Δευτέρα, Μαΐου 08, 2006

Γυναίκας εγκώμιο



Στο μιούζικαλ «My Fair Lady» ο Professor Higgins τραγουδάει την διάσημη άρια: “Why can’t a woman be more like a man? (Που τελικά καταλήγει να είναι ένας ύμνος στις γυναίκες).

Όλους τους μήνες που δουλεύω το blog και διαβάζω τα σχόλια, σκέπτομαι το αντίθετο. Γιατί δεν θα μπορούσαν οι άνδρες να είναι πιο πολύ σαν τις γυναίκες; Why can’t a man be more like a woman?

Πάρτε παράδειγμα αυτόν τον μικρόκοσμο – αυτή την κοινωνία τσέπης που είναι το blog. Τι έχουμε εδώ;

Έχουμε άντρες καβγατζήδες, γκρινιάρηδες, μισαλλόδοξους, εξυπνάκηδες, εριστικούς, φαντασμένους, δογματικούς, ξεροκέφαλους, χυδαίους...

Ενώ οι γυναίκες μας... περιβόλι. Ξύπνιες, γοητευτικές, τρυφερές, πονηρές, δημιουργικές, ελκυστικές, φίνες, διπλωματικές, – αλλά σωστές. Και οι απόψεις τους σε τίποτα δεν υστερούν από τις δικές μας σε ποιότητα και πληρότητα – απλώς ξέρουν να τις παρουσιάζουν πιο όμορφα και χωρίς να προκαλούν.

Γι αυτό, αυθόρμητα, τις είπαμε Θεές. Ενώ Θεό δεν χρίσαμε κανένα...

Το είχε γράψει πριν ένα αιώνα ο W. B. Yeats:

May God be praised for woman
That gives up all her mind,
A man may find in no man
A friendship of her kind
That covers all he has brought
As with her flesh and bone
Nor quarrels with a thought
Because it is not her own.


(Πρόχειρα: «Ας επαινέσουμε τον θεό για την γυναίκα / που χαρίζει όλο της το νου / ένας άντρας δεν θα βρει σε άλλον / φιλία σαν τη δική της / που καλύπτει ό,τι της φέρνει / σαν με την σάρκα και τα οστά της / και δεν μαλώνει με μία σκέψη / επειδή δεν είναι δικιά της»).

Ξανασκεφτείτε μία φορά τους δύο τελευταίους στίχους!

Πόσο πιο σύνθετο πλάσμα είναι μία γυναίκα! Πόσες υποστάσεις έχει: μάνα, σύντροφος, ερωμένη, φίλη, εταίρα... Ενώ ένας άντρας – σε όλη του τη ζωή ...άντρας.

Αυτό το post είναι μια ερωτική εξομολόγηση προς τις κυρίες του blog – αλλά και προς όλες τις γυναίκες. Στη ζωή μου έπαιξαν τον πρώτο και τον τελευταίο ρόλο. Και φαίνεται πως το ίδιο θα κάνουν και στο blog μου.


Συγγνώμη αν οι απεικονίσεις είναι όλες από μία Θεά - αλλά αντιπροσωπεύει το Αιώνιο Θήλυ.

470 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   401 – 470 από 470
Zoros είπε...

Αγαπητές aphrodite & blade runner

Τυπική γυναικεία αντίδραση: στην αρχή είστε συγκαταβατικές, γράφετε και κανένα γλυκό σχόλιο, μετά το επεξεργάζεστε καλύτερα, και η ΕΠΙΘΕΣΗ ξεκινάει! :-)

Απαντάω σε ένα-ένα από τα σχόλια σας:

Aphrodite:
“Πιστεύοντας ότι θα το πιάσετε το υπονοούμενο, ότι δεν μπορεί να προσβάλλετε συνσχολιάστριες υψηλού επιπέδου”
Εσύ γιατί δεν έδωσες ΚΑΜΙΑ απάντηση στις ΠΟΛΥ χειρότερες προσβολές του ΝΔ προς τους ΣΥΝΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ σου? Αν το κείμενό του ήταν αντίστροφο (έθιγε τις γυναίκες) θα ήσουν το ίδιο κουλ? Ή θα είστε πάντα εύθικτες, ή καθόλου!
Το πνεύμα μου γενικότερα είναι: Δεν σας συμφέρει να υπονοηθεί ότι τα 2 φύλα δεν είναι ίσα και ότι το ένα υπερτερεί του άλλου. Γιατί αν υπονοηθεί κάτι τέτοιο (όπως γίνεται στο post του ΝΔ), η φαινομενική τουλάχιστο πραγματικότητα, για πολλούς και διάφορους λόγους, είναι εναντίον σας! Συνεπώς σε ανάλογα post με αυτά του ΝΔ, που δηλώνουν ανισότητα, θα πρέπει πάντα να είστε επικριτικές.

“με γλώσσα σκληρή και επιχειρηματολογία αντράνταχτη ακόμη και στα «δύσκολα» θέματα.”
Μην με αναγκάσεις να αρχίσω τα copy-paste από παλιά posts για να σου αποδείξω ότι είσαι λάθος! Το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό: Όπως ο ΝΔ και εσύ πιστεύεις ότι τα γυναικεία σχόλια είναι διαμάντια, εγώ πιστεύω το ακριβώς αντίθετο. Επίσης από πολλούς άντρες μπογκογράφους έχω διαβάσει άρθρα που μου άνοιξαν νέους ορίζοντες.


“«Γιατί δεν διαπρέπουν οι νέγροι στην κολύμβηση? Υπάρχει γονιδιακός αποκλεισμός - δεν επιπλέουν γιατί έιναι βασικά δρομείς? Σωματοτυπικό μειονέκτημα - μεγάλος κόλος που δεν βυθίζεται? Κοινωνική "πόρτα" στο άθλημα - βλ. Tiger Woods για πρώτη φορά?»”
Μα το παράδειγμα που φέρνεις δεν είναι ανάλογο με από αυτό που σου λέω εγώ! Έφερνα συνέχεια το παράδειγμα του χώρου της μουσικής: υπάρχουν γυναίκες τραγουδίστριες (μη πνευματικό), αλλά δεν υπάρχουν γυναίκες συνθέτριες (πνευματικό). Αντίστοιχα, υπάρχουν γυναίκες ηθοποιοί (μη πνευματικό), αλλά δεν υπάρχουν γυναίκες σκηνοθέτες (πνευματικό). Κατά αναλογία στο παράδειγμά σου, θα έπρεπε να υπάρχουν μαύροι κολυμβητές (μη πνευματικό), αλλά όχι μαύροι προπονητές κολύμβησης (πνευματικό –οκ ελέγχεται αυτό, αλλά ήθελα να βασιστώ στο παράδειγμά σου), και αυτό θα ήταν ΟΝΤΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟ!

“Ξέρετε, το πραγματικά αντρίκειο είναι όταν σας τιμούν με εγκώμιο, να πείτε ένα μερσί.”
Μα δεν πρόλαβα να γράψω επειδή σήμερα δούλευα όλη μέρα! Έκανα ένα γρήγορο reply στα περί πορνείας (που λέγοντας πορνεία, εννοούμε όλο το σύστημα και όχι μόνο τις πόρνες όπως λες) και είχα σκοπό να σε ευχαριστήσω σήμερα για τα καλά σου λόγια! Αλλά το να ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σε ευχαριστήσω και να παρεξηγείσαι που δεν το έκανα, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Αν κάτι το γράφεις, το γράφεις επειδή το πιστεύεις και όχι για να ακούσεις ένα μερσί! Μέγιστο φάουλ Αφροδίτη, μέγιστο φάουλ και για τη Blade Runner που συμφωνεί μαζί σου 100%!

Σχετικά με την απάντηση που θέλετε να σας δώσω στα ερωτήματα που έθεσα:
Τα 2 φύλα είναι το ίδιο ικανά και έξυπνα. Όμως το κάθε φύλο έχει ικανότητες και δεξιότητες σε διαφορετικούς τομείς. Το αρσενικό, βάσει γονιδίων, επιζητά την κοινωνική προβολή και την επίδειξη δύναμης, γιατί με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζει στο θηλυκό σταθερό περιβάλλον για τους απογόνους του. Έτσι, είναι πολύ περισσότερο φιλόδοξο και επίμονο στο να πετύχει, κάτι που το κάνει να διακρίνεται στους περισσότερους επαγγελματικούς τομείς. Από την άλλη το θηλυκό προσελκύει το αρσενικό με την ομορφιά του (δείγμα υγιών γονιδίων, άρα καλή «μαγιά» για τους απογόνους) και με τα χαρακτηριστικά της καλής μητέρας: ευαισθησία, τάξη και οργάνωση. Για αυτό οι γυναίκες προσέχουν τόσο πολύ την εμφάνισή τους και διαπρέπουν στις ανθρωπιστικές επιστήμες και σε επαγγέλματα που χρειάζονται τάξη (πχ λογιστήρια). Το γιατί φτάσαμε σε αυτό το σημείο σε επίπεδο γονιδίων χωράει πολύ κουβέντα (αναφέρει και ο tslyns αρκετούς λόγους) που δεν είναι του παρόντος. Ομοίως στη φύση (όπου δεν υπεισέρχονται κοινωνικές αλλοιώσεις), υπάρχουν ανάλογες συμπεριφορές μεταξύ θηλυκών και αρσενικών.
Τώρα, η κοινωνική συμπεριφορά των γυναικών δεν είναι ένα μόνο τερατούργημα που επιβάλλεται από τους κακούς άντρες, αλλά υπάρχουν και φυσικοί παράγοντες (πέρα από τους παραπάνω) που την επιβάλουν: Για παράδειγμα το περιορισμένο διάστημα τεκνοποίησης, τις κάνει να θεωρούν το θέμα της οικογένειας «ή τώρα ή ποτέ» και κατά συνέπεια να γίνεται πρώτη προτεραιότητα στη ζωή τους.

