Κυριακή, Απριλίου 30, 2006

ΤΟΥ ΘΩΜΑ

Ο ψηλός με τα γένια φαινότανε ξεθεωμένος.

“Συγνώμη”, ρώτησε, “μπορώ να καθίσω; Έχω πεθάνει, από την ορθοστασία”.

Σωριάστηκε σε μια καρέκλα. “Μια ζωή Oρθός”, συνέχισε, “μια αιωνιότητα Oρθός. Δεν αντέχω άλλο!”.

“Τώρα βέβαια θα μου πείτε - ήσουν πάντοτε εντελώς όρθιος, ίσος, ευθύς, ευθυτενής; Δυστυχώς όχι. Οι περιστάσεις βλέπετε... Κάνεις και συμβιβασμούς για να επιζήσεις. Συνήθως ήμουν ορθός. Έκανα κάτι υποκλίσεις στους θεολόγους. Κάτι κάμψεις για τους διαλεκτικούς. Μερικές κλίσεις στους Φροϋδιστές. Λίγες επικύψεις εδώ, μικροαποκλίσεις εκεί...Αλλά πάντως στάθηκα Oρθός, τον περισσότερο χρόνο της ζωής μου”.
“Είμαι-θα το καταλάβατε ήδη- ο Ορθός Λόγος. Πάντα ορθός, στην υπηρεσία σας. Αλλά τώρα πολύ κουρασμένος. Δεν θα πείτε σε κανέναν πως κάθισα - δεν είναι έτσι; Θα χάσω τη δουλειά μου. Αλλά πιστέψτε με, είχα απόλυτη ανάγκη να καθίσω. Οι τελευταίες εβδομάδες ήταν σκέτη κόλαση”.

“Σ' αυτή τη χώρα, που καυχιέται ότι με ανακάλυψε, είναι αδύνατο πια να σταθώ όρθιος. Με τραβάνε όλοι για να με διπλώσουν κατά τη μεριά τους. Πιστέψτε με, ούτε ένας δεν νοιάζεται για τη σωστή σκέψη. Όλοι κουβαλάνε μέσα τους κάποια υστεροβουλία. Όλοι προσπαθούν με τον ορθό λόγο να αποδείξουν τον ανορθολογισμό τους. Ο ένας με επικαλείται για να βγάλει σκοταδιστές όσους διαφωνούν μαζί του. Θέλει δηλαδή να εγκαταστήσει μια δικτατορία του (δήθεν) ορθού λόγου. Που σημαίνει να με αναιρέσει, γιατί Ορθός λόγος είναι μόνο ο ανοιχτός, ο δημοκρατικός λόγος. Ο άλλος πάλι καταφεύγει σε μένα για να του δοθεί το δικαίωμα να διαδίδει το δικό του ζόφο (ή γνόφο ή δνόφο), για να με θάψει γρήγορα κάτω από το δικό του δόγμα”.

“Κάποιος θα έπρεπε να τους πει πως ορθός λόγος είναι μόνον ο απροκατάληπτος, ο αδογμάτιστος. Αυτός που δεν ξεκινάει από (σιωπηρές) παραδοχές, αυτός που ελέγχει όχι μόνο τα επιχειρήματα του αντιπάλου - αλλά και τα δικά του. Δεν είναι ορθολογισμός η σκέψη που μοναδικό της σκοπό έχει να πείσει. Στην καλύτερη περίπτωση, είναι ρητορική”.

Ο Ορθός Λόγος είχε γείρει τόσο πολύ στην καρέκλα, που έμοιαζε ξαπλωμένος. Τον ρώτησα αν δεν θα 'θελε πραγματικά να ξαπλώσει.

“Αν θα το ήθελα; Αστειεύεστε; Να χαλαρώσω, να ηρεμήσω, να ξεχαστώ... Ίσως και να κοιμηθώ. Να κοιμηθώ εγώ, ο άγρυπνος από αιώνες... Τι όνειρο! Τι ηδονή...”.

Και ξαφνικά τινάχτηκε όρθιος σαν λάστιχο.

“Σας ήξερα για ορθολογιστή ! Σας εμπιστεύτηκα σαν άνθρωπο της ανοιχτής σκέψης ! Κι εσείς μου προτείνετε ύπνο; Μήπως το νερό είχε μέσα κανένα φάρμακο;”. Κοίταξε ανήσυχος γύρω του.

“Έχετε δίκιο”, μουρμούρισε σε λίγο, “καμιά φορά έχω παρανοϊκές αντιδράσεις. Αλλά τι να κάνω; Είναι τόσοι αυτοί που θέλουν να με αποκοιμίσουν, να με υπνωτίσουν. Πρέπει να φυλάγομαι. Πρέπει να εξετάζω τα πάντα. Που έλεγε κι ο μέγας εκείνος οπαδός (και μετά καταστροφέας μου) ο Καρτέσιος: Δεν πρέπει τίποτα να το δέχομαι αν δεν το γνωρίσω πρώτα πως είναι σωστό”.

“Το είχε πει και ο άπιστος Θωμάς”.

“Σίγουρα - ναι. Τέως Ορθολογιστής και αυτός. Τελικά επίστεψε. Όχι μόνο σ' αυτό που άγγιξε - αλλά και σ' αυτό που δεν είδε. Ας είναι. Νιώθω εξουθενωμένος”. Παύση. “Θα καθίσω πέντε λεπτά ακόμη - αν με διαβεβαιώσετε πως δεν θα διαδώσετε το χάλι μου. Η χώρα σας μπορεί να μηδενίσει κάθε ίχνος σκέψης. Προσπαθώ να οργανώσω ξανά το μυαλό μου, για να προχωρήσω σε μια αξιοπρεπή αναχώρηση”.

“Τι - μας φεύγετε;”.

“Φίλε μου, αρχίζει προεκλογική περίοδος. Όχι ορθός δεν θα χωράω να σταθώ αλλά ούτε ξαπλωμένος σε λαγούμι. Όσο πιο μακριά σας είμαι αυτό τον καιρό, τόσο το καλύτερο. Και για σας και για μένα”.

287 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 287 από 287
Με μια μνήμη είπε...

Λες να παραγραφώ απλά ή και να ορθολογώ απλούστερα; Μωρέ δε βαριέσαι μα μιλώ σαν κάλπικη λεπίδα. Σοβαρή και απελεύθερη. Σιγά.
Να σας πω λοιπόν κε Δήμου:
Νομίζεις πως έχεις το ελεύθερο να εκφραστείς κατά πώς θες στο νετ με σύμμαχο έναν πόντικα και γκόμενες πολλές. Αλλά δεν γίνεται. Γιατί τα ζιζάνια όμορφα κι όχι φυτρώνουν εδώ κι εκεί παντού δυστυχώς. Θα μπορούσες να κάνεις το εξής όμως. Όρισε στους σχολιαστές σου αντίτιμο του σχολίου του. Μα ναι αυτή είναι η ιδέα. Και λεφτά θα βγάλεις και πίπες και καθίσια βαθιά κι ό,τι έχει επιθυμήσει η καρδούλα σου. Συνδρομητές τέκνα μου να είστε στο φημισμένο εγχώριο μπλογκ. Έτοιμους να ενδώσετε σας βλέπω άλλωστε.

