Τετάρτη, Μαΐου 03, 2006

Ανάθεμα τον Πλάτωνα!



Όλα άρχισαν με τον Πλάτωνα.

Με αυτόν τον γοητευτικό, μεγαλοφυή, σοφό Πλάτωνα που όμως μας άφησε πίσω αμφιλεγόμενες κληρονομιές.

Η μία ήταν ο απολυταρχισμός. Διαβάστε τους «Νόμους». Το «1984» είναι παιδική χαρά μπροστά τους. Οι κυβερνήτες ελέγχανε ως και το κρεβάτι των πολιτών, μπας και συνουσιάζονταν χωρίς λόγο (δηλ. τεκνοποίηση).

Η άλλη ήταν ο πουριτανισμός. Πρώτος ο Πλάτων χώρισε τόσο απόλυτα την ψυχή από το σώμα και όρισε πως «το σώμα είναι η φυλακή της ψυχής». Από κει ξεκινάει ο δυϊσμός σώμα-ψυχή και το σλόγκαν (όπως θα έλεγε ο Όργουελ) «σώμα κακό – ψυχή καλή!».

Δεν ξέρουμε αν ο Χριστός ήταν πουριτανός. (Την Μαγδαληνή πάντως την αγκάλιασε). Βέβαια η Εβραϊκή παράδοση είχε τέτοια στοιχεία. Όμως το μίσος του σώματος ο Χριστιανισμός το πήρε από αλλού. Οι πρώτοι πατέρες της εκκλησίας ήταν όλοι επηρεασμένοι από την νεοπλατωνική παράδοση. (Μερικοί, πριν γίνουν Χριστιανοί, ήταν νεοπλατωνικοί φιλόσοφοι).

Έτσι το σώμα έγινε βρώμικο, ρυπαρό, αμαρτωλό. (Οι ασκητές το μισούσαν τόσο που δεν το έπλεναν ποτέ). Ο έρωτας έγινε η πρώτη (και για μερικούς η μοναδική) πηγή του κακού. Ό,τι ήταν σαρκικό, υλικό, σωματικό, ήταν αισχρό, ακάθαρτο, ανήθικο, χυδαίο. Και ο άνθρωπος έφτασε να νιώθει ενοχή για το ωραίο και τύψεις για την τέρψη.

Και η ερωτική τέχνη; Η τέχνη που δοξολογούσε την ηδονή και την απόλαυση;

Αυτή ονομάστηκε πορνογραφία.

Για την πορνογραφία έχω γράψει ένα μεγάλο δοκίμιο που σας προσκαλώ να το διαβάσετε ΕΔΩ.

Δεν σας κρύβω ότι λατρεύω την ερωτική τέχνη.

Ότι έχω συλλογές με εικόνες, γλυπτά, βιβλία, ταινίες, που δοξολογούν τον έρωτα. Όχι τον «Πλατωνικό», αλλά τον πραγματικό. Κι αυτός είναι ένας, και δεν είναι ούτε σωματικός ούτε ψυχικός. Γιατί αντίθετα με την Πλατωνική διαίρεση, ο άνθρωπος είναι ενιαίος. Δεν μπορείς να κάνεις έρωτα με ένα άψυχο σώμα – ούτε με μία ασώματη ψυχή.

Κι όμως τους ρύπους και τις ενοχές που μας φόρτωσαν ακόμα τις κουβαλάμε.

Σας παραθέτω εδώ μερικές από τις αγαπημένες μου εικόνες – από αρχαία Ελληνικά (κυρίως αττικά) αγγεία. Κάποτε θα σας δείξω υλικό από άλλους πολιτισμούς: Ινδούς, Κινέζους, Ιάπωνες, που δεν γνώρισαν το μίασμα του Χριστιανισμού. Που λάτρεψαν τον έρωτα και τον ύμνησαν καλλιτεχνικά, όσο και οι αρχαίοι Έλληνες.



Παρατηρήστε πόσο τρυφερά και αθώα είναι αυτά τα νέα παιδιά. Βέβαια δεν είναι φορτωμένα με ενοχές. Δεν ξέρουν για το προπατορικό αμάρτημα ούτε για τα καζάνια της κόλασης...

228 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 228 από 228
paragrafos είπε...

Κρίμα, δεν το ξέρω. Άλλωστε, ό,τι τραγούδια (παλιά, κυρίως) έμαθα, τα έμαθα μεχρι τα είκοσι. Τώρα ό,τι θυμάμαι... χαιρομαι.