Συνεπώς τι απαντήσεις θα περίμενα: Στο τραγούδι οι γυναίκες διαπρέπουν επειδή εμπεριέχει παράγοντες εμφάνισης (η ομορφιά είναι κομμάτι της γυναικείας φύσης) και υπάρχουν λόγοι marketing που επιτάσσουν να είναι μοιρασμένοι οι τραγουδιστές στα 2 φύλα. Στη σύνθεση δεν διαπρέπουν, επειδή οι άντρες έχοντας μεγαλύτερη δίψα για διάκριση τα καταφέρνουν καλύτερα. Ομοίως και στο χώρο της επιχειρηματικότητας που απαιτούνται πολλά ρίσκα και φιλοδοξίες για να φτάσεις στην επιτυχία.
Φυσικά θα μπορούσατε να αντιτάξετε ότι είστε καλύτεροι γονείς από τους άντρες και η πραγματική κολώνα μιας οικογένειας (που το θεωρώ -και είναι- ισάξιο με τα παραπάνω!). Επίσης ότι αν κυβερνούσαν τον κόσμο γυναίκες οι δυστυχίες και οι πόλεμοι θα ήταν πολύ λιγότερα, δεδομένου ότι η ανδρική «τεστοστερόνη» είναι τις περισσότερες φορές η πηγή τους!

Ελπίζω να σας κάλυψα και να με πιστεύετε όταν λέω ότι ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!

the resident είπε...

@Zoros
Περίμενα την απάντηση σου. Για άλλη μια φορά συμφωνώ μαζί σου.

andy dufresne είπε...

Περί γλυπτικής


Παίρνεις έναν όγκο μαρμάρου 5-10 κυβικά μέτρα (!!!)
Μιλάμε ήδη για τεράστιο θέμα (που το βρίσκεις, πόσο κάνει, πως το μεταφέρεις).
Και μιλάω για 2.500 ή για 500 χρόνια πριν...


Άντε και το βρήκες και το πλήρωσες και το μετέφερες.

Σκέφτεσαι το concept.
Άντρας, γυναίκα ή σύνθεση;
Στάση, έκφραση, μήνυμα.

Άντε και τα βρήκες.
Έχετε σκεφθεί ποτέ ποια είναι η ουσιαστική δουλειά του γλύπτη;

Χτίζει γκρεμίζοντας!
Απ’ έξω προς τα μέσα.
Σκαλίζει, σκαλίζει κι ό,τι περισσέψει είναι το έργο!
Μια λάθος σφυριά στο καλέμι και τέλος, δεν διορθώνεται!
Για πέταμα κι άντε πάλι απ' την αρχή!


Έχετε παρατηρήσει ότι αν ζωγραφίσετε ανθρώπινο σώμα χάνει σίγουρα (α) σε αναλογίες και (β) σε χάρη;
(εξαιρούνται οι επαγγελματίες)

Το να βρεις και να μάθεις τις αναλογίες στη ζωγραφική (2 διαστάσεις) είναι ήδη ένα μικρό βουνό - σκεφθείτε στη γλυπτική (3 διαστάσεις)!


Άντε βρήκες και τις αναλογίες.
Και πως το κάνεις να μην είναι ατσούμπαλο σα μαριονέτα; να μην έχει καρτουνίστικη κίνηση; να έχει ανθρώπινη χάρη;

Οι π.Χ. γλύπτες ακολούθησαν τα μάτια τους, αντέγραφαν το μοντέλο που έστηναν μπροστά τους.
Οι γλύπτες της Αναγέννησης πήγαν ένα βήμα παραπέρα:

Εφηύραν την ανατομία!

Αγόραζαν (λαδώνοντας τους φύλακες) απ' τα νεκροτομεία πτώματα, τα άνοιγαν και τα μελετούσαν.


Άντε και του 'δωσες και χάρη.
Ένα βήμα ακόμα και τέλος.

Μέχρι το πρώτο βήμα φτάνουν πολλοί.
Μέχρι το προτελευταίο αρκετοί.
Το τελευταίο βήμα ξεχωρίζει τους καλλιτέχνες απ' τους κλασικούς.
Όσοι το πέρασαν μετρώνται στα δάχτυλα δύο χεριών.

Είναι η ώρα της μαγείας, του μυστηρίου, του επέκεινα.

Πως κάνεις ένα κομμάτι μάρμαρο να έχει πνοή; να μιλάει; να προκαλεί δέος πεντακόσια χρόνια μετά;


Δεν ξέρω.

Αν ξέρει κανείς, να μου πει.

mickey είπε...

Zoros, βλέπω προπονήθηκες και επανήλθες ...βελτιωμένος :))

Πάντως καλύτερα να αφήσουμε τις αναφορές για μαύρους προπονητές κολύμβησης και τομείς που πατώνουν οι γυναίκες ή διαπρέπουν οι άντρες.

Το φαινόμενο ενδέχεται να έχει μεγάλη σχέση με τη θέση της γυναίκας εδώ και πολλές χιλιάδες χρόνια, πέρα από τους όποιους γενετικούς παράγοντες. Και οι έστω και ελάχιστες "εξαιρέσεις" δείχνουν πως δεν υπάρχουν αυστηρά προδιαγεγραμμένα "πεδία δόξης" για το κάθε φύλο ;)

heinz είπε...

@guerrero

Την απογοήτευσες....

@aphrodite

Αφού σε γοητεύει....

Heinz: "Eυλογητός ο Θεός Κύριος κλπ κλπ. κλπ..... ... ... στεριωμένοι!!"

Άντε και καλούς απογόνους!!!

aphrodite είπε...

@epikairos,

A, είπα κι εγώ, μου τη φύλαγες για κάποιο λόγο?...
ΟΚ, φιλάκι, τώρα όμως άσε με να σου μιλήσω λίγο για αυτά τα δύο πολύ καλά που έθιξες...

1."Δεν ξέρω ποιό είναι το πρόβλημα των αντρών. Υποθέτω πως οι περισσότεροι έχουμε παραμυθιαστεί τόσο πολύ με την καριέρα μας που έχουμε ξεχάσει να ζούμε. Ξέρω όμως ποιο είναι το βασικό πρόβλημα ΟΛΩΝ των γυναικών. Πως δεν γουστάρετε να κάνετε αυτοκριτική."

Στο πρώτο θα συμφωνήσω απόλυτα. Και θα συμπληρώσω ότι τρομάζω με τό πόσο είναι βομβαρδισμένα τα τωρινά αγόρια - και αυριανοί άντρες- με ένα κάρο ευκολίες (που στοιχίζουν στην τελική), γκατζετιές (που σε κάνουν ναν νοιώθεις σούπερ cool αλλά πορώνουν κιόλας, χάνεις χρόνο) και ανοιχτή σεξουαλικότητα-αχταρμά από παντού (τόσο ξεγύμνωμα με ευκολία που αντε να ζήσεις τη μαγεία του "σταδιακού", που θέλει και κόπο, ουφ!)...

Οι ήδη άντρες δε... άστα - ξεζουμιστικά ωράρια, τρελλό άγχος με deadlines breathing down your neck και χρόνος για σχέσεις μηδέν. Για ψάξιμο, για "ψήσιμο", για να μαθεις την άλλην σιγά-σιγά και να μην την πανικοβάλλεις ότι αργείς => πρέπει να βιαστεί => σε καταπιέζει => αντιδράς => έκρηξη!
Και τι να παλεψεις μετά, αδιέξοδοι έρωτες, κσλύτερα να πας παρακάτω, στην επόμενη, μέχρι να σε πρήξει και στο τέλος απλώς όταν αποφασίσεις ναπαντρευτείς, βλέπεις απυτή που΄έχει μείνει δίπλα σου, και λες ΟΚ, αφούτο θέλει τόσο πολυ,παμε! Ο γάμος από έρωτα σπανίζει όλο και πιο πολύ - και δύο καρριέρες, σε γάμο σωρίς τον έρωτα να σου ξεσκίζει τα σωθικά, στο τε΄λος γίνονται δύο παρα΄λληλες ζωές...


Κια για τα σημερινά κορίτσια, μιία από τα ίδια - έχουον βαλθεί να τις καταστρεψουν, να ντύνεσια έτσι, να μιλας ε΄τσι, να φέρεσια έτσι και να αγοραζεις αυτα΄γι ανα αρεσεις, διοτι εσύ από μονη σου δεν... Κι αμόλις γίνουν γυναικες, αφου ε΄χουνπεραασει τα πανδεινα γιανα εδραιωθουν σε ξαδουλεια, εχουν αρχισει και τα ρηχα γκομενικα, γινιονατι τοσο σκυλες στο τελος που αρχιζει το self-fulfilling prophecy...