Με μια μνήμη είπε...

Ενώ αν η είσοδος είναι φρι... άντρας είμαι και το κέφι μου θα κάνω...

Με μια μνήμη είπε...

Αν η μεγίστη ηλιθιότητα έχει το ελεύθερο να περιδιαβαίνει τους δρόμους μου, τι πειράζει κι εγώ να περιδιαβώ το πτώμα σας;
Αυτό που τόση αγάπη στολίζετε καθημερινά με λουλούδια στιχάκια.
Κι αφήνεται το λαϊκό προσκύνημα να αφήσει το κατιτίς του. Τι γλυκά όλα αυτά γύρω από το θέμα του θανάτου!

Με μια μνήμη είπε...

Κι αφήνομαι κι εγώ να αφήσω τα παιχνιδάτα μου πάνω εδώ...

Ergotelina είπε...

Που και που μετα απο δυσκολα σεντονια φιλοσοφιας ερχονται και Διαφημιστες..
@Μνημη!η Διαφημιση περιλαμβανεται στην ΑΥΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...συνεχισε τη Διαφημιση..

paragrafos είπε...

Το κακό με τον ορθό λόγο είναι ότι σε αναγκάζει να απαρνηθείς πολλά κι αγαπημένα, παραδοσιακά όμως, στερεότυπα που σου τα έχουν εμφυσήσει επίσης αγαπημένα πρόσωπα. Κι ύστερα, φεύγοντας από την ψυχική και πνευματική "ασφάλεια" της "οικογενειακής αγέλης", αισθάνεσαι φτερό στον άνεμο.

Όποιος αντέξει για λίγο αυτήν τη δοκιμασία, πέρα "πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησή του.
Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει εκείνο τ' όχι -το σωστό- εις όλην την ζωή του."

Κι επειδή ενδόμυχα κι ασύνειδα όντως τον καταβάλλει, "οι τύψεις και οι ενοχές του μετατρέπονται σε εκρήξεις οργής" σε βάρος των αντιφρονούντων.

ΜΕ αγάπη

Παράγραφος

Με μια μνήμη είπε...

Σκύλα είμαι εδώ. Μέσα. Εδώ δεν αποτελώ διαφήμιση, παρά πουλάκι ελεύθερο να κάνω τις απανωτές penetrations μου στους ουρανούς.

Ψηφιακός ελληνικός εμετός ο κύριος μας. Κρίμα. Γιατί από ό,τι έχω καταλαβει πρέπει τα εδέσματα που έφαγε με τα χεράκια του να είναι εκλεκτά.

Johny B.Good είπε...

Προσωπικά πιστεύω ότι ακόμη και η θρυλική στην Ελλάδα "έλλειψη αξιοκρατίας" οφείλεται τελικά στην "έλλειψη ορθολογισμού". Καλή δύναμη και μπράβο σε όσους επιμένουν !

glenn είπε...

Ω ρε τι πάθαμε πάλιιιι...

Κάθε λίγο κάποιος ξυπνάει από κάπου πέρα στο βάθος και σαλπίζει επίθεση...

Τι τους κάνεις ΝΔ και τους ερεθίζεις τόσο;

sizenagir είπε...

με μια μνήμη

πολυλογείς και λες λαμακίες.

Κατάλαβες τι εννοώ?
Bravo!

heinz είπε...

blade runner said...

"απο που προκύπτει όμως αυτό το αξιακό σύστημα; Δεν προκύπτει και από την ανάγκη σου να είσαι σε αρμονία με αυτό που σε περιβάλλει; "

Ναι ακριβώς. Μέσα από τη διάδρασή σου με το περιβάλλον.

@all

Δεν είπα τίποτε καλό για τον πόλεμο. Είπα ότι σκοτώνεις (κι επίσης επιλέγεις, αν χρειαστεί, να πεθάνεις) για να προστατεύσεις τον πυρήνα σου: το προσωπικό σου νόημα. Ακόμα κι αν, το "εγώ" σου, πεθάνει μαζί σου. Αυτό είναι ένα παράδοξο που ο απλός ορθολογισμός αδυνατεί να ερμηνεύσει, παρά μόνον ως αποκλίνουσα συμπεριφορά.

Με μια μνήμη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
heinz είπε...

με μια μνήμη:

ρε μπας και σε λεν νικήτα?

Με μια μνήμη είπε...

Πλακώσαν ζώα κι ουρανοί μα το κτήνος ακόμα να ξυπνήσει μέσα μου.

Κι όσο σ' αγαπώ τόσο ποθώ να σε χώσω σε μιαν υγρή αγκαλιά.

Μα προς το παρόν θα καθίσω εδώ να χαϊδεύω τρίχες κατσαρές.

harrygreco είπε...

Αν ειχε εισακουστει η προταση μου για οριο λεξεων & σχολίων,δεν θα τρωγαμε τους ψυχακηδες σε κριση στη μαπα.

Με μια μνήμη είπε...

Νικήτα κι Μπάμπη και Μαρία και Χοσέ. Με λένε έλα εδώ να σου πω πως τ' απλώνουν τα ρούχα την Παρασκευή σαν βρέχει.

Nikos Dimou είπε...

Με μια μνήμη

Άρχισα να σβήνω... μην ξοδεύεσαι άδικα!

glenn είπε...

Ρε παιδιά, να κάνω μια τολμηρή υπόθεση;

μνήμη = nikitas = thrileontas = σαλτάρω =...

Ποιο είναι αυτό το ιτς ογλάν επιτέλους;

Με μια μνήμη είπε...

Ναι ναι. Έχεις δίκιο Χάρη.
Την δικιά μου την πρόταση την διάβασες; Ωραία δε θα ήταν να είστε συνδρομητές στο nikosdimou.blogspot.com;
Κι η δικιά σου καλή είναι πάντως. Πρέπει να πάρουμε μέτρα. Ο πόντικας δεν μας λέει τι έχει στο μυαλό μόνο. Προς το παρόν είναι απασχολημένος με άλλες δουλίτσες.

Με μια μνήμη είπε...

Θα υπάρξει όμως ελεύθερος χρόνος στο μέλλον.

mickey είπε...

"Έλα απόψε στου Θωμά, να σου παίξω μπλαγλαμά."

Πάντως άρχισαν να βαράνε κι άλλα ...όργανα εδώ μέσα την τελευταία ώρα :))

Με μια μνήμη είπε...

Δεν ξοδεύομαι μωρό μου.

Εγώ είμαι πηγή.

Με μια μνήμη είπε...

Αλλά έχει δίκιο ο οικοδεσπότης. Άρχισαν να κουράζονται τα δάχτυλα. Δε θα βαστήξουν για πολύ. Σήμερα.

Nikos Dimou είπε...

sizenagir said...
Αλήθεια Κε Ν.Δ. τι σπουδάσατε?
Είστε απόφοιτος του Κ.Α. όπως θυμάμαι?

Φιλοσοφία. Περισσότερες πληροφορίες στο bio του site μου.

Υποκείμενο δικαίου είπε...