ΜΕ αγάπη

Παράγραφος

apousia είπε...

@paragrafos
Καλημέρα!
Μάλλον η Γεωργία εννοεί ,το ''μαμά γερνάω''.
''Τα ρούχα που δεν έμαθα να πλένω,τα βάζω σε σακούλες και στα φέρνω,
πονάω μαμά,
φοβάμαι μαμά..''
Δεν θυμάμαι του στίχους..

paragrafos είπε...

Καλημέρα "Απουσία" μου, και γλυκιά παρουσία μου!

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα που μας ξαναήλθες!

σ΄ αγαπώ

Παράγραφος

Ανώνυμος είπε...

δεν ειναι και τοσο ασχετο το chat μας, ο γαμος (απο το γαμεω-γαμω) εμπεριεχει το το σεξ (δεν σας το εγγυωμαι γιατι δεν εχω πειρα) και τα σχετικα ταμπού για τα οποια εχω την αισθηση οτι εμιλησεν ο σωτηριος ΝΔ

apousia είπε...

@paragrafos
Θα περάσω από το ''σπίτι'' να σου αφήσω την αγάπη μου!

@georgia m.
Δίκιο έχεις για τον πατέρα.Αν και θα συμφωνήσεις Γεωργία,πως λίγα λένε πλέον αυτές οι γιορτές,μία μέρα το χρόνο.
Το συμβολισμό κρατούν,αν τον κρατούν κι αυτόν...

basik-ly είπε...

Βλέποντας τις απεικονίσεις στα βάζα, ξαναθυμήθηκα μια απορία που είχα ανέκαθεν: Θεωρείτο η φίμωση υψηλής αισθητικής;

Stormrider είπε...

@epikairos said:
"Και κάπως έτσι φτάσαμε στο σημείο όπου όταν λες τη λέξη γαμήσι είσαι αισχρός και τιποτένιος ενώ αν λες κάνω έρωτα είσαι πολιτικός ορθός."

όχι, αυτό είναι στοιχειώδης ευγένεια. "πάω τουαλέτα" αντί το "πάω να χέσω". η σεξουαλική ελευθερία δεν μετριέται με βάση το πόσο shocking μιλάς

@epikairos also said:
"Όλως παραδόξως βέβαια οι πιθανότητες να σε παρεξηγήσει γυναίκα αν πεις γαμήσι είναι πολύ λιγότερες από ότι να σε παρεξηγήσει άντρας."

καλά, αν πρόκειται για καμμία ανέραστη αναγνώστρια του κοσμοπόλιταν ίσως

Nikos Dimou είπε...

@Παράγραφος - η άλλη αποκάλυψη του blog μαζί με την Αφροδίτη.
Υπέροχη περιγραφή!

@Podilatis
Συμφωνώ και επαυξάνω!


heinz said...
mickey said...
"πότε τεκμηριώθηκε εργαστηριακά..."
Mickey, οι μετρήσεις και οι σχετικές καταγραφές, υπάρχουν στα "Χειρόγραφα Οργόνης".


Παιδιά μην συζητάμε για την Οργόνη - ανήκει σε άλλο θέμα: περί συνωμοσίας και μύθων...

paragrafos είπε...

Anula said...
δεν ειναι και τοσο ασχετο το chat μας, ο γαμος (απο το γαμεω-γαμω) εμπεριεχει το σεξ και τα σχετικα ταμπού για τα οποια εχω την αισθηση οτι εμιλησεν ο σωτηριος ΝΔ
----------------------------

Ταμπου: λέξη κλειδί. Μπορεί ο αγαπημένος μου ΝικόΔημος να αναζητά τη γενεαλογία του πουριτανσιμού μας στην πλατωνική "παράδοση" και την ιουδαϊκή "χριστιανολογία", ωστόσο και αυτές οι παραδόσεις, μάλλον θα συμφωνούσε μαζί μου, είναι επιφαινόμενα των κοινωνικών συμβάσεων, εθίμων και ηθών που σχετίζονται με τον θεσμό της οικογένειας και τις προσδοκίες που είχε και έχει η κοινωνία από αυτόν το θεσμός και τα μέλη του.

Άλλωστε, όπως έχει αποδείξει ο Ντοντς (Οι Έλληνες και το Παράλογο) η αρχαιοελληνική φιλοσοφία (ορθολογισμός) απείχει πολύ απο το να επεμβαίνει δυναμικά στην καθημερική ζωή ακόμα και των Αθηναίων.

