ήταν εκείνοι που ξεκόλλαγαν νωρίς?

Ε, σήμερα έχουμε a bunch of 15-year-olds!

Μ'εσένα θα τα πω κατ'ιδίαν κοριτσάρα μου!

Καμπανάκι 3...

houlia είπε...

Ασε που ολα αυτά τα καλά χέρια δεν τα έχω ξαναακουμπήσει(ώς φευγάτη) και αν έχουν και ευαίσθητη ψυχή...;)πασχαλιάτικα!...

Καμπανάκι=???? Θα κουδουνίζω σε λίγο αν δεν μου απαντήσουν οι συνωμότες;)

Aphrodite είπε...

@houlia,

Καμπανάκια όπως θέατρο αγάπη μου - λοιπόν,

Κυρίες και κύριοι, μεταμεσονύκτια πρώτη, με σταρ της βραδυάς την ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΧΟΥΛΙΑΑΑΑΑ!

Αυλαία! (ανοίγει κρρρρρρρ.....)

Και κάπου εδώ εγώ εξαφανίζομαι στα σκοτάδια - είπαμε, με περιμένει ο παίδαρος, με τα στιβαρά τα μπράτσα, να μ'αγκαλιάσει και να βουλιάξω κατά κύματα η γυναίκα! Μορφέα σού'ρχομαι! Αγόρια πάσης ηλικίας, :-P

houlia είπε...

Ασ τα κι εγώ που έριξα αδειανές για το club των "ελευθερων πολιορκημένων"(στο οποίο διατελλώ χρέη γραμματέως για ευνοήτους λόγους;)) και πλακώσαν όλα τα under age!...
Ελπίζω να μη φευγεις στ αλήθεια!
Που τους αφήνεις 3000 άντρες μοναχούς?...

glenn είπε...

Η ψυχή μου κάτι λέει απόψε.... Προσπαθώ να την αφουγκραστώ εν μέσω πυροβολισμών και όπλων.

Aphrodite είπε...

@houlia,

Σε σένα τους αφήνω, 3000 ΤΕΤΟΙΟΥΣ άντρες, γαι πρωϊνό, εύκολα!

Καληνύχτα γλύκα-γλύκα-γλυκειά μουυυυυ!
;-)

houlia είπε...

λοιπόν...;)
αλήθεια το έλεγε!άλλάξαμε βάρδια. Για περάστε,για περάστε!
Αλλά πρωτα θα πρέπει να γνωριστούμε φαντάζομαι...

cobden είπε...

guerrero762
Aν δεν εμπιστεύομαι μια φορά τους Έλληνες πολίτες, δεν εμπιστεύομαι δέκα το Ελληνικό κράτος ...
To βασικό θέμα είναι αυτό που αναφέρεις...μια κουλτούρα και παιδεία σχετικά με τα όπλα, που σε άλλες χώρες υπάρχει...Εδώ πως μπορούμε να την αποκτήσουμε κάποτε??Μπορεί να γίνει σταδιακά??Στην Κρήτη υπάρχει τέτοια κουλτούρα??Προσεγγίζω το θέμα της οπλοκατοχής κυρίως από την πλευρά της πολιτικής φιλοσοφίας και ως ζήτημα ατομικής ελευθερίας και όχι τόσο σε πρακτικό επιπέδο, σε αυτό θα μπορούσες να μας κατατοπίσεις καλύτερα( η μόνη μου επαφή με τα όπλα ήταν στον Ε.Σ. ,οπότε καταλαβαίνεις :-)...
Quiz για τους προοδευτικους και "ευαισθητους" φίλους του blog: Ποιος Αμερικάνος gay συγγραφέας , με υπερπροοδευτικές περγαμηνές, διατηρόυσε ο ίδιος μια μεγάλη συλλογή από όπλα, και ήταν φανατικός υποστηρικτής του θεσμού της ελεύθερης οπλοκατοχής.......
Δε θα το βρείτε....ο William Burroughs

houlia είπε...

Με τις ευχές μου Αφροδιτούλα!
Viva la musica!

glenn είπε...

Αφήστε τον πόλεμο. Αφήστε το μίσος. Αφήστε τον καθαρτήριο έρωτα να τρέξει στις φλέβες σας.

glenn είπε...

Οι Κόρες του Επίκουρου ... συγκλονιστικές, ανεπανάληπτες. Δύναμη της Φύσης.

houlia είπε...

Μονολογώ(ως συνήθως!:))
Αν είναι για τέτοια κορίτσια...χαλάλι όλα τα βίτσια..
Πάντως δε νομίζω οτι έχει κανείς παράπονο.Μέχρι κι αντικαταστάτη προνόησε...αλλά εδώ που τα λέμε...τζούφιο! Οταν φεύγουν οι γάτες...Και τώρα λείπουν όλες οι γάτες(κι οι γατούλιδες)...
Και ούτε ένας ποντικός, βρωμοπόντικας...

glenn είπε...