Είναι πολύ δύσκολο να μιλήσουμε για τον ορθολογισμό αν δεν συμφωνούμε τι είναι. Βρήκα ένα μικρό κείμενο που νομίζω εκφράζει το πνεύμα του αρκετά καλά (μιλάει περισσότερο για τον διαφωτισμό, αλλά θα μπορούσε να περιγράφει και τον ορθολογισμό). Θα μπορούσε να το είχε πει ο "Ορθός Λόγος" της αρχικής δημοσίευσης του ΝΔ, πριν εξαφανιστεί...

"Reason is not the enemy of experience. Nothing is more foolish than to confuse a reactionary pseudo-universalism with the genuinely democratic universalism that underpins the liberal rule of law, the constraint of arbitrary power, and the free exercise of subjectivity. ... Skepticism concerning the inflexible claims of national and religious dogma links the Enlightenment with a political undertaking intent upon making society more democratic, more cosmopolitan, and more experimental.
...Science (is) not merely as an ordering device but as a self-critical method that could be used in the fight for liberation from outdated prejudices and dogmas, (and) aesthetics calls upon individuals to expand the realm of their experience. ... ...Enlightenment values are still not hegemonic or establishmentarian. Authoritarianism is still rampant, most inhabitants of the world still suffer under the strictures of traditionalism, and earn less than $2 per day. The Enlightenment was always a movement of protest against the exercise of arbitrary power, the force of custom and ingrained prejudices, and the justification of social misery. ... Western nations still carry the scars of racism, sexism, homophobia, xenophobia, and class inequality....Enlightenment thinkers, however, were rarely endorsed or embraced by conservative or fascist political movements: it is hard to imagine a bust of Locke or Voltaire sitting on the desk of Mussolini. The philosophes had their most profound impact on the Left: Locke and Kant influenced all manner of liberals, socialists, and anarchists. Beccaria, Holbach, and Adam Smith were deeply committed to moral development and social reform. Thomas Paine is among the founders of modern internationalism. There is hardly a genuinely democratic regime that is not indebted to Montesquieu. ....The Enlightenment privileged a critical reflection on society, its traditions, its ideologies, and its institutions. ... Arguing that the Enlightenment with its emphasis upon civil liberties, tolerance, and humanism was, for example, somehow responsible for the Terror of the French Revolution or twentieth-century totalitarianism indulges the pseudo-dialectical sensibility without looking at political history, movements, or institutional practices. ...
... Enlightenment values run directly counter to the exercise of arbitrary power no less than the censorship, collectivism, and conformism of authoritarian or totalitarian regimes of both the left and the right...Again: the political spirit of the Enlightenment crystallized around the principles connected with fostering the accountability of institutions, reciprocity under the law, and a commitment to experiment with social reform. Not in imperialism, or racism, or the manipulation of liberty, but in these ideals lies the basis of Enlightenment universalism. Democracy remains an empty word without it. Enlightenment universalism protects rather than threatens the exercise of subjectivity. It presumes to render institutions accountable, a fundamental principle of democracy, and thereby create the preconditions for expanding individual freedom..."

(Το κείμενο είναι του Steve Bronner, συγγραφέα του "Reclaiming the Enlightenment: towards a politics of radical engagement" -ένα εξαιρετικό βιβλίο για τον διαφωτισμό και τον ορθό λόγο, και για τα πράγματα που που μας έχουν δώσει...)

http://www.logosjournal.com/
issue_3.3/bronner.htm

Zoros είπε...

@sizenagir
Από ότι βλέπω κάνεις μια προσπάθεια να απορρίψεις τον ορθολογισμό φέρνοντας ακραία παραδείγματα από τον χώρο των επιστημών (αν και σε κάποια σημεία στο post των 8:52 σε χάνω: γιατί το φως να χρειάζεται π*103 δευτερόλεπτα για να διανύσει απόσταση 3π*1011 μέτρα, τη στιγμή που η ταχύτητά του είναι 300000km/sec?).

Το ότι το ανθρώπινο μυαλό «δεν τα πάει και τόσο καλά» με πάνω από 3 διαστάσεις και δυσκολευόμαστε να αντιληφθούμε κάποιες έννοιες της επιστήμης (πχ χωροχρόνος), δεν σημαίνει ότι ο ορθός λόγος χάνει τα «πατήματα» του και ότι πρέπει να τον απαρνηθούμε. Το ότι τελικά μπορεί και να υπάρξει ταχύτητα πιο μεγάλη από αυτή του φωτός (που για να είμαστε πιο ακριβείς θα πρέπει να λέμε ότι «κόβουμε δρόμο» σε σχέση με αυτόν που ακολουθεί το φως) δεν απορρίπτει το οικοδόμημα του ορθολογισμού!

Θα ήθελα να μου δώσεις ένα πρακτικό παράδειγμα από την καθημερινή μας ζωή, που ο ορθολογισμός μας θα ταρακουνηθεί τόσο πολύ, αν τελικά οι διαστάσεις στο σύμπαν είναι 24 και όχι 4 που γνωρίζουμε σήμερα. Πχ, οι ενστάσεις ενός ορθολογιστή στο θέμα της θρησκείας δεν είναι «πως γίνεται ο χριστιανικός θεός να είναι παντοδύναμος, αφού δεν τρέχει πιο γρήγορα από το φως», αλλά «πως γίνεται να είναι παντοδύναμος και πανάγαθος ταυτόχρονα (δεδομένου ότι είμαι καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση και έχω συνεπώς ίδια αντίληψη της ηθικής και του καλού)».

christos είπε...

Niko. Ti gnwmi exeis gia tin aneksi8riskia tis Amerikis. Exw tin pepi8isi oti sou epitrepou na pisteueis tti 8es arkei na min pilitikopoiise. Esei ti les?

Nikos Dimou είπε...

Υποκείμενο δικαίου

Πολλές ευχαριστίες για το εξαίρετο κείμενο. Σε ότι με αφορά έχω πάντα ταυτίσει ορθολογισμό και διαφωτισμό.

Ergotelina είπε...

ορθολογισμος=διαφωτισμος=εξευρωπαισμος
=εκδυτικισμος=εκσυγχρονισμος...
=ανθελληνισμος,ευρωλιγουρια!!!!
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ-ΖΟΥΡΑΡΗ!!!..μα δεν μπορει καποιο κοινο σημειο θα βρεθει..

Dion.M. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
barge1962 είπε...

Ο Καντ δεν αναφεροταν στο ατομικο και το κριτηριο του ηταν αμεσο?Ικανοποιουσε τον καθενα μας να αναλογιστει τι θα γινοταν αν το μεγιστο της παρουσης πραξης μας γινοταν,η ειχε ηδη γινει,η αρχη μιας παγκοσμιας νομοθεσιας.H συνεπεια η μη μιας τετοιας υποθετικης παγκοσμοιοποιησης γινεται η δοκιμη για την προσωπικη μου επιλογη.Αλλα δεν ηταν μερος της συλλογιστικης οτι υπαρχει καποια πιθανοτητα η προσωπικη μου επιλογη πραγματι να γινει παγκοσμιος νομος ,η οτι μπορει να συνδραμει για να γινει αυτο..Αντιθετως οι πραγματικες συνεπειες δεν υπολογιζονται καθολου και η αρχη δεν ειναι της αντικειμενικης υπευθυνοτητας αλλα της υποκειμενικης ποιοτητας του αυτοπροσδιορισμου μου..