Ασφαλώς ο πουριτανιμός, όπως τον ξέρουμε εμείς, ήταν άγνωστος μεταξύ των ελευθέρων/ανδρών/πολιτών Αθηναίων. Επίσης τα φαλλικά σύμβολα έκρυβαν για τους ολους τους Έλληνες της εποχής μεταφυσικές δυνάμεις και σχετικά ομοιώματα ρίχνοντας σε πηγάδια, ως αφιερώματα στις χθόνιες θεότητες...

Κυρίως φαλλικά, επειδή κατά τις πεποιθήσεις τους, ο άντρας (σπέρνει) γεννά και η γυναίκα (γλάστρα) τίκτει...

(κάπως βιαστικά)

Με αγάπη

Παράγραφος

Παρ

Ανώνυμος είπε...

epikairos said...

"Οι αρχαίοι έλληνες ως πιο φιλελεύθεροι άνθρωποι ζωγράφιζαν σε έναν αμφορέα έναν άντρα με το πέος σε στύση και τη γυναίκα να τον κοιτάζει με λάγνο βλέμμα. Οι σύγχρονοι άνθρωποι έχουν υποκαταστήσει το προφανές με χιλιάδες υπονοούμενα, από τη γυναίκα στη διαφήμιση της ΦΑΓΕ που τρώει το γιαούρτι με αισθησιασμό έως τα πρόσφατα εγκαίνια εστιατορίου όπου οι σερβιτόρες έχουν πλούσιο μπούστο."
---
παει μια φιλη μου σερβιτορα σε καφετερια και της δινει οδηγιες εργασιας το αφεντικο:

"οταν πας στο πελατη θα τον κοιτας στα ματια, θα χαμογελας και θα σκυβεις το μπουστο σου οταν σερβιρεις"

3 μερες αντεξε η κοπελα!

Ρεμάλι είπε...

νατανε η σερβιτόρα μόνο...
κοίτα στη διαφήμιση,
ολα περνανε ενα μύνημα.

Ανώνυμος είπε...

Paragrafos said:

"Tα taboo (...) είναι επιφαινόμενα των κοινωνικών συμβάσεων, εθίμων και ηθών που σχετίζονται με τον θεσμό της οικογένειας και τις προσδοκίες που είχε και έχει η κοινωνία από αυτόν το θεσμό και τα μέλη του."

βρισκω οξυμορο το γεγονος οτι εχουμε ακομα στην επαρχια αρχαιοεληνικα εθιμα* και δεν τα θεωρουμε ταμπου, μη πω οτι εχουν ενταχθει στις χριστιανικες γιορτες, πολυ ενδιαφερον αυτο δεν βρισκετε?

*(ειδα στην τιβι καποτε ενα χωριο -νομιζω ηπειρο- οπου οι αντρες φτιαχνουν πηλινα ομοιωματα του φαλλου(!) τους, επισης σε αλλο χωριο, ευλογει ο παπας τα φιδακια που βγαινουν την Ανοιξη)

τουτα αποδυκνειουν, ω χαρυον, οτι ειμεθα σχετικοι με τους ενδόξους ημων προγονους

glenn είπε...

Η διαφήμιση είναι από τους κατεξοχήν τομείς όπου ο φροϋδισμός έχει παραγίνει. Παίζουν με τις φοβίες, τις προσδοκίες, το θυμό και τα ορμέμφυτα. Πάρτε για παράδειγμα τα ad για στεγαστικό. Δείχνει ότι οι διαφημιστές έχουν περάσει πολύ καιρό απ' τη ζωή τους σε υπόγες και προβάλλουν την πείρα τους επί της οθόνης. Ο φροϋδισμός έχει παραγίνει επίσης στα μπλογκ. 10 μικροί freud.

Nikos Dimou είπε...

Παράγραφος: "Ασφαλώς ο πουριτανιμός, όπως τον ξέρουμε εμείς, ήταν άγνωστος μεταξύ των ελευθέρων/ανδρών/πολιτών Αθηναίων. Επίσης τα φαλλικά σύμβολα έκρυβαν για τους ολους τους Έλληνες της εποχής μεταφυσικές δυνάμεις".