Απλως μια αντιρρηση, το βασικο μας λαθος δενείανι που δεν αντεχουμε κριτικη αλλα που αναλαμβανουμε ολο και πιο ωριμους ρολους, ενω εσεις απλως επεκτεινετε τον ηδη υπαρχοντα. Και εξηγω:

Μια γυναικα όταν γίνει ε΄φηβη, φευγει πλεον από το παιδί, ότν αγινει γυανικα φευγει απο τι "εφηβη, οταν γινει 30κατι απο το 20 κατι, οταν γινει αρραβωνιαρα απο το κοπελια οταν γινει συζυγος απο το αρραβωνιαρα, οταν γινει μανα απο όλα.. Εκείείναι που γινεται το ελα να διες, εισια πλεον πρωτα μανα και μετα αυτή πυ υπηρξε και αφροδιτη, συζυγος, εργαζομενη κτλτκλτκλτ...

Ενα αγορακι τωρα, γινετια εφηωβος, απαραμενει εφηβος με παραλλαγες. Γινεται φοιτητης, εφηβος σπουδαγμενος, γινεται εργαζομενος, εφηβος που μπορει να συντηρει τονεαυτο του, αντρας, εφηβος που δε φοαβατια τις γυανικες, αρραβωνιαρης, εφηβος που εχει και σοβαρες πορθεσεις, συζυγος, εφηβος με μεγαλυτερα παιχνιδια και δωρεαν μαμα, πατερας, εκει λιγο αλλαζει, αντρας που νοιαζεται γαι τα πιαιδα του αλλα με καθε ευκαιρια γινεται παλι ο αεφηβοες & οχι μονον παιζει μαζι τους, αλλα΄γινετια και το τελευταιο παιδι της γυναικας του...

Η γυναικα αλλαζει στη σχεση, ο νατρα παραμενει ο ιδιος. Πιο ωριμος σιγουρα, αλλα βασικ αο ιδιος. Οποτε το προβληματο δικο μας ειναι που δεν μπορουμε να το δεχτουμε, ακι προσπαθουμε να τους φερουμε με τα νερα μας,ν ατους τραβηξουμε στην αλλαγαη μια και την περναμε εμεις...

χωρις να καταλαβαινουμε οιτ ισως και ναειναι καλυτερα ετισ, απο τη στιγμη που σου παρεχεται το δυναμικο να φερεις αικαι νααναθρεωεις ζωη, οφειλεις να αλλαξεις, ακριβως με την ιδι ασυνεπεια που ο αλλαος ΔΕΝοφειλει να αλλαηξ=ξει,πααρα μονον τοσο ωστε να παρεχει υποστηριξη και "κουβαλημα". ΑΝ αλαλξουν κι οι δυο, μετα κανεις δεν ειναι στη σχεση να θυμιζει αυτους πουπμηκαν, γι αυτο χωριζουμε τοσο αγρια...

Και 2. "...αυτή η άτυπη δικτατορία των φλώρων που θεωρούν υπέρτατη αμαρτία να κρίνεις γυναίκα και των θαυμαστών σας που ολημερίς σας αποθεώνει και δεν τολμά να αρθρώσει κουβέντα εναντίον σας προσωπικά με κουράζει.

aphrodite είπε...

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Το σχόλιο 1:25 να μην διαβαστεί, ΝΔ πληζ ΣΒΗΣΤΟ!!!, κάτι έχει πάθει πάλι και μου μπλοκάρει, ανέβηκε το draft. Ακολουθεί το κανονικό.

heinz είπε...

Sweetie, το τελευταίο σου σεντόνι θα μείνει στην Ιστορία των Blogs ως μνημείο mistypings από μια αχγωνέμη, νυσταμγένη αλλά πτάτνα σπδουαία ΘΕΑ!!!

aphrodite είπε...

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ!

@epikairos,

A, είπα κι εγώ, μου τη φύλαγες για κάποιο λόγο?...
ΟΚ, φιλάκι, τώρα όμως άσε με να σου μιλήσω λίγο για αυτά τα δύο πολύ καλά που έθιξες...

1."Δεν ξέρω ποιό είναι το πρόβλημα των αντρών. Υποθέτω πως οι περισσότεροι έχουμε παραμυθιαστεί τόσο πολύ με την καριέρα μας που έχουμε ξεχάσει να ζούμε. Ξέρω όμως ποιο είναι το βασικό πρόβλημα ΟΛΩΝ των γυναικών. Πως δεν γουστάρετε να κάνετε αυτοκριτική."
Στο πρώτο θα συμφωνήσω απόλυτα. Και θα συμπληρώσω ότι τρομάζω με τό πόσο είναι βομβαρδισμένα τα τωρινά αγόρια - και αυριανοί άντρες- με ένα κάρο ευκολίες (που στοιχίζουν στην τελική), γκατζετιές (που σε κάνουν ναννοιώθεις σούπερ cool αλλά πορώνουν κιόλας, χάνεις χρόνο) και ανοιχτή σεξουαλικότητα-αχταρμά από παντού (τόσο ξεγύμνωμα με ευκολία που άντε να ζήσεις τη μαγεία του "σταδιακού", που θέλει και κόπο, ουφ!)...

Οι ήδη άντρες δε... άστα - ξεζουμιστικά ωράρια, τρελλό άγχος με deadlines breathing down your neck και χρόνος για σχέσεις μηδέν. Για ψάξιμο, για "ψήσιμο", για να μαθεις την άλλην σιγά-σιγά και να μην την πανικοβάλλεις ότι αργείς => πρέπει να βιαστεί => σε καταπιέζει => αντιδράς => έκρηξη!
Και τι να παλέψεις μετά, αδιέξοδοι έρωτες, καλύτερα να πας παρακάτω, στην επόμενη, μέχρι να σε πρήξει και στο τέλος απλώς όταν αποφασίσεις να «αράξεις», λες «παντρεύομαι», βλέπεις αυτή που έχει μείνει δίπλα σου, και λες ΟΚ, αφού το θέλει τόσο πολύ, πάμε! Ο γάμος από έρωτα σπανίζει όλο και πιο πολύ - και δύο καρριέρες, σε γάμο χωρίς τον έρωτα να σου ξεσκίζει τα σωθικά, στο τέλος γίνονται δύο παράλληλες ζωές...


Και για τα σημερινά κορίτσια όμως, μία από τα ίδια - έχουν βαλθεί να τις καταστρέψουν, να ντύνεσια έτσι, να μιλας έτσι, να φέρεσαι έτσι και να αγοραζεις αυτά για να αρέσεις, που είναι ο μοναδικός σου σκοπός βεβαίως, διοτι εσύ από μόνη σου δεν... Και μόλις γίνουν γυναίκες, αφου έχουν περάσει τα πάνδεινα για να εδραιωθούν σε δουλειά, έχουν αρχίσει και τα ρηχά γκομενικά, γίνιονται τόσο σκύλες στο τέλος που αρχίζει το self-fulfilling prophecy...

Απλώς μια αντίρρηση, το βασικό μας λάθος δεν είναι που δεν αντέχουμε κριτική, αλλά που αναλαμβάνουμε όλο και πιο ώριμους ρόλους, χωρίς να μπορούμε να δεχτούμε ότι εσείς απλώς επεκτείνετε τον ηδη υπάρχοντα. Κι εξηγώ:

Μια γυναίκα όταν γίνει έφηβη, φεύγει πλέον από το παιδί, όταν γίνει γυναίκα φεύγει από την έφηβη, όταν γίνει 30-κατι από το 20-κάτι, όταν γίνει αρραβωνιάρα από το κοπελλιά, όταν γινει σύζυγος από το αρραβωνιάρα, κι οταν γίνει μάνα απ’όλα.. Εκεί είναι που αρχίζει το έλα να δεις, είσαι πλέον πρώτα μάνα και μετά αυτή που υπήρξε και Αφροδιτη, σύζυγος, εργαζόμενη κτλ κτλ κτλ...

Ενα αγοράκι τώρα, γίνεται έφηβος, παραμένει έφηβος με παραλλαγές. Γίνεται φοιτητης? Εφηβος σπουδαγμένος. Γίνεται εργαζομενος? Εφηβος που μπορεί να συντηρεί τον εαυτό του. Γίνεται άντρας? Εφηβος που δε φοβάται τις γυναίκες, Αρραβωνιάρης? Εφηβος που έχει και σοβαρές προθέσεις. Σύζυγος? Εφηβος με μεγαλύτερα παιχνίδια και δωρεάν γυναίκα για όλους τους ρόλους. Πατέρας? Εκεί λίγο αλλάζει, άντρας που νοιάζεται για τα παιδιά του, τα πονάει, τα λατρεύει, αλλά με κάθε ευκαιρία γίνεται πάλι ο εφηβος & οχι μόνον παίζει μαζί τους, μα γίνεται και το τελευταίο παιδί της γυναίκας του...

Η γυναίκα αλλάζει στη σχέση, ο άντρας παραμένει ο ίδιος. Πιο ώριμος σίγουρα, αλλά βασικά ο ίδιος. Οπότε το πρόβλημα το δικό μας είναι που δεν μπορούμε να το δεχτούμε, και προσπαθούμε να τους φέρουμε με τα νερά μας, να τους τραβήξουμε στην αλλαγή μια και την περνάμε εμείς...

Χωρίς να καταλαβαίνουμε οτι ίσως και να είναι καλύτερα έτσι, από τη στιγμή που σου παρέχεται κυρία μου το δυναμικό να φέρεις & να αναθρέψεις ζωή, οφείλεις να αλλάξεις, ακριβώς με την ίδια συνέπεια που ο άλλος ΔΕΝ θέλει να το κανει με το ζόρι αυτό, οφείλει ν’αλλάξει μόνον τόσο ώστε να παρέχει υποστήριξη και "κουβάλημα". ΑΝ αλλάξουν κι οι δυο τόσο ριζικά, μετά κανείς δεν είναι στη σχέση να θυμίζει αυτούς που μπήκαν, γι αυτό χωρίζουμε τόσο άγρια πλέον...