Ergotelina είπε...

Ο ορθος λογος,τεκνο της αρχαιας μας φιλοσοφιας,εισαγομενος απο Δυση..προκαλει ανατριχιλα!..μα καποιο λαθος επικοινωνιακο,μηπως κανουμε;;;;
τι δεν παει καλα;;´..

antvol είπε...

Ο ορθός λόγος προϋποθέτει πρώτ' απ' όλα "λόγο".
Στη χώρα μας ευδοκιμεί ο "μονόλογος". Ως "συζήτηση" ορίζεται η συνάντηση πολλών μονολόγων, στους οποίους η πλέον συνηθισμένη φράση είναι "αφήστε με να ολοκληρώσω" (ερωτικός λαός γαρ). Τα παράθυρα των δελτίων ειδήσεων (δηλ. έτσι αυτοαποκαλούνται) των 8 είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Συμπέρασμα: Ας ξεκινήσουμε να διαλεγόμαστε, κι ύστερα ας προσπαθήσουμε να το κάνουμε "ορθώς".

aphrodite είπε...

Η ψηλή με το τακούνι φαινότανε ξεθεωμένη.

«Συγνώμη», ρώτησε, «μπορώ να καθίσω; Εχω πεθάνει, από την ξάπλα».
Τινάχτηκε επάνω, στο κέντρο του δωματίου. «Μια ζωή Ξαπλωμένη», συνέχισε, «μια αιωνιότητα Ξαπλωμένη. Δεν αντέχω άλλο!».

«Τώρα βέβαια θα μου πείτε – ήσουν πάντοτε εντελώς ξαπλωμένη, ίσια, ευθεία, με κλειστά τα πόδια; Δυστυχώς όχι. Οι περιστάσεις βλέπετε... Κάνεις και συμβιβασμούς για να επιζήσεις. Συνήθως ήμουν ξαπλωμένη. Εκανα κάτι ανοίγματα στους θεολόγους (και τους πιο πρακτικούς, με τα ράσα). Κάτι πισωκολλητά για τους διαλεκτικούς. Μερικά αμαζονάτα στους Φροϋδιστές (τι μαζόχες κι ετούτοι!). Λίγες επικύψεις εδώ, μικρο-στοματικά εκεί... Αλλά πάντως παρέμεινα Ξαπλωτή, τον περισσότερο χρόνο της ζωής μου».

«Είμαι –θα το καταλάβατε ήδη- η Ξαπλωτή Πράξη. Πάντα Ξαπλωτή, στην υπηρεσία σας. Αλλά τώρα πολύ κουρασμένη. Δεν θα πείτε δε κανέναν πως σηκώθηκα – δεν είναι έτσι; Θα χάσω τη δουλειά μου. Αλλά πιστέψτε με, είχα απόλυτη ανάγκη να σηκωθώ. Οι τελευταίες εβδομάδες ήταν σκέτη κόλαση».

«Σ’αυτή τη χώρα, που καυχιέται ότι με κατοχύρωσε, είναι αδύνατο πια να παραμείνω ξαπλωμένη. Με τραβάνε όλοι για να με πηδήξουν κατά τη βολή τους. Πιστέψτε με, ούτε ένας δε νοιάζεται για το σωστό έργο. Ολοι κουβαλάνε μέσα τους κάποια υστεροβουλία. Ολοι προσπαθούν με την δρομολογημένη πράξη να αποδείξουν την ανοιχτομυαλιά τους. Ο ένας με επικαλείται για να βγάλει τεμπέληδες όσους διαφωνούν μαζί του. Θέλει δηλαδή να εγκαταστήσει μια δικτατορία του (δήθεν) έργου- τυφλοσούρτη. Που σημαίνει να με αναιρέσει, γιατί Πράξη είναι μόνον η κατά περίπτωση, η έχουσα λάβει υπ’όψιν της κάθε παράμετρο. Ο άλλος πάλι καταφεύγει σε μένα για να του δοθεί το δικαίωμα να διαδίδει το δικό του φως (ή αλήθεια, ή παντιέρα), για να με θάψει γρήγορα κάτω από τα δικά του καμώματα».

«Κάποιος θα έπρεπε να τους πει πως δρομολογημένη πράξη είναι μόνον εκείνη που έρχεται μετά από ώριμη σκέψη, η πλήρης ιδεών. Αυτή που δεν ξεκινάει από (σιωπηρούς) συμβιβασμούς, αυτή που ελέγχει όχι μόνο τα επιχειρήματα του αντιπάλου – αλλά και τα δικά του. Δεν είναι ευθυγραμμισμένο με το πρόβλημα το έργο που μοναδικό του σκοπό έχει να πείσει. Στην καλύτερη περίπτωση, είναι βλαβερό».

Η Ξαπλωμένη Πράξη είχε τεντωθεί τόσο στο μέσον του δωματίου, που έμοιαζε να την πιάνει κράμπα. Την ρώτησα αν δεν θα ήθελε πραγματικά να κάνει μερικά βήματα, μια βολτίτσα ίσως...

«Αν θα το ήθελα; Αστειεύεστε; Να περπατήσω, να ηρεμήσω, να ξεχαστώ... Ισως και να τρέξω. Να τρέξω εγώ, η ακίνητη από αιώνες... Τι όνειρο, τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ηδονή....».

Και ξαφνικά ξάπλωσε με τόση φόρα, που κόντεψε να σπάσει το κρεβάτι.

Σας ήξερα για πρακτικό άνθρωπο! Σας εμπιστεύτηκα σαν άνθρωπο των έργων, όχι των λόγων! Κι εσείς μου προτείνετε βόλτα; Μήπως το νερό είχε μέσα κανένα φάρμακο;». Κοίταξε ανήσυχη γύρω της.

«Εχετε δίκιο», μουρμούρισε σε λίγο, «καμμιά φορά έχω παρανοΐκές αντιδράσεις. Αλλά τι να κάνω; Ειναι τόσοι πολλοί που θέλουν αν με πηδήξουν, να με υποτάξουν. Πρέπει να φυλάγομαι. Πρέπει να εξετάζω τα πάντα. Που έλεγε κι ο μέγας εκείνος οπαδός (και μετά καταστροφέας μου) ο Νιούτον: Αν δεν κουνήσεις τον πισινό σου, να πας να κάτσεις κάτω από μια μηλιά, δεν θα ανακαλύψεις τίποτα από τον καναπέ σου".

«Το είχε πει και ο άπιστος Θωμάς, αν δεν πάρω τον κόλο μου, να παώ ν’αγγίξω, ονειροπολώντας από το παραθύρι δεν θα πειστώ για τίποτα.».