Εδώ κυκλοφορούσες στον δρόμο και έβλεπες μπροστά σε κάθε πόρτα έναν Ερμή με τεράστιο φαλλό. (Αυτούς έκοψε ο Αλκιβιάδης και οι Ερμοκοπίδες).

Και μην ξεχνάμε τους άλλους πολιτισμούς (Ινδία, Κίνα) όπου τα δικά μας "πορνογραφικά βιβλία" ήταν εκπαιδευτικά για τους νέους!

glenn είπε...

Είπες ΝΔ: "(Αυτούς έκοψε ο Αλκιβιάδης και οι Ερμοκοπίδες)"

Δεν αποδείχτηκε ποτέ...

Aphrodite είπε...

Συγνώμη, παντα την είχα αυτή την απορία (κι ευτυχώς στο Υπουργείο δε με έχουν ρωτήσει σχετικά):

Ειναι ιδέα μου ότι το αντίστοιχο του:

"Εδώ κυκλοφορούσες στον δρόμο και έβλεπες μπροστά σε κάθε πόρτα έναν Ερμή με τεράστιο φαλλό..." ΝΔ

σε γυναικείο δεν υπάρχει?

Κάτι που για είναι τόσο εμφανές και αντιστοίχων... πριαπικών διαστάσεων θα έπρεπε να είναι αγάλματα κεχαριτωμένων καθιστών κυριών να.. αερίζονται ευάερες, ευήλιες πανταχόθεν και να.. χάσκουν -πώς αλλιώς να το πω πρωϊ-πρωϊ, ΟΚ, spread eagle (& μη μου την πει κανείς για το αγγλικόν!)

Υπάρχουν σε κάποιο μουσείο, σε καμμιά φωτογραφία, να κάνω κάποιο σεμινάριο?...

Ανώνυμος είπε...

nikosdimou said:

"Και μην ξεχνάμε τους άλλους πολιτισμούς (Ινδία, Κίνα) όπου τα δικά μας "πορνογραφικά βιβλία" ήταν εκπαιδευτικά για τους νέους!"

--
το περιφημον βιβλιο "λιβελλος" κατα κοινωνιαν,"Καμασουτρα", καμια σχεση με "πορνογραφια" δεν εχει, ουδεμια, ριχτε του μια ματια στο bibliomania.com

(1 απο τα 12 κεφαλαια αναφερεται στην πραξη του ερωτος καθεαυτη, τα υπολοιπα ασχολουνται με το code of honor ενος γαλαζοαιματου πριγκηπα)

maika είπε...

..να πω κάτι..καινούριο..

πουριτανισμός και πάσης Ελλάδος..

Η Δόμνα Σαμίου έγραψε ένα Cd με τραγούδια από όλη την Ελλάδα, που τραγουδιούνται στις Αποκριές και της έκαναν μήνυση... γιατί είχε λέει πολλά παλιόλογα...

π.χ ...το κεφάλι μπαίνει πρώτα και τ΄ αρχίδια κλειν την πόρτα...

.... με τον πούτσο τους το τρίβουν (το πιπέρι) και το ψιλοκοπανίζουν...

.... κάνε γιέ μου τη δουλειά σου κι εγώ θα ΄μαι πάλι η θειά σου...

κλπ κλπ...

blade runner είπε...

Ο πουριτανισμός, ο νεο-συντηρητισμός, ο φόβος για κάτι τόσο φυσικό όσο και η αναπνοή μας, το σεξ, ευθύνονται για πολλά από τα κακά της σύγχρονης κοινωνίας.

Επίσης, πόσο λιγότερο διαδεδομένη πιστεύετε πως θα ήταν η πορνεία, ενήλικη και παιδική, το οργανωμένο εμπόριο πορνογραφικού υλικού, η παιδεραστία και άλλα τινά, αν η ανάγκη του ανθρώπου για σεξ αντιμετωπιζόταν ως άλλη μια βασική του ανάγκη, και όχι ως κάτι φορτωμένο με όλη την ενοχή της ιστορίας του ανθρώπινου είδους;

Πόσοι από μας φτάνουν στα βαθιά γηρατειά, χωρίς να έχουν λάβει ουσιαστική ικανοποίηση από το σεξ, χωρίς να έχουν ανακαλύψει το σώμα τους, χωρίς να έχουν απολαύσει αυτά που έχει να προσφέρει ο έρωτας μεταξύ των ανθρώπων, όταν γίνεται παιχνιδιάρικα, παθιασμένα και αποενοχοποιημένα;΄

Πόσοι είναι εκείνοι που καταπιέζονται στη ζωή τους σε τομείς όπως η δημιουργικότητα ή η κοινωνικότητά τους, επειδή, χωρίς να το ξέρουν έχουν πάρει λάθος κατεύθυνση σε ό,τι αφορά τη σεξουαλικότητά τους και την έκφρασή της;

Δεν έχω διαβάσει τα σχόλιά σας, δεν είχα χρόνο, υποθέτω ότι όλα αυτά που γράφω έχουν ήδη ειπωθεί, όπως και άλλα πολύ σημαντικότερα.