Και 2. "...αυτή η άτυπη δικτατορία των φλώρων που θεωρούν υπέρτατη αμαρτία να κρίνεις γυναίκα και των θαυμαστών σας που ολημερίς σας αποθεώνει και δεν τολμά να αρθρώσει κουβέντα εναντίον σας προσωπικά με κουράζει.»

Ελα μωρέ επίκαιρε τώρα, μας κρίνουν και μας κατακρίνουν κάθε μέρα, απλώς τώρα ήταν ευκαιρία να μας «χαϊδέψουν» λιγάκι, τι διάτανο... Σιγά μη και δεν αρθρώνουν κουβέντα εναντίον μας – το ποιο ύπουλο? Το ότι χρησιμοποιούν λέξεις όπως «τρυφερή» για άσφαιρη σε επιχειρήματα, «γλυκούλα» για «καλά, πάαινε
να πλύνεις κά’να πιάτο, σεξ-τσατ έτσι και αφήσουμε λίγο ρομαντισμό με δυο κουμπιά ξεκούμπωτα (ερωτισμό μ’απωθημένα για να παραφράσω την παράγραφο) κτλ κτλ κτλ... Το να κρίνεις μια γυναίκα γιατί σου την έσπασε, αλλά μετά να μπορείς ν’ αναγνωρίσεις μεγαλείο, όπως αντίστοιχα και σε μας , να σας... «χαιρετάμε» πατόκορφα και μετά να σας πλέκουμε εγκώμια, ε, νομίζω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό... (άσε που είναι κουραστικό να κυκλοφορείς όλη μερα με το τακούνι στο κακοβούνι μες το 12θεο, γιατί σου έχει βγει η φήμη & πρέπει να την κρατήσεις....)

Καλή σου νύχτα... Αντρα! (μην αρχίσω τα «θεός» γιατί θα πέσουν καρπαζιές, θα με αποκληρώσει ο γάτος!!!)!)

mickey είπε...

aphrodite said (1:33πμ):

"Ενα αγοράκι τώρα, γίνεται έφηβος, παραμένει έφηβος με παραλλαγές."

"Η γυναίκα αλλάζει στη σχέση, ο άντρας παραμένει ο ίδιος. Πιο ώριμος σίγουρα, αλλά βασικά ο ίδιος."

Το τι φαιδρές γενικεύσεις, χαρακτηρισμοί και στερεότυπα έχουν πέσει σε αυτό το post δεν περιγράφεται (μιλάω για όσα γράφτηκαν στα σοβαρά και όχι για τις πλάκες). Βεβαίως τον χορό τον άνοιξε ο ίδιος ο οικοδεσπότης με το κείμενο του post και τις "γενικές ιδιότητες" των ανδρών και γυναικών bloggers.

Καλά έκανα και το έριξα στην πλάκα - αλλά και στον έρωτα ;) Με τέτοιες "προϋποθέσεις" και προκαταλήψεις, κάθε σοβαρή συζήτηση για το θέμα είναι καταδικασμένη σε αποτυχία (παρά τα όποια σοβαρά και to the point σχόλια γράφτηκαν).

Κρίμα :(

aphrodite είπε...

@querrero,

Εντάξει, είσαι καραμπουζουκλής, είμαστε καράκουκλες, άσε μας τώρα, τι κουραστικό το νιανιανιααα... Ο,τι κατάλαβες,κατάλαβες !
"Beauty is in the eye of the beholder",
"Παρ'τα μάτια μου & δες την"
κι όλα τα σχετικά.

@Gere,

Μην ξεχνάς ότι είμαι ήδη παντρεμένη, με τον αστροναύτη μου, που τώρα δίνει τη μάχη του στο υπερπέραν του επόμενου ποστ το μανάρι μου! (Αραγε να τον ζεσταίνουν οι κάλτσες που του έπλεξα?)

Ο υπολογιστής μου φαίνεται ότι έχει πολύ υψηλό IQ & μου άρχισε τις πλακες, στέλνοντας draft & κάνοντας με ρεζίλι! Πάντως θενκς που το αντιμετωπίζεις ψύχραιμα και χιουμοριστικά, είναι μάθημα ώριμου Αντρα αυτό... (είναι τόσο λίγοι αυτοί που ξέρουν να σε σηκώνουν με χάρη όταν πέφτεις, και να μην σπάνε πλάκα ή να σε λεν και στραβομάρα, σαν έφηβοι...)

@resident, (12:46)

Κααλά πας, μην αλλάξεις μαξιλάρι!

@Μίκυ μου,

πάλι καλά που α. εμφανίστηκες και β. προσπάθησες να καταλάβεις το παράδειγμα, που εάν καποιος διαβάσει ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ δεν θα έχει και πρόβλημα! Φιλιά στα μούτρα!

@pink panther,

λατρεύω το nick σου, μερσί γενικώς...

@zoros darling,

Είναι πολύ αργά. Πρέπει να κοιμηθώ, είναι πλέον θέμα επιβίωσης. Επειδή δεν θα προλάβω να ασχοληθώ με όλα σας, να ξεκινήσω με το πιο φωνακλάδικο:

"Μα δεν πρόλαβα να γράψω επειδή σήμερα δούλευα όλη μέρα! Έκανα ένα γρήγορο reply στα περί πορνείας (που λέγοντας πορνεία, εννοούμε όλο το σύστημα και όχι μόνο τις πόρνες όπως λες)(εσείς καλέ μου, εσείς, εγώ δεν το είπα καθόλου έτσι...) και είχα σκοπό να σε ευχαριστήσω σήμερα για τα καλά σου λόγια!" (το είδα!)

"Αλλά το να ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σε ευχαριστήσω και να παρεξηγείσαι που δεν το έκανα, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Αν κάτι το γράφεις, το γράφεις επειδή το πιστεύεις και όχι για να ακούσεις ένα μερσί! Μέγιστο φάουλ Αφροδίτη, μέγιστο φάουλ και για τη Blade Runner που συμφωνεί μαζί σου 100%!"

Βιάζεστε...

Ξαναθυμίζω απ΄το το σχόλιό μου (7:40)
"Αντιπαρέρχομαι το ότι η απάντησή σας φωτίζει διαφορετική όψη της ΑΚΡΙΒΟΥΣ ερώτησης, Πορνεία = πόρνες, όχι τσατσάδες & μαστρωποί, ούτε αναφορά σε ανδρική πορνεία (από την οποία πιάστηκαν για πολύ ενδιαφέροντα σχολια αργότερα). Τα ικανά «μαχητικά» τόνισαν το ότι και μόνον που υπάρχουν (οι γυναίκες-πόρνες) είναι το πρόβλημα-παράδειγμα-απάντηση στην ερώτησή σας."

Αν επιμένετε, να το συνεχίσουμε αύριο. Άν και δεν έχει νόημα...

"Προειδοποιήσατε χτες ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν θα μπορούσατε ενα ανταπεξέλθετε σε ένα tit-for-tat σχολιασμό. Δεκτόν και σεβαστόν"

Αρα προς τι το "Μα δεν πρόλαβα να γράψω επειδή σήμερα δούλευα όλη μέρα!"

Μου υπενθυμίζετε κάτι το οποίο ήδη σας το έδωσα ως πίστωση χρόνου αφού προλάβατε να μας το ζητήσετε?

!!!

Συνεχίζετε "Έκανα ένα γρήγορο reply"

και ήδη σας είχα προλάβει όχι για το συντομον της απάντησης, αλλά για το τι βρήκατε ως περιεχόμενο:

"Αλλά έστω ο χρόνος για ένα σχόλιο. Αυτό βρήκατε να κάνετε? "

Ξέρετε, όταν ο άλλος έχει ανοίξει 10 μέτωπα και θέλει να επανέλθει, καλό είναι (ακόμη κι αν απαντά επί μέρους με μικρά σχολιάκια) να καταστά σαφές το ότι θα επανέλθει. Αλλιώς είναι πανταχόθεν ακάλυπτος. Τι να κανουμε? (βλ. πώς "άνοιξα" σήμερα, δεν δύναμαι δια το όλον, αλλά για το επί μερους, ορίστε... )

Συνεχίζετε με το ψύχραιμο: "Αλλά το να ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σε ευχαριστήσω και να παρεξηγείσαι που δεν το έκανα, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Αν κάτι το γράφεις, το γράφεις επειδή το πιστεύεις και όχι για να ακούσεις ένα μερσί! Μέγιστο φάουλ Αφροδίτη, μέγιστο φάουλ!"

Τι είχα ήδη πει στο σχόλιό μου?

"Δικαιώμα σας να μην απαντάτε, ακόμη και σε εγκώμια – και σας εύχομαι να είναι τόσα πολλά στο πρόσωπό σας, που να μην προλαβαίνετε τις απαντήσεις, όσο κι αν θα το θέλατε!"

Αρα?

Οτι τι?

Η απαίτηση που μου προσάπτετε δεν υπήρχε ούτε καν στο "Ξέρετε, το πραγματικά αντρίκειο είναι όταν σας τιμούν με εγκώμιο, να πείτε ένα μερσί. ΕΙΔΙΚΑ όταν το περιεχόμενο του σχολιασμού είναι και η ουσία του «να είσαι άντρας», θα έπρεπε από τακτ και μόνον να το υποστηρίξετε.".