«Σίγουρα – ναι. Τέως Θεωρητικός κι αυτός. Τελικά επίστεψε. Οχι μόνον σ’αυτό που άγγιξε (κρυφογέλασε, όλα δικά μου, καμμία σιλικόνη πουθενά!) – αλλά και σ’αυτό που δεν είδε. Ας είναι. Νιώθω εξουθενωμένη». Παύση. «Θα σηκωθώ και θα μείνω όρθια πέντε λεπτά ακόμη – αν με διαβεβαιώσετε πως δεν θα διαδώσετε το χάλι μου. Η χώρα σας μπορεί να μηδενίσει κάθε ίχνος πράξης. Προσπαθώ να οργανώσω ξανά το μυαλό μου, για να προχωρήσω σε μια αξιοπρεπή αναχώρηση».

«Τι – μας φεύγετε;».

«Φίλε μου, αρχίζει προεκλογική περίοδος. Οχι ξαπλωμένη δεν θα καταφέρω να επιβιώσω, ούτε με 10 αντικαταστάτριες δεν θα τα βγάλω πέρα. Οσο πιο μακριά σας είμαι αυτόν τον καιρό, τόσο το καλύτερο. Και για σας και για μένα».


YΓ- ΝΔ μη μου πείτε ότι παραβιάζω ανοιχτές πόρτες, πάρτε το σαν χιούμορ, έστω κακής ποιότητας. Χρόνια σας πολλά, να σας χαίρονται όλες σας οι γάτες!

glenn είπε...

Ώρες - ώρες αυτό το μπλόγκ μου θυμίζει ένα απέραντο φρενοκομείο. Και τι ειρωνία! Το γράφω αυτό σαν κόμμεντ σε ποστ για τον ορθό λόγο.

Ergotelina είπε...

Αφροδίτη,παντα τετοια!μας ανεβασες!
ποια πραξη υπονοεις ξαπλωτή...
Ξαπλωτη το εγραψες;;..μη φευγεις..

Ergotelina είπε...

@glenn..αυτες ειναι οι συνεπειες του Φιλελευθερου Δημου...αν εβαζες moderation,θα ταν Φιλελευθερος;;..
ειμαστε ενα απεραντο φρενοκομειο...
Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΗ ,ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ;;

mickey είπε...

Αλλάξαμε και σας περιμένουμε ;)

Εγώ σας καληνυχτώ πάντως...

Et in Arcadia ego είπε...

Ο ηλιθιος που εχει επιγνωση της ηλιθιοτητας του παραμενει ομως ηλιθιος :-(

maika είπε...

@aphrodite

Ο Ορθός Λόγος πήρε από το χέρι την Ξαπλωτή Πράξη και έφυγαν μαζί..

τέλειο!!

heinz είπε...

Εργοτελίτισσα said...

"Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΗ ,ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ;; "

If I don't see I am blind, I am blind; but if I see I am blind, I see
(ξανα) Heinz von Foerster

Ergotelina είπε...

ΚΑΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΦΥΗΣ!..

heinz είπε...

Εργοτελίτισσα said...

"ΚΑΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΦΥΗΣ!.. "

Μάλλον ανάποδα:

Ο Ευφυής που έχει επίγνωση της Βλακείας του, έξυπνος.

Nikos Dimou είπε...

aphrodite said...
"YΓ- ΝΔ μη μου πείτε ότι παραβιάζω ανοιχτές πόρτες, πάρτε το σαν χιούμορ, έστω κακής ποιότητας. Χρόνια σας πολλά, να σας χαίρονται όλες σας οι γάτες!"

Ως μίμηση του παρωδού σαλτάρω - κααλή!

Anula είπε...

paragrafos said...

"Να που η λογοτεχνία μπορεί να συγκεράσει το πνεύμα και το γραμμα του Ορθού Λόγου σε δυο κουβέντες, κάτι που δεν θα μπορούσαν ποτέ να κάνουνε δεκάδες φιλοσοφοφικά βιβλία μαζί."

οι κωμικοτραγωδίες ειναι τοσο γλαφυρες και right to the point που ανατριχιαζω.

(κωμικοτραγικο το ποστ περι οριζοντιοποιησης του Ορθού Λόγου, χαχαχα)

aphrodite είπε...

@ΝΔ,

Εγώ στο είπα, πρόσεχε με τα φτερά που μας δίνεις... Εμένα μου έδωσες το δεξί μεγάλο, το αριστερό κουτσουρεμένο, και μπατάρω απ'αριστερά, κάνω κύκλους γύρω από σένα, τι φταίω?

Καλά, μήνυμα ελήφθη, θα το γράψω 100 φορές,

"ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΠΟΣΤΣ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ, ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ!"

(και με ξανα-παρομοιάζει και με τον σαλάτα! Κουδουνάκι 2 ...)
;-)

aphrodite είπε...

(μούμπλε-μούμπλε... δηλαδή όταν ο αγγουροντομάτας έγραφε για τα- να μην πω- του Jesus, και μάλιστα και για πόσες τρίχες είχαν ανά τετραγωνικό πόντο, είχε πάρει και διθυραμβική κριτική "η πιο πετυχημένη αναπαράσταση" ή κάτι τέτοιο... όταν γράφω εγώ - και μάλιστα με ήπια γλώσσα, τρώω χυλόπιτα!... έχει μύγα, δεν εξηγείται αλλιώς....)

peaches en regalia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anula είπε...

ecochris said:

"(...)οι πετρελαϊκές εταιρίες και οι εταιρίες αυτοκινήτων κάνουν σαν μην έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα επιμένοντας να κάψουμε και τη τελευταία σταγόνα πετρελαίου.(...)"

και εγω αναρωτιεμαι που το πανε οι βιομηχανοι?

δηλαδη τι? στο τελος θα επιζησουν 5 βιομηχανοι και θα πεθανει ολη η υπολοιπη ανθρωποτητα

ελπιζω να υπαρχουν και βιομηχανες για ξαναγενησσουν το ανθρωπινο ειδος...

Παραλογισμος Και Σία.

mickey είπε...

Αφρούλα, μην παραμιλάς. Και τα ζυμαρικά στο διαιτολόγιο είναι. Συμβαίνει σε όλους άλλωστε :PPP

Αύριο θα μας γράψεις ένα υπέροχο κειμενάκι, θα σε χειροκροτήσουν οι πάντες ως Θεά (αλλά θα λένε από μέσα τους "βρε πού τα βρίσκει η κ..."), ο πόντιξ θα σε τσιγκλίσει και όλα θα πάνε μια χαρά - όπως συμβαίνει κάθε μέρα. Γιατί χαλάς τη ζαχαρένια σου;

Υ.Γ. Αυτά τα δύο "α" του γάτου ήταν όλα τα λεφτά απόψε :)))

sizenagir είπε...

Απάντηση στον ZORO

Zoro said:
γιατί το φως να χρειάζεται π*103 δευτερόλεπτα για να διανύσει απόσταση 3π*1011 μέτρα, τη στιγμή που η ταχύτητά του είναι 300000km/sec?).

1) Το π*103 είναι π*10 εις την 3, απλά κατά το copy paste δεν πήρε τον εκθέτη.