Ενα πράγμα θα πω για το τέλος:
Το σεξ είναι ιερό. Και απαραίτητο για την υγεία και την ευτυχία του νου και της ψυχής και του σώματός μας. Είναι υπέροχο, απρόβλεπτο, αναζωογονητικό. Είναι το άλας της γης, για μία σχέση. Ας το απαλλάξουμε επιτέλους από το βάρος μιας ηλίθιας ενοχής, χωρίς ουσιαστικό έρεισμα.

Ο άνθρωπος έχει φτάσει να περπατήσει στη Σελήνη, αλλά ακόμη δεν έχει καταφέρει να εξερευνήσει το ίδιο του το σώμα ή το σώμα αυτού που κοιμάται δίπλα του...

Nikos Dimou είπε...

glenn said...
Είπες ΝΔ: "(Αυτούς έκοψε ο Αλκιβιάδης και οι Ερμοκοπίδες)"

Δεν αποδείχτηκε ποτέ...


Ότι τους έκοψε - ή ότι έφταιγε ο Αλκιβιάδης; (Νομίζω το δεύτερο...)

Αφρο - υπάρχει και αυτό - συνιστώ το βιβλίο: "Βαυβώ" (Είμαι στα Κιούρκα, δεν το έχω εδώ).

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ξεχασαμε να αναφερθουμε στις εταιρες, ποσο τις σεβονταν ως επαγγελματιες του ερωτος οι ανδρες στην αρχαια ελλαδα, και ποσο αυτες ητο ελευθερες να περπατουν στους δρομους και στις λαικες, σε σχεση με τις αλλες, τις παντρεμενες

blade runner είπε...

Επίσης, είναι απολύτως λογικόν, και μην ακούω βλακείες από διάφορους ... φαλλοκράτες του blog, όταν δεν ικανοποιείται η ανάγκη μας για σεξ (και καλής ποιότητας σεξ, όχι απλη ανταλλαγή υγρών), να το αναζητάμε αλλού.

Γυναίκες και άνδρες. Αν αυτό σημαίνει νυμφομανία (υπάρχουν γυναίκες που έχουν ανάγκη για πολύ σεξ, δεν σημαίνει αναγκαστικά αυτό ότι είναι άρρωστες), πολυγαμία, απιστία (υπάρχει ακόμη αυτός ο όρος, αλήθεια, πιστεύετε ακόμη στις μακροχρόνιες, μονογαμικές σχέσεις απόλυτης ευτυχίας; αλλοίμονο) ή ό,τι άλλο, είναι προτιμότερο να είσαι σεξουαλικά ελεύθερος και πλήρης, παρά ανέραστος, αγάμητος, άπαρτος και γεμάτος σύνδρομα που ταλαιπωρούν όχι μόνο εσένα αλλά και όσους ... αναπνέουν γύρω σου.

Φτάνει πια.

blade runner είπε...

Το βράδυ του Σαββάτου βρέθηκα σε μια μάζωξη με εντελώς αναπάντεχη σύνθεση.

Ηταν εκεί 6 γυναίκες, εκ των οποίων οι 2 λεσβίες, και 6 άνδρες, εκ των οποίων οι 2 straight, το 6 κι 6 προέκυψε εντελώς τυχαία, μιλάω ειλικρινά.

Κάποια στιγμή βαρεθήκαμε να κάνουμε τα συνηθισμένα (δυνατή μουσική, κουβέντες σκόρπιες και ποτά) και είπαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι. Επιλέχθηκε το Θάρρος ή Αλήθεια.

Λοιπόν, αυτό το Σάββατο θα μείνει στη μνήμη μου ως ένα από τα πιο ωραία βράδια που έχω περάσει ποτέ στη ζωή μου.