Από τακτ καλέ μου, από τακτ. Αλλο να ενθαρρύνουμε να δείχνετε τακτ ως "υποστήριξη" του ότι είστε gentleman, ιδιότητα την οποία και εξεθείασα δεόντως, κι άλλο να το απαιτώ κιόλας!

Μήπως το μέγιστο (!) φαόυλ (δηλ. το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ της μη συμμόρφωσης σας στην.. ΑΠΑΙΤΗΣΗ μου να είστε απικο δια να ευχαριστείτε) είναι τελικά στην λάθος ανάγνωση και στην εξαγόμενη ανάλογη μομφή?

Δεν πειράζει, δεν πειράζει...

"Αν κάτι το γράφεις, το γράφεις επειδή το πιστεύεις και όχι για να ακούσεις ένα μερσί!"

Μα φυσικά, γιατί αυτό σημαίνει να λειτουργείς γυναικεία! (κι επίσης εδώ φαίνεται πόσο, μα ΠΟΣΟ ΔΕΝ με διαβάζετε...)

Το να τιμάτε όμως το φύλο σας όντας τόσο γενναιόδωρος που να ευχαριστείτε ακόμη και όταν δεν είναι απαραίτητο ή αναμενόμενο, ξεχωρίζει τους Αντρες από τα σκέτα αρσενικά.

Καλά διόρθωσα, "Δεν χρειαζόμαστε άντρες, αλλά Κυρίους".

(Α, και η blade συμφωνεί μαζί μου για την απαξίωσή σας στα γυναικεία σχόλια - ούτε αυτό το διαβάσατε προσεκτικά...)

Καληνύχτα σας. Θα επανέλθω.
(αφού με αγαπάτε κιόλας...)


Και ο λούκουμος,

@andy,

Θα σε πάρω στον ύπνο μου μαζί...

Ακούει απίθανη μουσική, γράφει-περιγράφει μαγεία, ζωγραφίζει & ξέρει από γλυπτική και δεν σταματά στο αποτέλεσμα, αλλά ξέρει και το πώς φτάνεις εκεί και το πώς μετουσιώνεται το αντικείμενο σε "έργο" "τέχνης"...
Χμ, καλά, τον glenn τον ξαπόστειλα σε άλλο πεδίο, έχουμε καιρό μέχρι να επιστρέψει από τη στρατόσφαιρα, (θα ΑΠΑΙΤΗΣΩ να με δείρει!) με τον γάτο όμως τι γίνεται? Δε θα τη γλυτώσουμε τη μονομαχία!

(ή θα πάνε αγκαλιά για μπύρες όλοι μαζί...)

:-)

Καληνύχτα - εκτός αν αντέξω 2-3 λεπτά ακόμη να διαβασω και τα υπόλοιπα...

aphrodite είπε...

@mickey μου, μικρέ μου mickey,

Αντί να λες που θυμήθηκα κείμενό σου από παλιά, μου τη λες κι από πανω! Ποιά άλλη σου τα έχει κάνει αυτά? (εκτός αν το είπες και δεν το διάβασα, οπότε σόρρυ)

Τεσπα, όταν με το καλό μετα απο καποια χρόνια γαμου γυρίσεις και γκαρίξεις στη γυναικα σου "αλλαξες, δεν είσαι αυτή που παντρεύτηκα", και εισπράξεις την απάντηση "εσύ όμως είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ ο ίδιος, γι αυτό έχουμε πρόβλημα", σε παρακαλώ να διπλασιάσεις αυτομάτως την αμοιβή μου για το στοίχημα!

Φιλιά!

epikairos είπε...

Zoros κάνεις το σφάλμα να κρίνεις την πνευματική επάρκεια των γυναικών βασιζόμενος σε αντρικά κριτήρια. Με ανάλογα γυναικεία κριτήρια οι άντρες είμαστε πολύ ηλίθιοι. Δοκίμασε να κρεμάσεις κουρτίνες και θα καταλάβεις.

the resident είπε...

H μεγάλη αγάπη του οικοδεσπότη για τις γυναίκες δεν τον κάνει δίκαιο κριτή.Οτι διαβάσει κάτω από γυναικείο όνομα το βρίσκει τρυφερό, έξυπνο, ελκυστικό, κλπ. Ακόμα και ο vassiliskou 7:54 πμ την "πλήρωσε" γιατί το όνομα του, φάνηκε γυναικείο.
Αφροδίτη διάβασα τη συμβουλή σου. Δεν θα την πάρω σοβαρά υπόψη λόγω του ότι εσύ είσαι θεά και γω είμαι άθεος.

aphrodite είπε...

@resident,

Οι θεές τους έχουν κάνει άθεους τους άθεους, ξεκόλλααααα! Αν σε αναλάβει μία, ξεχνάς τ'όνομά σου, τον θεό δε θα ξεχάσεις...

Καληνύχτα!

Zoros είπε...

@aphrodite
Βρε καλή μου Αφροδίτη, μου γράφεις σεντόνια για να μου εξηγήσεις τα αυτονόητα...

Όταν λες...

«Ξέρετε, το πραγματικά αντρίκειο είναι όταν σας τιμούν με εγκώμιο, να πείτε ένα μερσί. Δεν χρειάζονται λουλούδια ή σημαιοστολισμοί, ένα απλό κοκκίνισμα θα ήταν αρκετό. ΕΙΔΙΚΑ όταν το περιεχόμενο του σχολιασμού είναι και η ουσία του «να είσαι άντρας», θα έπρεπε από τακτ και μόνον να το υποστηρίξετε.
Δικαίωμα σας να μην «παίρνετε» τίποτε από τα γραφόμενα των κυριών (πάλι καλά που τουλάχιστον το υπεραναλυτικό θηλυκό ταλέντο του μπλογκ κάαατι σας άφησε). Δικαιώμα σας να μην απαντάτε, ακόμη και σε εγκώμια – και σας εύχομαι να είναι τόσα πολλά στο πρόσωπό σας, που να μην προλαβαίνετε τις απαντήσεις, όσο κι αν θα το θέλατε! Το να μην τιμάτε όμως το φύλο σας, για του οποίου την ανωτερότητα (έστω κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική) είστε τόσο καταφατικός, δεν σας τιμά.
Τελικά διορθώνω: δεν χρειαζόμαστε άντρες, αλλά Κυρίους.»

...δεν είναι ΣΑΦΕΣ ότι θίχτηκες που αντί να σε ευχαριστήσω για το (πράγματι) πολύ ωραίο σου σχόλιο, απλά απάντησα σε ένα επόμενο?

Αν δεν θίχτηκες και κατάλαβα λάθος (και με λες και έξυπνο τρομάρα μου...), νομίζω ότι γίνεται φανερός ο λόγος που δεν θεωρώ «διαμάντια» τα γυναικεία posts στο blog... απλά δεν τα καταλαβαίνω!

the resident είπε...

@ΘΕΑ,
για να με αναλάβει μια ( η δύο) τι πρέπει να κάνω?

Zoros είπε...

@epikairos
“Zoros κάνεις το σφάλμα να κρίνεις την πνευματική επάρκεια των γυναικών βασιζόμενος σε αντρικά κριτήρια.”

Δεν έκρινα ποτέ την πνευματική επάρκεια των γυναικών! Από την αρχή έγραψα με κεφαλαία γράμματα, ότι είμαστε το ίδιο έξυπνοι (το λέει η επιστήμη, όχι εγώ).

epikairos είπε...

@zoros
Δεν έκρινα ποτέ την πνευματική επάρκεια των γυναικών! Από την αρχή έγραψα με κεφαλαία γράμματα, ότι είμαστε το ίδιο έξυπνοι (το λέει η επιστήμη, όχι εγώ).


Οι γυναίκες είναι πιο έξυπνες από τους άντρες. Πάλι καλά να λέμε γιατί αλλιώς θα ζούσαμε ακόμα στις σπηλιές. Απλά ο Θεός φρόντισε να τους δώσει μπόλικη υπομονή κι έτσι περνάμε μια χαρά μαζί τους.

the resident είπε...

Μα..κία είπα.Για να είμαι άθεος θα με έχει αναλάβει κάποια θεα στο παρελθόν.Δεν μπορεί όμως θα διώχνουν και αλλά κακά οι συναναστροφές με θεές.

synas είπε...

Από απλή παρατήρηση βλέπω σε γενικές γραμμές (με πάρα πολλές εξαιρέσεις βέβαια) τα εξής:
Στη νεότητα, οι άντρες έχουν περισσότερα ενδιαφέροντα, φαντάζουν ευφυέστεροι και είναι φίλοι μεταξύ τους.. Οι γυναίκες βάζουν πάνω απ’ όλα το θέμα «γκόμενος» και γι’ αυτό το λόγο αντιπαθούν η μία την άλλη -ως υποψήφια αντίζηλο .
Στη συνέχεια οι άνδρες αφιερώνουν όλη τους την ενέργεια στο να πετύχουν επαγγελματικά ή εν πάση περιπτώσει στο να βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα. Οι γυναίκες εργάζονται πιο χαλαρά, φροντίζουν για το σπίτι, μεγαλώνουν τα παιδιά τους και προσπαθούν να παραμείνουν κοινωνικές.
Στο τέλος, οι άνδρες κάθονται απομονωμένοι και αποχαυνωμένοι στο κυριλέ τους σπίτι, γκρινιάζοντας πως «πάει, μαϊνάρανε». Άντε, να διαβάσουν και κανά βιβλίο. Οι γυναίκες -οι καλύτερες φίλες πλέον, το σεξ δεν τις απασχολεί διόλου πια- ασχολούνται με τα χίλια δυο, βγαίνουν, διασκεδάζουν, παίζουν μπιρίμπα, βοηθάνε τα παιδιά τους, κάνουν lifting, ζουν.
Και μέσα σ’ όλα φροντίζουν και τους μαϊναρισμένους.

aphrodite είπε...