Οι ικεσίες μας νομίζω έπιασαν τόπο. Ας βάλουμε από ένα τριαντάφυλλο σε κάθε καπνισμένη κάνη. Κι ας υμνήσουμε τον έρωτα! Ναι τον έρωτα απ' τον οποίον ακόμη κι ο Σωκράτης ζήτησε συγνώμη.

guerrero762 είπε...

Οι κρητες δεν εχουν καποια ιδιαιτερη κουλτουρα σχετικα με τα οπλα.Ειναι για αυτους ενα μεσο εντυπωσιασμου και επιδειξης οπως ειναι για αλλους τα ρουχα,αμαξια κτλ.
Συνηθως την πληρωνουν ανυποψιαστες πινακιδες και περαστικοι σε γαμους.

@επικριτες κτλ.

Η γεννηση μου στο Ηνωμενο Βασιλειο απο Βρετανη μητερα και μονο δεν με κανει φλεγματικο Βρετανο.Στην ιδια χωρα με εσας μεγαλωσα και ανατραφηκα,εστω και καποιες διαφοροποιησεις.
Γελοιοποιουμε;
Γιατι οχι;
Ειναι ενας τροπος αυτοταπεινωσης και ελεγχου του υπερμετρου εγω μου.
Που γελοιοποιουμε αλλωστε;
Σε μια διαδυκτιακη εικονικη κοινοτητα.
Ουτε καν ξερετε ποιος ειμαι πραγματικα και ουτε ξερω ποιοι ειστε(και ουτε θελουμε να μαθουμε φυσικα).
Τα απαξιωτικα σας σχολια δεν με αφηνουν αδιαφορο απο την αποψη οτι ειναι διασκεδαστικα,εχωντας επιλεξει το ειδος ανθρωπου που θεωρω εχθρικο σε εμενα.
Συνεχιστε.

glenn είπε...

Αλλά όχι. Ο guerrero762 δεν σέβεται ούτε τη σιγαλιά της νύχτας. Λείπει ο έρωτας απ' τη ζωή σου guerrero762. Όταν είπες πως μύρισες τον ιδρώτα τον γεμάτο άρωμα και γυναικεία ορμόνη της γυναίκας που γυμναζόταν δίπλα σου ως άλλη αμαζόνα, στην πραγματικότητα αναστατώθηκες. Γι' αυτό ήθελες να της δώσεις μπουκέτο. Πρέπει να ελέγχεις τα συναισθήματά σου.

cyberdustz είπε...

Nikos Dimou said...
Kαθυστερημένη απάντηση:
αν τις βλέπετε μωβ ρυθμίστε την οθόνη σας ή επισκεφθείτε οφθαλμίατρο.
7:39 μμ

όπως και να έχει, μπορείτε να πείτε τώρα πως το καταφέρατε?

glenn είπε...

Αλλά πάνω κι απ' τον έρωτα, υπάρχει ο Ορφεύς. Τον νοιώθω να με καλεί. Ψιθυριστά στην αρχή. Τώρα επιτακτικά. Τα μάτια του δυο ιριδίζοντες μαγνήτες. Χζζζ...

houlia είπε...

Σιωπή.

Ανενόχλητη σιωπή.

Εχει ένα χρώμα ακατέργαστο
Ενα μισοδουλεμένο αγόρι
Ενα ζεστό φιλημένο κορίτσι

Ενα σώμα
Ενα ακόμα

Στα φιλιά της...
Δε βλέπω τι γίνεται
Ειναι αργά κι ας ξεχύνεται
Περιμένω κι υπάρχω
Τελικά δεν το έβαλα κάτω


τέτοιες μέρες και στον διάχυτο ερωτισμό τους...όμορφα απολαμβάνω τους μυθους! Σήμερα άκουσα όλες τις λεμονιές στο περιβόλι ( Δεν έχει μόνο πασχαλιές η Πασχαλιά)και έμεινα εκει...ανέμελη! Πόσο απλόχερα έρχεται ο έρωτας! Αρκεί να ξέρεις να του φωνάζεις. Ολα έιναι ένα, κι όλα έχουν κάτι από αγάπη...Αν ξέραμε να πλησιάζουμε...θα πνιγόμασταν από έρωτα! Νομίζουμε οτι κι αν εμείς κατέουμε αλλά όχι οι άλλοι?? Μα όλα ξεκινουν απο εμας...από εμας πείθονται κι οι άλλοι!

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 587   Νεότερο› Νεότερο»