Το τι ευφυείς ατάκες έπεσαν, το τι γλωσσόφιλα, τι παιχνίδι ερωτικό μεταξύ sraight και gay ανθρώπων, δεν είχε προηγούμενο. Το πραγματικά πρωτότυπο ήταν ότι όλο αυτό κινήθηκε σε ένα πλαίσιο ερωτικής ατμόσφαιρας, που, όχι, δεν κατέληξε σε όργιο, αλλά έμεινε εκεί, σ'ένα μεταίχμιο όλο γλύκα, όπου ο ένας έδινε στον άλλο ενέργεια χωρίς σχεδόν κανένα ταμπού.

Πραγματικά απελευθερωτική βραδιά, που αποτέλεσε βεβαίως και έναυσμα για πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις στη συνέχεια.

Aphrodite είπε...

@ΝΔ,

1. It is ΘΕΑ to you!
(αμάν, αυτό το Αφρο άστο ήσυχο, πληζ δηλαδή!)

2. ξανά-μανά:

"Εδώ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕΣ στον ΔΡΟΜΟ και έβλεπες ΜΠΡΟΣΤΑ σε ΚΑΘΕ ΠΟΡΤΑ έναν Ερμή με τεράστιο φαλλό." (11:12)


@Αφροδίτη, 11:34,
"...σε γυναικείο δεν υπάρχει?
Κάτι που για είναι τόσο εμφανές και αντιστοίχων... πριαπικών διαστάσεων... spread-eagle (στάση)...?"

Προφανώς και θα υπάρχουν σε κάποιο βιβλίο στα Κιούρκα, το θέμα ήταν (είναι) η μονομερής "απεικόνιση" της εποχής.

Κι όχι, τα γυμνά αγάλματα γυναικών γενικώς, δεν είναι τα αντίστοιχα των ανδρικών συγκεκριμένων αγαλμάτων, μια που για να φανούν τα ανατομικά σημεία in question, η όρθια ή "σεμνά"/"σεμνούτσικα" καθιστή ή ξαπλωτή στάση δεν είναι αντιστοίχως αποκαλυπτική...

Και το άλλο, μπροστά από κάθε πόρτα - άντε, καλά, κι από κάθε 10 πόρτες μας έκανε...

Υπαρχουν? Ε? Εεεεε?

(Ο-έ-ο!)


Ωπ!
*
*
*
Αμάν!
*
*
*
Εκτός αν αυτό ήταν...
*
*
*
(μούμπλε-μούμπλε...)
*
*
*
Ρε λες?
*
*
*
Μπα!
*
*
*
Κι αν όμως?...
*
*
*
Μπάαααα...
*
*
*
(...μήπως ήταν πρόσκληση, έλα να σου δείξω φωτογραφίες τις ένδοξες προ-προ-προ...-προγιαγιάδες σου, κι αμα δε σ'αρέσει, ντύνεσαι και φεύγεις?)
*
*
*
Λέτε να χρειαστεί να κάνω σεμινάρια (τώρα ποιός σε ποιόν δεν πολυκατάλαβα) κατ'οίκον? Στα Κιούρκα?
*
*
*
(...μωρέ Κιούρκα, Κιόυρκα!)
*
*
*
(Λες να πρέπει να καλέσω Εκτακτο Υπουργικο Συμβούλιο, κι έχουμε και πρεμούρες σήμερα με τα νιάνιαρα?)
*
*
*
(...ή με θέλει να ποζάρω?)
*
*
*
Μπα... Αλλά πάλι..


ΛΕΣ?
;-)


ΜΑΥDAY! MAYDAY! Παιδιά καιγόμαστε!
LOL, LOL, LOL!!!!

Aphrodite είπε...

@blade, 2:09,
"...Το τι ευφυείς ατάκες έπεσαν, το τι γλωσσόφιλα, τι παιχνίδι ερωτικό μεταξύ sraight και gay ανθρώπων, δεν είχε προηγούμενο. Το πραγματικά πρωτότυπο... όλο αυτό κινήθηκε σε ένα πλαίσιο ερωτικής ατμόσφαιρας, που... δεν κατέληξε σε όργιο, αλλά έμεινε εκεί... Πραγματικά απελευθερωτική βραδιά, ... έναυσμα για πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις στη συνέχεια."

Η σύνθεση της παρέας έκανε τη διαφορά αγαπημένη μου!...