Καλημέρα Γάτε! (φιλάκι!)

Καλημέρα γατσούνια (πατ-πατ-πατ!)

Αντε να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες εδώ (να βγάλουμε τη μάσκα του ζορρό), ν'ασχοληθούμε και με την Καραχασάν (πού πάει ξυπόλητη στ'αγκάθια ήθελα νά'ξερα...)

Παράγραφε πού είσαι μάτια μου?

Περίεργη μέρα η σημερινή - Δευτέρας μοιάζει...

Επανέρχομαι...

aphrodite είπε...

@resident,

Είσαι απόλαυση! Μία μικρή ματιά δείχνει πολλά:

Είπες: (12:46)
"@Zoros, Περίμενα την απάντηση σου. Για άλλη μια φορά συμφωνώ μαζί σου."

(ελπίζω να συμφωνείς με τα ουσιαστικά κι όχι με την απαξίωση των θηλυκών μπλόγκερς...)
+ 1 πόντος

Είπα:(12:46)
"Κααλά πας, μην αλλάξεις μαξιλάρι!"

(ότι αν είναι έτσι κι επικροτείς τα ουσιαστικά, είσαι σε καλό δρόμο - αν επικροτείς και την απαξίωση, ειρωνικά το "καααλά")
+1 πόντος

Είπες (3:08):
("Αφροδίτη διάβασα τη συμβουλή σου. Δεν θα την πάρω σοβαρά υπόψη λόγω του ότι εσύ είσαι θεά και γω είμαι άθεος."

+ 8 πόντοι για το χιούμορ!

Είπα (3:22)
"Οι θεές τους έχουν κάνει άθεους τους άθεους, ξεκόλλααααα! Αν σε αναλάβει μία, ξεχνάς τ'όνομά σου, τον θεό δε θα ξεχάσεις..."

στο οποίο απήντησες διαδοχικά:

"@ΘΕΑ,
για να με αναλάβει μια ( η δύο) τι πρέπει να κάνω?"
και
"Μα..κία είπα.Για να είμαι άθεος θα με έχει αναλάβει κάποια θεα στο παρελθόν.Δεν μπορεί όμως θα διώχνουν και αλλά κακά οι συναναστροφές με θεές. "

+ 15 πόντοι για την ερώτησή σου,
+ άλλοι 10 για το "μ*** είπα"

+ 5 πόντοι-bonus για το μεταμεσονύκτιον του πράγματος (μιλάς με την καρδιά σου εκείνη την ώρα & δεν το φοβάσαι καθόλου αυτό!)

Είδες λοιπόν? Ακολουθώντας τη συμβουλή μου όχι μόνον δεν έχασες, αλλά μάζεψες και 40 πόντους! Πίστεψέ με, με τέτοιες προδιαγραφές, πολλές θεές θα θέλουν ν'ασχοληθούν μαζί σου!!

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!
(-DDDDDDDDD!!!

aphrodite είπε...

@yannis h, (1:49 pm)

Συγνώμη που δεν περάστηκαν στα σχόλιά μου επί των σχολίων, τα 5 αστέρια για την τοποθέτησή σου!
(ζηλιάρη υπολογιστή!)

Αψογος!!!

georgia m. είπε...

@Andy:
Πού είσαι,Αndy;Βγες να σε ρωτήσω κάτι - αν μπορείς φυσικά.

aphrodite είπε...

@zoros darling,

Ο βασικότερος λόγος για τον οποίον δεν ήθελα το ευρώ ήταν γιατί από την έξω καθημερινότητά μου, σε ουρές στο ταμείο με κάθε γιαγιά μπροστά να μετράει πέννα-πέννα το αντίτιμο, κατάλαβα ότι δεν έχω αποθέματα υπομονής για να μετράμε πέννες, ούτε και για να τα σπάω σε τάλληρα (ή δίφραγκα, προσφιλέστερό μου).

Επειδή όμως η ζωή έχει χιούμορ, μου έφερε έναν Ζορρό με μάσκα, μανδύα και ξίφος, με τον οποίον η συνδιαλλαγή σεβαστής αξίας, πρέπει δυστυχώς να σπαστεί σε δίφραγκα! (Καθ'ότι καθαρόαιμο αρσενικό, που πρέπει να βλέπει νόμισμα-νόμισμα τη δοσοληψία, οι επιταγές δεν έχουν εφευρεθεί στον κόσμο των τυχοδιωκτών καβαλλάρηδων ακόμα!)

(Γ@#$ την τύχη μου, γ234!)

Λοιπόν, επειδή ΔΕΝ έχεις διαβάσει την πρώτη μου τοποθέτηση, πάρ'την άλλη μία:

"@zoros, 9:09,
«Τα γυναικεία σχόλια είναι....τρυφερά .....«λυρικά», αλλά δυστυχώς σπανίως προσθέτουν κάτι στο διάλογο που ανοίγουμε για κάποιο θέμα...... σπανίως “μου έχουν δώσει κάτι”, εν αντιθέσει με αυτά κάποιων ανδρών bloggers (οφείλω να εξαιρέσω τη Blade Runner). Ευαίσθητες ...., αλλά τις περισσότερες φορές όχι “to the point”!»

Απήντησα μαλακά, στις 9: 44,
«Κρίμα, έχεις χάσει...»,

Πιστεύοντας ότι θα το πιάσετε το υπονοούμενο, ότι δεν μπορεί να προσβάλλετε συνσχολιάστριες υψηλού επιπέδου (βγάζω τον εαυτό μου απ’έξω απότο «υψηλό». Επίσης ουδέποτε κατάλαβα ότι έχετε διαβάσει έστω και ένα από τα «επιχειρησιακά/οικονομικά» μου σχόλια), οι οποίες όσο τρυφερές –ή λιγόλογες, με σεμνότατη παρουσία- είναι, άλλο τόσο πιάνουν τον ταύρο απ’τα κέρατα, με γλώσσα σκληρή και επιχειρηματολογία αντράνταχτη ακόμη και στα «δύσκολα» θέματα. Δεν είναι δυνατόν άτομο της δικής σας ευφυΐας να χρειάζεται να του τα κάνουν λιανά προκειμένου να μπορέσει να «πάρει» κάτι. Μπορεί να σχολιάζουμε λιγότερο, έτσι ή αλλιώς ώρες-ώρες χρειάζεται κράνος για να μπεις στα διασταυρούμενα ξίφη και να αρθρώσεις κουβέντα, αλλά ΑΝ διάβαζατε και τα προήγούμενα ποστς, θα βλέπατε ότι άπαξ και σταματούσαν οι άντρες να πλακώνονται μεταξύ τους και να διαβάσουν πραγματικά την επαγγελματική άποψη μιας γυναίκας,, η ροή της συζήτησης έπαιρνε άλλη τροπή, ουσιαστικότερη."

Κατάλάβατε Ζορρό μας τώρα, ότι η βασική μου ένσταση ήταν στην απαξίωση που δείχνεις στα κορίτσια του μπλογκ, ως όχι μόνον μη χρήσιμα για σένα, αλλά και σαν μη πορσφέροντα τίποτε ουσιαστικό στον διάλογο?

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΤΕ ΑΥΤΟ (εδώ είναι που εξανέστην και η Θεά-λεπίδα), και μάλιστα να το συνεχίζετε χτες αργά με το "Μην με αναγκάσεις να αρχίσω τα copy-paste από παλιά posts για να σου αποδείξω ότι είσαι λάθος! Το θέμα είναι τελείως υποκειμενικό: Όπως ο ΝΔ και εσύ πιστεύεις ότι τα γυναικεία σχόλια είναι διαμάντια, εγώ πιστεύω το ακριβώς αντίθετο. Επίσης από πολλούς άντρες μπογκογράφους έχω διαβάσει άρθρα που μου άνοιξαν νέους ορίζοντες."

!!!

Καλά, εκτός του ότι είστε αδιάβαστος, κι έχετε αγνοήσει τις παραπομπές που κάνουν πολλές από τις φίλες σε άρθρα, ιστοσελίδες, περιοδικά, βιβλία, ταινίες κτλ, και μάλλον και τα ιδια τους τα μπλογκς όπου αρθρογραφούν σε επαγγελματικό πολλές φορές επίπεδο, απορρίπτετε συλλήβδην την αξία των γυναικείων σχολίων (και δε μιλώ για τα πιο "λυρικά", μιλώ για τα αναφερόμενα σε πολύ σοβαρά θέματα που περιέχουν και στοιχεία και αναλύσεις και επιχειρήματα και συνήθως ΠΟΛΥ ολοκληρωμένες προτάσεις!).

Και με απειλείτε από πάνω ότι θα μου κάνετε και κόψε-κόλλα για να μου το αποδείξετε!

Ε, αν κάνω κι εγώ κόψε-κόλλα ανδρικών σχολίων, πιστέψτε με ότι αυτό θα ήταν το ποστ της ΝΔ-διανόησης και ο μπλογκο-σχολιασμός ωδή στην ηλιθιότητα!

(Φούντωσα!)

Επανέρχομαι!

aphrodite είπε...

Συνεχίζω...