Zoro said:
Από ότι βλέπω κάνεις μια προσπάθεια να απορρίψεις τον ορθολογισμό φέρνοντας ακραία παραδείγματα από τον χώρο των επιστημών
2) Δεν προσπαθώ να απορρίψω τον ορθολογισμό, το αντίθετο μάλιστα. Απλά θέλω να δείξω ότι κάτι που φαίνεται παράδοξο ή εξωπραγματικό δεν σημαίνει ότι είναι αντι-ορθολογιστικό.
Zoro said:
Το ότι τελικά μπορεί και να υπάρξει ταχύτητα πιο μεγάλη από αυτή του φωτός (που για να είμαστε πιο ακριβείς θα πρέπει να λέμε ότι «κόβουμε δρόμο» σε σχέση με αυτόν που ακολουθεί το φως) δεν απορρίπτει το οικοδόμημα του ορθολογισμού
3) Το σωστό όπως λες είναι κόβουμε δρόμο. Δεν είπα ότι απορρίπτει τον ορθολογισμό
Zoro said:
Πχ, οι ενστάσεις ενός ορθολογιστή στο θέμα της θρησκείας δεν είναι «πως γίνεται ο χριστιανικός θεός να είναι παντοδύναμος, αφού δεν τρέχει πιο γρήγορα από το φως», αλλά «πως γίνεται να είναι παντοδύναμος και πανάγαθος ταυτόχρονα (δεδομένου ότι είμαι καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση και έχω συνεπώς ίδια αντίληψη της ηθικής και του καλού)».
4) Δεν πιστεύω στην ύπαρξη μιας ανώτερης δύναμης που δημιούργησε τον κόσμο πόσο μάλιστα στο οικοδόμημα της εκκλησίας.

glenn είπε...

Ω το μωρό μου, μάκια στο βαβά, μάκια στο βαβά!

Anula είπε...

harry reloaded said...

"Οι Γραικοι ειναι κατα 60% Αλβανοι"

Εγω που ειμαι κυπρια τι ανάλυση ριζας δίνω? συγκαταλεγομαι και εγω στους Γραικους ή ειμαι απόξω?

ασσυριακη ριζα μηπως εχω, οι ανατολιτες καθονταν στο νησι μου πριν ερθει ο θειος Αχαιος απο τις Μυκήνες. γιαυτο μου αρεσουν τα αραβικα φαγητα και βρισκω τα ελληνικα τσιφτετελια αθλιες απομιμησεις της εξαισιας αραβικης μουσικής.

καπου πρεπει να εχω και ενα ποσοστάκι αφρικάνας, θα το ηθελα αυτό....

aphrodite είπε...

"glenn, 12:37,

Γκλενν μουυυυυυ, κλαψ-λυγμ, (φύσημα μύτης), σου πείραξαν το αφροδυχτάκι σου, μπου-χου-χουυυυυ, ελπίζω:

α. να έχεις φαρδείς ώμους για να κλάψω στην αγκαλιά σου,

β. να έχεις jumbo κουτί χαρτομάντηλων,

γ. να ξέρεις να βάζεις επιδέσμους & τουρνικέ και τέλος

δ. να είναι το ταλέντο σου στις παρηγοριές μεγαλύτερο από αυτό στις ειρωνίες (το οποίο είναι τσιμεντόλιθος!)

andy dufresne είπε...

αφήστε τις κόντρες, έχει ΝΔ στην ΕΤ1 (πάλι για το blog μιλάει).

mickey είπε...

Αφροδίτη, πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα εσύ!

Έλα καλή μου να σε παρηγορήσω εγώ απόψε - διαθέτω όλα τα προσόντα που ανέφερες και πολλά ακόμα...

BTW δεν ξέρω αν βλέπεις τον γάτο στην TV (ΕΤ-1). Δε θα ρισκάρω πάντως να κάνω περιγραφή αυτή τη φορά. Δε θα άντεχα ποτέ να μου πει ο γάτος "κααλός" :PPP

Με μια μνήμη είπε...

Ιδού Θεέ.

Το μπλογκ του κομπλεξικού και των ακολούθων του, που φέρουν φυσικά όμοια χαρακτηριστικά του χαρακτήρος.

andy dufresne είπε...

Θεές, πώς πάτε από ιππασία;

mickey είπε...

Andy, αν έχεις Yahoo! Messenger και μπορείς, μπες μέσα και αποδέξου την πρόσκλησή μου. Αν όχι, μπορείς να το κατεβάσεις. Βλέπω κι εγώ TV, αλλά προφανώς δε μπορούμε να τα πούμε εδώ μέσα ;)

Anula είπε...

Με μια μνήμη said...

"Ιδού Θεέ."

"Το μπλογκ του κομπλεξικού και των ακολούθων του, που φέρουν φυσικά όμοια χαρακτηριστικά του χαρακτήρος."

Τραγικη ειρωνια δεν ειναι? Οποιος επιμενει στην υβρη (και μονο σάυτη οπως εκανες στα τελευταια σου ποστ αγαπητε Μνημομία) δειχνει μοναχα κομπλεξισμοΝ.

α, και μοναξιά.

(παντως βρηκα σχιζοφρενικά σεξυ τον διαπληκτισμο Μνημομία και Εργοτελισσας, σουπερρρρρ, σας ευχαριστω για το ενναλακτικο προγραμα στην τιβι, μονο λαζοπουλο ειχε αποψε στο ΡΙΚ1. Να ευχαριστησω και τον ευγενικο Χορηγο μας, Νικο Δημου Κοκα Κόλα)

aphrodite είπε...

@andy,

Αυτό ακούστηκε κάπως σαν εκείνη την έκθεση περί φτώχειας, "κι εμείς είμαστε φτωχοί στο σπίτι μας, ο μπαμπάς μου φτωχός, η μαμά μου φτωχή, ο μπάτλερ φτωχός, η μαγείρισσα φτωχή, ο κηπουρός φτωχός, ο σωφέρ φτωχός, η γκουβερνάντα φτωχή..."

aphrodite είπε...

@andy,

Επίσης, τα δικά μου τα ψωνίζω από Ομόνοια (-DDDDDDDDDDDD

Τελευταίο πλάνο καλεσμένων, pack-shot ο δικός μας, με τα πόδια σε παρένθεση γύρω από τα πόδια της καρέκλας "Πάλι ΔΕΝ έγινε μπάχαλο, τόσο που του μπήκα του πανεπιστημιακού στο ρουθούνι, άντε να δούμε τουλάχιστον θα μου κάτσει η πως-την-λεν, τέτοιο body-language, κόντεψα να πέσω από την καρέκλα για να γείρω προς τη μεριά της, θα το πληρώσω που θα το πληρώσω με καμτσικιές απόψε, τουλάχιστον να βγάλω τη χασούρα..."

(πώς με είπε? σαλάτα? καλάααααα - τα 2 α στο τέλος!)

andy dufresne είπε...

aphrodite,
δεν παίζεσαι! Άκου εκεί ο ο φτωχός ο μπάτλερ... Καλό και το άλλο με τις καμτσικιές...

Να' σαι καλά official entertainer of the club.

mickey είπε...

Άφρο, μπορεί να με ...σνομπάρεις, αλλά μην κάνεις και φτηνές απομιμήσεις ...ποντικού ;)

Ούτε καν κααλή δεν είσαι :))

BTW, σου άφησα και την "τελευταία λέξη" εκεί, να παραμείνεις έκθετη!