Από παρόμοια εμπειρία παλαιότερα, σε φιλίκό σπίτι, 6 καλεσμένοι & 6 καλεσμένες, όλοι ετερο-, προς το τέλος παίξαμε ως ώριμοι ενήλικες το "τραπουλόχαρτο": κάθονται όλοι σε κύκλο, "ρουφάς" με τα χείλη σου ένα τραπουλόχαρτο (δεν έχει σημασία το φύλο φυσικά!) μέχρι να "κολλήσει" και να μπορείς να το "μεταφέρεις", και το "παραδίδεις" στον επόμενο. Εκείνος/η πρέπει με τη σειρά του/ης να το "ρουφήξει" και να το πάει παρακάτω κτλ. Οποιου/ας του/ης πέσει το τραπουλόχαρτο, αποφασίζει η παρέα για την σχετική "ποινή".

Αφού περάσει η πρώτη αστειούλα φάση του παιχνιδιού, αρχίζουν τα άγρια, μια και διάφοροι/διάφορες αλλάζουν θέσεις, με ποινή ή όχι, φυσάνε αντι να ρουφάνε, έρχονται άλλοι και σου τραβάνε το χαρτί (και καταλήγουν να φιλιούνται guerrero με mickey ας πούμε) κτλ.
(-DDD

Εαν λοιπόν ήταν ή σύνθεση σαν τη δική σας, μπορεί και να έμενε εκεί και να είχαμε την ιδια γλυκειά κατάληξη. Στη δική μας περίπτωση, των ωρίμων ετερο-, οι πιο σώφρονες αφήσαμε/νε χώρο στους πιο θερμόαιμους, και κλείσαμε/νε και το φως βγαίνοντας...

Υπαρχει ένα "ούγκα-ούγκα" που δεν "αραιώνει" εύκολα στην προοπτική του "αρφ!"...

achilleas είπε...

πολύ καλό ποστ.

Πιστέυω θα κάνετε αναφορά για το χρυσό λωτό (κινέζικο)? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Golden_Lotus

christoforos είπε...

Ο Επίκουρος έγραφε στον Ανάξαρχο: "Εγώ σε καλώ σε αδιάλειπτες ηδονές και όχι σε αρετές που προκαλούν γι΄ανταμοιβή ελπίδες, που 'ναι ανόητες και μάταιες και φέρνουν ταραχή".
Ο φιλόσοφος της αρετής γνωρίζουμε πολύ καλά ποιός ήταν. Ωστόσο, άλλο είναι η κριτική από έναν σύγχρονο και άλλο η κριτική από τους μεταγενέστερους. Και αν δεν βάλουμε το φιλόσοφο στο πλαίσιο της εποχής κινδυνεύουμε να τον κατηγορήσουμε για πράγματα για τα οποία δεν φέρνει ευθύνη (για τους ολοκληρωτισμούς του 20ου αιώνα λ.χ.). Άσε που χάνουμε τον έκδηλο - σε πολλά σημεία - ερωτισμό. Το σημαντικότερο, χάνουμε τη σημασία της αφαίρεσης, της μοναδικής ιδιότητας που προϋποθέτει η δημιουργία ΚΑΝΟΝΩΝ και ποιός αμφισβητεί τη σημασία τους για μας σήμερα..Η κατηγορική προσταγή στο καντιανό έργο διασώζει αυτό ακριβώς το στοιχείο. Και αν είναι αδιέξοδη και έχει δεχθεί βαριά πλήγματα από του επιγόνους και τους αντιπάλους - και κάποιοι από μας επιδιώκουν να βρουν άλλους, λιγότερο αυστηρούς τρόπους συντονισμού των πράξεών μας- το νερό έχει κυλήσει και το πράγμα δεν γυρίζει πίσω. Ο ορθός λόγος, γιατί αυτός βρίσκεται πίσω από την όλη ιστορία, είναι η μοναδική σανίδα από την οποία μπορούμε να πιαστούμε στα κύματα της πολύπλοκης εποχής. Το στοίχημα στο οποίο νομίζω ότι πολλοί από μας εδώ μέσα θα ποντάρουν (μέχρι τέλους) είναι να συγκεράσουμε την "επιμέλεια εαυτού" με τις αφαιρέσεις που τόσο έχουμε ανάγκη στην ανακάλυψη εκείνων που μας ενώνουν.
Υπό μία έννοια και συμφωνόντας με το πνεύμα του αρχικού κειμένου θα συμπλήρωνα: ok but do not shoot the pianist!

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 228 από 228   Νεότερο› Νεότερο»