Είχα εξηγήσει το "Γιατί δεν διαπρέπουν οι νέγροι στην κολύμβηση" από χτες, λυσάρι κανονικό, μπας και δεν το πιάσετε, ήτοι:

"Ηλπιζα ότι θα καταλαβαίνατε την τοποθέτηση/μεταφορά και άρα απάντηση στο «γιατί» σας, διότι υπάρχουν «προδιαγραφές» που σε πρώτη ανάγνωση τείνουν προς κάπου, αλλά εάν τις ελκύει πολύ η άλλη «πλευρά» & βρουν και την κατάλληλη υποστήριξη, μπορούν όχι απλώς να διακριθούν, αλλά και να θριαμβεύσουν σε πείσμα όλων των παγκόσμιων στερεότυπων (φύλου, ράτσας, ικανοτήτων, καταγωγής κτλ)."

Κι έρχεστε να μου πείτε το (άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε):

"Μα το παράδειγμα που φέρνεις δεν είναι ανάλογο με από αυτό που σου λέω εγώ! Έφερνα συνέχεια το παράδειγμα του χώρου της μουσικής: υπάρχουν γυναίκες τραγουδίστριες (μη πνευματικό), αλλά δεν υπάρχουν γυναίκες συνθέτριες (πνευματικό). Αντίστοιχα, υπάρχουν γυναίκες ηθοποιοί (μη πνευματικό), αλλά δεν υπάρχουν γυναίκες σκηνοθέτες (πνευματικό). Κατά αναλογία στο παράδειγμά σου, θα έπρεπε να υπάρχουν μαύροι κολυμβητές (μη πνευματικό), αλλά όχι μαύροι προπονητές κολύμβησης (πνευματικό –οκ ελέγχεται αυτό, αλλά ήθελα να βασιστώ στο παράδειγμά σου), και αυτό θα ήταν ΟΝΤΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟ!"

ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ?!?!?!

!!!

Το παράδειγμα αφορούσε στις "προδιαγραφές" με τις οποίες ξεκινήσατε το παιχνίδι, διαφορές ανδρών-γυναικών, θεωρώντας τες υπεύθυνες για διαφοροποιήσεις φύλου.. Εκεί πήγαινε! Πού το πήγατε εσείς, πραγματικά ευτυχώς που δεν το ρωτήσατε το παράδειγμα, διότι θα είχε βάλει τον κόλο του κάτω και δεν θα κουνιόταν, δεν θα μπορούσατε να το πάτε πουθενά με τίποτα!

Αν δεν το καταλαβαίνετε ακόμη, χρειαζόμαστε οπωσδήποτε ιδιαίτερα!

*********

Για το ποιό ακριβώς ήταν το φάουλ, ελπίζω να σας κάλυψαμε το χτεσινό μου σχόλιο.

*********

Για τα υπόλοιπα (τα ευτυχώς ουσιαστικά και ανθρώπινα και μεστά και με πολλή... προσεγγιστική διάθεση), στο κλείσιμο του χτεσινοβραδυνού σας σχολίου (12:33), έστω ότι συμφωνούμε - όχι όμως και στο:

"Τα 2 φύλα είναι το ίδιο ικανά και έξυπνα. Όμως το κάθε φύλο έχει ικανότητες και δεξιότητες σε διαφορετικούς τομείς."

Τα δύο φύλα δεν είναι το ίδιο έξυπνα, καθώς η εξυπναδα δεν είναι μια, αλλά 8 προς το παρόν (αποσαφηνίζονται κι άλλες)

1. Verbal/Linguistic Intelligence (Involves reading, writing, speaking, and conversing in one's own or foreign languages. It may be exercised through reading interesting books, playing word board or card games, listening to recordings, using various kinds of computer technology, and participating in conversation and discussions.)

2. Logical/Mathematical Intelligence
(Involves number and computing skills, recognizing patterns and relationships, timeliness and order, and the ability to solve different kinds of problems through logic. It may be exercised through classifying and sequencing activities, playing number and logic games, and solving various kinds of puzzles. ).

3. Visual/Spatial Intelligence (Involves visual perception of the environment, the ability to create and manipulate mental images, and the orientation of the body in space. It may be developed through experiences in the graphic and plastic arts, sharpening observation skills, solving mazes and other spatial tasks, and exercises in imagery and active imagination. )

4. Bodily/Kinesthetic Intelligence
(Involves physical coordination and dexterity, using fine and gross motor skills, and expressing oneself or learning through physical activities. It may be exercised by playing with blocks and other construction materials, dancing, playing various active sports and games, participating in plays or make-believe, and using various kinds of manipulatives to solve problems or to learn. )

5. Musical Intelligence
(Involves understanding and expressing oneself through music and rhythmic movements or dance, or composing, playing, or conducting music. It may be exercised by listening to a variety of recordings, engaging in rhythmic games and activities, and singing, dancing, or playing various instruments. )

6. Interpersonal Intelligence (Involves understanding how to communicate with and understand other people and how to work collaboratively. It may be exercised through cooperative games, group projects and discussions, multicultural books and materials, and dramatic activities or role-playing. )

7. Intrapersonal Intelligence (Involves understanding one's inner world of emotions and thoughts, and growing in the ability to control them and work with them consciously. It may be exercised through participating in independent projects, reading illuminating books, journal-writing, imaginative activities and games, and finding quiet places for reflection. )

8. Naturalist Intelligence
(Involves understanding the natural world of plants and animals, noticing their characteristics, and categorizing them; it generally involves keen observation and the ability to classify other things as well. It may be exercised by exploring nature, making collections of objects, studying them, and grouping them.)

(http://www.newhorizons.org/strategies/mi/dickinson_mi.html)

Και πλέον όλα δείχνουν ότι θα χρειαστεί να τα ανάγουμε σε "ανθρώπους" κι όχι "φύλα" και τις διαφορές των φύλων να τις αναλύουμε λίγο παραπάνω (δείτε π.χ. τι γίνεται και με το δεξιόχειρας-αριστερόχειρας, οι νέες μελέτες δείχνουν ότι στον βασικό διαχωρισμό δεν έχει σημασία το δεξί-αριστερό, αλλά το dominant vs dormant, δηλ αν χρησιμοποιείς κυρίως το ένα ημισφαίριο αντί να συνδυάζεις, αλλά ας μην επεκταθώ διότι καήκαμε!)

Ούτε τα 2 φύλα λοιπόν είναι το ίδιο ικανά και έξυπνα, ούτε το κάθε φύλο έχει ικανότητες και δεξιότητες σε διαφορετικούς τομείς. Εχει να κανει με ανθρώπους, κι αυτό που πρεσβεύετε είναι αποτέλεσμα χιλιάδων ωρών εκμάθησης και διαώνισης στερεοτύπων φύλου.

Ξαναφούντωσα!

Επανέρχομαι!

Zoros είπε...

@aphrodite

Μου αρέσεις! Αρχίζεις και μπαίνεις "to the point"...
Έπρεπε βέβαια να σας τσιγκλάω ώρες ατελείωτες για να αρχίσω να παίρνω ορθολογικές απαντήσεις!
Μακάρι να προλάβω να σου γράψω (για σήμερα μάλλον χλωμό...)!

Zoros είπε...

@aphrodite

Και κάτι ακόμα: θα ήθελα να μου κάνεις μια ανάλυση ανά τομέα εξυπνάδας και σε ποιον από αυτούς το κάθε φύλο υπερέχει και πως προβάλλεται αυτό στη κοινωνία μας.
Με το διαχωρισμό που κάνεις στον όρο εξυπνάδα (που για να είμαι ειλικρινής αυτό που εννοούσα ήταν ευφυία, όπως αυτή προκύπτει από τη μέτρηση του IQ) πρόσεξε μην πέσεις στην παγίδα της ανισότητας των 2 φύλων... Γιατί τότε, όπως σου εξήγησα και προηγουμένως, μάλλον αδικείστε!

aphrodite είπε...

Και συνεχίζω με την τελευταία απάντησή σας:

"Βρε καλή μου Αφροδίτη (καλά να πείτε τα πρόβατα), μου γράφεις σεντόνια για να μου εξηγήσεις τα αυτονόητα" (ωραία, πατρονάρουμε, how typically manninsh!)

Αν είχατε καταλάβει τα αυτονόητα αγαπητέ, δεν θα είχε γραφτεί ΚΑΝΕΝΑ σχετικό σεντόνι (τα σεντόνια μου είναι από ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο ύφασμα, μεταξωτό, στις καλές μου, και άντε, από επιχειρισιακο-οικονομικο-πολιτικο-ψυχολογικό τουΐντ στις κακές μου!)

"Όταν λες...
«Ξέρετε, το πραγματικά αντρίκειο είναι όταν σας τιμούν με εγκώμιο, να πείτε ένα μερσί. ... ΕΙΔΙΚΑ όταν το περιεχόμενο του σχολιασμού είναι και η ουσία του «να είσαι άντρας», θα έπρεπε από τακτ και μόνον να το υποστηρίξετε."

Πάλι τα ίδια θα λέω? ΤΑΚΤ ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ, ΟΧΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ, ακόμη και με διαφορά ώρας & με καθυστερήσεις Ολυμπιακής Αεροπορίας (για τις οποίες οφείλατε να προειδοποιήσετε, ώστε να κάνετε pre-emtive κίνηση και να με προλάβετε πριν προβώ σε βήμα).