Πάρ' το αλλιώς ή άστο καλύτερα, δεν είναι η μέρα σου :PPP

Έχετε χάρη που ξαγρυπνούσαν τα trolls, αλλιώς...

aphrodite είπε...

@andy,
@mickey,

(Δε σνομπάρω κανέναν βρε κουτό, παρ'όλο που με άφησες έκθετη! Μπάζει κιόλας, κάτσε να ρίξω μια ετόλ επάνω μου, μια ζιμπελίνα βρε αδερφέ, Heathcliff πιστέ μου υπηρέτη, φέρε κάτι πρόχειρο να ρίξω επάνω μου, και λίγες από τις χρυσές λίρες της γιαγιάς να ρίξω στον μετα δειπνιακό καφέ μου, οι πέρλες που έριξα στο ξύδι πριν το ντινέ μου έκατσαν στο στομάχι! Αλλέ!)

Αρα, άρα λέγω, συμπέρασμα (πλην αυτού που μας είπε, βασικά μην την δείτε), ότι τι?????

mickey είπε...

Official entertainer of the club!

Ουφ, απαλλάχτηκα κι από μια ακόμα "ρετσινιά". Αφροδίτη, μήπως θέλεις και τα κλειδιά του ...Παραδείσου;

Να δω τώρα ποια θα κυνηγούν τα trolls :PPP

mickey είπε...

Αφροδίτη, αν θέλεις ξεσάλωσε solo - άλλαξε και η μέρα, μπορεί να έχεις περισσότερη ρέντα σήμερα ;)

Άλλωστε σου αρέσουν οι τελευταίες λέξεις και τα ...τζαζοσέντονα.

Βασικά πρέπει να πάω κι εγώ για νάνι. Σε είδα βλέπεις κι εγώ και ...νύσταξα (δες επόμενο post για περαιτέρω διευκρινίσεις κλπ κλπ).

Να καληνυχτίσω ή να ...περιμένω;

andy dufresne είπε...

Heathcliff! Τί μου θύμισες τώρα; Wuthering Heights!
Έχεις ακούσει την εκδοχή της Kate Bush? Αν όχι, σπεύσε.

mickey είπε...

Κι άλλος ξενύχτης;;;

Καλά, το βλέπω εγώ. Αν δε μας διώξει ο γάτος θα μας φάνε τα trolls. Από τη ...Γάτα στη Χάρυβδη!

aphrodite είπε...

@pondikomikrouli,

Κλείνουν τα μάτια μου, οπότε I'll C U in my dreams...

Καληνύχτα 12-θεο, καληνύχτα παιδιά, καληνύχτα τρολλ(εΐ)άκια, καληνύχτα Heathcliff (είπαμε, τα μπαγιάτικα ούλα μογγολικής σύλφης μόνον όταν έρχεται η Τουλουμοτύρογλου!!!), καληνύχτα χμ, έμεινε κανείς να του ευχηθώ? Μπα....

mickey είπε...

Η Θεά πάντως ή ράβει σεντόνι ή είναι ...ξαπλωμένη.

Πάω κι εγώ σιγά σιγά να ξαπλώσω στο δικό μου σεντονάκι...

aphrodite είπε...

@andy,

Και ΦΥΣΙΚΑ το έχω ακούσει, για ποιά με πέρασες? Στα ανθυπο-προνήπια βέβαια...(μην το πολυ-λέμε καλέ, καρφωνόμαστε γι ηλικίες!)

Ασε, αύριο έρχεται και ο συντηρητής για τον σταύλο, έχεσαν όλες οι φοράδες μαζί, και έχει μποχίσει το σύμπαν εδώ, μέχρι από το υπερ-πεφωτισμένο στην Κάτω Κηφισιά μας κράζουν!

mickey είπε...

Καληνύχτα κι από μένα - οριστικά και αμετάκλητα!

Στο post πάντως, όντως απόψε έγινε του ...Θωμά!

Και μια και πέρασε η μέρα, άντε να την πω και 'γω στον ...εορτάζοντα που μου στεναχώρησε τη Θεά - μόνο εγώ έχω δικαίωμα να την στεναχωρώ άλλωστε!

Η Αφροδίτη στο "ξάπλα κείμενο" ήταν καλή (με ένα "α"). Κι όταν αυτό το γράφει ο "άσπονδος" βρωμοπόντιξ, έχει βαρύνουσα σημασία ;)

Να δω τώρα Άφρο τι ...ανταλλάγματα θα μου προσφέρεις! Πάντως σε προτιμώ ...ξαπλωμένη κατά την παραλαβή :))

Υ.Γ. Τέτοια λέω και προβλέπω από το πρωί τα trolls να με θερίσουν. Δε με νοιάζει όμως, γιατί θα ...απεργώ λόγω Πρωτομαγιάς ;)

aphrodite είπε...

@King of all Mice,

OK baby, σου υπόσχομαι ότι θα σε βγάλουν με φορείο (κι ένα ηλίθιο χαμόγελο!)
;-)))))))

Και ξέρεις, όταν μιλάω... I underpromise & overdeliver!

Μην κουνηθείτε οι υπόλοιποι και αρχίσετε τα περί τσατ, την κάνατε!

(ΝΔ ας πρόσεχες τις ποινικές ρήτρες του συμβολαίου! Δεν ξέρεις τι σημαίνει Αφροδίτη-αδίκως-ριγμένη-άρα-δικαίως-τσαντίλα...)

(Να δείτε που αύριο θα κάνει ότι δεν συμβαίνει τίποτα, κλασικός γάτος, το γάλα χυμένο στην κουζίνα, γαλακτιασμένα (ορίστε?)πατουσικά αποτυπώματα μέχρι τον καναπέ, το κλουβί ξεμερδισμένο (ε?) κι ένα κίτρινο φτερό να εξέχει από το μπουκωμένο στόμα, μην μιλήσουμε και για τις άδειες κονσέρβες γατο-τροφής με το ηλεκτρικό ανοιχτήρι δίπλα (ο δικός μας είπαμε, τα κατέχει αυτά), αλλά Κυρίες και Κύριοι, ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΣΤΑΝΟ!

Anula είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Nikos Dimou είπε...

Καλημέρα σε όλους και ειδικά στην Θεά!

Με παρεξήγησες - αλλά πήγα για ύπνο και δεν είδα τη αντίδρασή σου.

Δεν ήταν αποδοκιμασία το σχόλιό μου - απλά μου θύμισες τον σαλτάρω και τις λέξη προς λέξη παρωδίες του - και το είπα.

aphrodite είπε...

Τι σας έλεγα? Λοιπόν, στους τίτλους παρακαλώ προσθέσατε και "Μαγάλη Ψυχολογα"!

Ποιούμε τον Κινέζο κα-νο-νι-κά!

Κι όχι τίποτε, περί του "σκελετού", ΠΑΛΙ με έβαλε στην ίδια πρόταση με τον αγγουροντομάτα, λες κι έχει το παγκόσμιο copyright του mot-a-mot αντίστροφου γραψίματος (δεν έκανα παρωδία αφέντη, συμπλήρωσα το τι είδε η Αλίκη στον Καθρέφτη -παράδειγμα φέρνω, αμάν!- η maika που το διαβάζει με τηλεσκόπιο και το έπιασε αμέσως!)

Και επί του περιεχομένου σφυρίζουμε αδιάφορα (θα μου πεις, με τόση ξηρά τροφή που έφαγε χτες, θα έχει πέσει ο αρνόγατος σε χειμερία νάρκη, πού να πει κάτι original...)

Μάλλον χρειάζεται να του δώσω να τα φάει τα τριαντάφυλλα που θα του προσέφερα πρωΐ-πρωΐ σήμερα, στο επόμενο ποστ, μαζί με τα κοτσάνια, το χαρτί & την κορδέλλα!

Δεν πειράζει, μου έκανες τόση διαφήμιση χτες, που χαλάλι το φαρμάκι!....

(ελπίζω μόνον να τις έφαγε γερά!)

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
cyberdust είπε...

Nikos Dimou said...
cyber-dust ή δεν διαβάζετε ή δεν προσέχετε τι διαβάζετε:

"Περνά την διαδικασία μόνον μια φορά"

εγώ έγραψα για μόνιμη κριτική ενασχόληση...

"π.χ. για την ηθική. Ο ορθός λόγος λέει ότι δεν υπάρχει, και εφόσον σε ευχαριστεί κάτι κάντο"

Γράψαμε εδώ πολλοί για ανθρώπινα δικαιώματα, για χρυσό κανόνα, για κατηγορική προσταγή... κι εσείς αυτό καταλάβατε;

Κρίμα!

7:49 μμ

Nikos Dimou said...
Αυτό είναι η πρώτη (και η μόνιμη) ενασχόληση κάθε ορθολογιστή - να ορίζει τους όρους και τα όρια της έρευνάς του. Να κάνει φανερές τις κρυφές προϋποθέσεις και να αναγνωρίζει τα σύνορα του ορθού λόγου.
3:49 μμ

Τη στιγμη που θέτετε όρια στην έρευνα σας, πάυει αυτή να είναι μία έρευνα του ορθού λόγου. Ακόμα πιο εμφανές είναι αυτό όταν προσαρμόζετε αυτά τα όποια όρια, επειδή δεν σας αρέσει το αποτέλεσμα, και το κάνετε αυτό συνεχώς έως ότου πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.. Ο ορθός λόγος υποτίθεται να μην έχει όρια, διαφορετικά δεν διαφέρει από άλλα συστήματα πχ θρησκεία. Έδωσα το παράδειγμα της θρησκείας και ηθικής. Η σκοπιμότης «μα τι θα γίνει αν όλοι αρχίζουμε και κλέβουμε» σαν όριο στον ορθό λόγο δεν είναι σοστή. Αυτόν τον περιορισμό ας τον θέτει η θρησκεία.

mickey είπε...

Νίκο, μη δίνεις τόση σημασία στις ...κλάψες.

Η Θεά το έχει δει ...Θεά και δε δέχεται τίποτα λιγότερο από γονυκλισίες :)

Θέα ΜΑΣ, δεν έχεις σχέση με σαλάτες (καμία), ντομάτες (παίζεται), αγγούρια (χμ) και άλλα ...ζαρζαβατικά. Σοβαρά το λέω. Έχεις τόση σχέση με τον ακατονόμαστο, όσο η βούρτσα με το γνωστό ...ομοιοκατάληκτο. Εκείνος απλά σαλτάρει, εσύ έχεις ξεφύγει εντελώς!

Η πρόζα σου είναι original, μεστή νοημάτων, ξεκαρδιστικά απολαυστική και μάλλον χαραμίζεσαι σε ένα τόσο ταπεινό blog - προφανώς θα πρέπει να πάρεις το ...τρίτο(*)

(Μετά από αυτό, περιμένω να μου γνωρίσεις και τις φίλες σου - ελπίζω να είναι πιο ...ενδιαφέρουσες γνωριμίες :PPP)


Τι περίμενες Νίκο; Γυναίκες...




(*) Εννοώ το τρίτο Νόμπελ λογοτεχνίας, μετά τον Σεφέρη και τον Ελύτη. Ελπίζω το διεστραμμένο σου μυαλό να μην κατάλαβε κάτι άλλο...

paragrafos είπε...

(Αν και θα ταίριαζε στο άλλο ποστ)

Αφιερωμένο, με πολλή-πολλή αγάπη

από άσπονδες αγάπες που νομίζουν πως δεν τις αγαπούν και ψευτοπαρεξηγούνται

προς επίσης άσπονδες αγάπες που δεν ξέρουν πόσο αγαπιούνται:

---


Το Μάη με τα λουλούδια
θα βγάλω ένα ντελάλη
θα να το μάθεις άκαρδη
πως αγαπάω άλλη.

Και συ που μάγια μου ‘κανες
μαγιάτικα θα κλάψεις
και στις φωτιές του Αΐ-Γιαννιού
τα στήθια σου θα κάψεις.

Και γω με τα Μαγιάπριλα
και με τα μαγιασίλια
θα τραγουδώ που εμάρανα
τα κόκκινά σου χείλια.

---

Με αγάπη προς όλους

για την αντιγραφή
Παράγραφος

free rider είπε...

Θα σας φτιάξουμε… γεφύρια..

Μα δεν έχουμε ποτάμια??

Θα σας φτιάξουμε ποτάμια…!!!

PaliosKokkinos είπε...

Αν δεν είμαι πολύ αδιακριτος, θα μπορούσα να ρωτήσω τον κύριο Δημου που/πως βρήκε τον τελευταίο πίνακα του ποστ του, αν φυσικά δεν είναι κάποιος γνωστός πίνακας που προσωπικά αγνοώ?

arpedonaptis είπε...

Δοκιμή 10/02/2007, 19:19

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Αγαπητέ μου κ.Δήμου
Να που βρέθηκα και στο θαυμάσιο πνευματικό περιβόλι σας, αυτό του διαδικτύου.Χάρηκα τα έξοχα κείμενά σας καθώς και τις απόψεις σας,ακόμα κι αυτές με τις οποίες δεν συμφωνώ.Τα κείμενα ενώ αφήνουν την εντύπωση πως ξετυλίγουν το αυτονόητο,ασκούν μια αισθητική γοητεία και σημαδεύουν ευθύβολα την νόηση του αναγνώστη. Χαίρομαι για τη παρέα που έκανα μαζί σας .
Με την αγάπη και τη φιλία μου
Φαίδων Θεοφίλου

mk είπε...

ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΡΗΝΗ ΖΑΧΑΡΩΣ ΚΑΗΚΕ.

ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΚΟΒΑΤΟ ΖΑΧΑΡΩΣ ΚΑΗΚΕ.

ΤΑ ΑΛΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΥ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΗΚΑΝ

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ

ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ.

ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ.

ΣΤΕΙΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ

mk είπε...

ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΡΗΝΗ ΖΑΧΑΡΩΣ ΚΑΗΚΕ.

ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΚΟΒΑΤΟ ΖΑΧΑΡΩΣ ΚΑΗΚΕ.

ΤΑ ΑΛΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΜΑΤΑ ΣΤΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΥ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΗΚΑΝ

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ

ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ.

ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ.

ΣΤΕΙΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 287 από 287   Νεότερο› Νεότερο»