Ξανά αυτό που απήντησα:
"Δικαιώμα σας να μην απαντάτε, ακόμη και σε εγκώμια – και σας εύχομαι να είναι τόσα πολλά στο πρόσωπό σας, που να μην προλαβαίνετε τις απαντήσεις, όσο κι αν θα το θέλατε! Το να μην τιμάτε όμως το φύλο σας, για του οποίου την ανωτερότητα (έστω κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική) είστε τόσο καταφατικός, δεν σας τιμά.
Τελικά διορθώνω: δεν χρειαζόμαστε άντρες, αλλά Κυρίους.»"

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΤΟ ΙΔΙΟ!

"...δεν είναι ΣΑΦΕΣ ότι θίχτηκες που αντί να σε ευχαριστήσω για το (πράγματι) πολύ ωραίο σου σχόλιο, απλά απάντησα σε ένα επόμενο?
Αν δεν θίχτηκες και κατάλαβα λάθος (και με λες και έξυπνο τρομάρα μου...), νομίζω ότι γίνεται φανερός ο λόγος που δεν θεωρώ «διαμάντια» τα γυναικεία posts στο blog... απλά δεν τα καταλαβαίνω! "

Λοιπόν, όχι, δεν εθίγην για το ότι δεν απαντήσατε, καθώς δεν γράφω (εγκώμια και γενικώς) ΓΙΑ κάποιο λόγο, ειδικά για επικρότηση & ευχαριστίες. Καλοδεχούμενες,αλλά συπμληρωματικές. Στόχος μου είναι να επικοινωνώ, όχι να επιβεβαιώνομαι. Δεν εθίγην για το ότι δεν ευχαριστήσατε με το που μπήκατε, παρά απαντήσατε σε κάποιο (πάλι δικό μου) σχόλιο, κι ας το σκοτώσατε από ερμηνεία.

Εθίγην τα μάλλα όμως, που ενώ αναλάβατε τον ρόλο του κατήγορου & ως άντρας-αντιπρόσωπος παραπονεθήκατε κιόλας εκ μέρους όλων, δεν κοιτάξατε να ακολουθήσετε το "άγραφο" πρωτόκολλο του "επανέρχομαι" ώστε να εννοηθεί ότι μήνυμα ελήφθη εκ μέρους του ανδρικού μπλογκο-πληθυσμού κάτσε μισό λεπτό να φορμάρω απάντηση.

Δε μπορείς τη μια να είσαι αντιπρόσωπος & να διαχειρίζεσαι τα logistics, και την άλλη να πιάνεσαι με τα... bakalistics (καταφέρνοντας χτύπημα με σακκούλα του μπακάλη) σε συζήτηση επιπέδου, που εσείς ο ίδιος ορίσατε ως σοβαρό?!?!

Ξαναφούντωσα!

Ε, λοιπόν, θα συμφωνήσουμε στο ότι:

"... νομίζω ότι γίνεται φανερός ο λόγος που δεν θεωρώ «διαμάντια» τα γυναικεία posts στο blog... απλά δεν τα καταλαβαίνω! "

Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ!

Εεεδώ είμαστε! Για εξηγήστε μου αγαπητέ, από πού & ως πού & ως πότε έχω εγώ το δικαίωμα κάτι που δεν το καταλαβαίνω (πχ ποδόσφαιρο, μοριακά τροχιακά, πυρηνική φυσική, κυβιστικούς πίνακες) να το απαξιώνω κιόλας?

Ε?

(Ο-έ-ο!)

Αν δεν τα καταλαβαίνετε, πώς αποτολμάτε την φοβερή εκείνη δήλωση:

"Τα γυναικεία σχόλια είναι όντως τρυφερά και πολλές φορές «λυρικά», αλλά δυστυχώς σπανίως προσθέτουν κάτι στο διάλογο που ανοίγουμε για κάποιο θέμα. Τα σχόλιά τους σπανίως “μου έχουν δώσει κάτι”, εν αντιθέσει με αυτά κάποιων ανδρών bloggers."

την οποία την ξανα-υποστηρίξατε κιόλας αργότερα...

Νομίζω ότι το θέμα έκλεισε. Εάν σας δίνουν κάτι ή όχι, είναι δικός σας λογαριασμός. Θα προτιμούσαμε να μπορούσατε να δείτε αυτό που δίνουν πλουσιοπάροχα, γυναίκες που δεν γράφουν απλώς διαμάντια, αλλά ΕΙΝΑΙ και διαμάντια, αλλά τι να κανουμε, δικαίωμα σας να μην το παίρνετε.

Για να μην ξαναχρειαστεί όμως να αποκαλύψετε την αδυναμία του "δεν καταλαβαίνω", θερμή παράκληση να μην προσβάλετε σύσσωμο τον γυναικείο πληθυσμό ως "άσφαιρο". Πληγώνει εμάς, δεν τιμά εσάς.

Και για να απαντήσω στη μομφή:

"Εσύ γιατί δεν έδωσες ΚΑΜΙΑ απάντηση στις ΠΟΛΥ χειρότερες προσβολές του ΝΔ προς τους ΣΥΝΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ σου?"

Να πω απλώς διότι έχω χιούμορ, αρκετό ώστε να δω το κείμενό του ΝΔ σαν βαθειά χιουμοριστικό, που σας περιγράφει ως.. μπουνταλάδες

ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΑ!

Πόσο πιο σέντσια να σας τα κάνω πια, καλά κάνατε και πήγατε να βγάλετε τα κάστανα από τη φωτιά, όμως με το να με θυμώσετε (για τους λόγους που εξήγησα, κι όχι γι' αυτούς τους οποίους μου προσάπτετε), χάσατε την ευκαιρία να μεταστραφεί το μπλογκ από εγκώμιο γυναικών (που το χρειαζόμασταν, έτσι, να το φχαριστηθούμε λιγάκι το "χάδι") σε εγκώμιο ανδρών...

(και δε με έχετε διαβάσει να φτιάχνω σεντόνι γι άντρα! Οχι ότι θα επρόκειτο περί λογοτεχνικού αριστουργήματος, αλλά τουλάχιστον τη δόση σας θα την παίρνατε!)

Ασε που στην πορεία θα σας εξύμνυαν και οι γυναίκες (εκεί όχι θα τα βλέπατε τα διαμάντια, μέχρι μπλοκάκι για σημειώσεις θα βγάζατε!)

Κι αυτό είναι μεγάλο κρίμα!

Πάντως, επειδή έχω πνιγεί στο δίφραγκο εδώ μέσα και πρέπει να μαζέψω, να σας πω και το "δια ταύτα":

Εχω ξοδέψει ΤΟΣΟ χρόνο να σας απαντώ (σκανδαλωδώς πολύ, ο γάτος θα με ξεχέσει - χμ, κααλά, θα του πω να κάνω τα παιδιά του & αυτή τη φορά θα είμαι πιο σαφης στην διαδικασία μπας και τον γλυκάνω,...), διότι όπως μάλλον καταλάβατε, σας θεωρώ πολυ ισχυρό παίκτη εδώ, ο οποίος έχει να μας δώσει πολλά.

Και λυπάμαι που έκανα το γραφείο μου... Διεθνές Νομισματοκοπείο, Αίθουσα Ψιλών, αλλά δεν είχα άλλο τρόπο να σας εξηγήσω αυτά που για μένα μπορεί να είναι αυτονόητα, αλλά για σας όχι (ακόμα).

Ευελπιστώ ότι θα σας ξαναδούμε στις πτήσεις μας (και χωρίς ψιλά στις τσέπες, θα βαράνε οι sensors στο γκισσέ, σε ταξίδι μακρινό να βρούμε τέλος πάντων αυτή τη μικρή διαφορά ("κάτσε μισό λεπτό... πάνω μου την είχα...εεεδώ την έβαλα.... μούμπλε-μούμπλε...) !

Με πολλά φιλια (χμ, στον αέρα, μην το παρακάνουμε!)

Αφροδίτη.

(Παιδιά με ξέκανε ο μπαγάσας, και μάλιστα χωρίς να κουνήσει δάχτυλο!Χμμμ... ανεβαίνει η πιστα!)

aphrodite είπε...

@zoros,

Το να μου πετάτε τα 2 σας μπαλλάκια ενδιάμεσα στα "επανέρχομαι" μου, είναι καλή κίνηση αντιπερισπασμού, αλλά υπολογίστε το ότι εγώ δεν σας βλέπω μέχρι να δημοσιευτεί το σχόλιο (το τελευταίο μου) - άρα τι τα πετάτε και τα αποχωρίζεστε...
κρατήστε τα για όταν θα μου κάνετε φουλ επίθεση - θα σας χρειαστούν!

Zoros είπε...

@aphrodite

"καλά να πείτε τα πρόβατα"

Και άλλο φάουλ... Και ακολουθούν σεντόνια περί τακτ...

Debby είπε...

@aphrodite

Ξέρω... απογοητεύτηκες.

Zoros είπε...

@aphrodite

"Εεεδώ είμαστε! Για εξηγήστε μου αγαπητέ, από πού & ως πού & ως πότε έχω εγώ το δικαίωμα κάτι που δεν το καταλαβαίνω (πχ ποδόσφαιρο, μοριακά τροχιακά, πυρηνική φυσική, κυβιστικούς πίνακες) να το απαξιώνω κιόλας?"

Και τον Σαλτάρω δεν τον καταλάβαινα, δεν έχω δικαίωμα να τον κρίνω? Άλλο δεν καταλαβαίνω μια επιστήμη και άλλο δεν καταλαβαίνω τον Ζουράρι! Έλεος...

vassiliskou είπε...

THEA MOU!

Exoume meinei kaggelo!

Ti telioma itan afto!

Kai milaei re o robas o ksekoubotos apo pano!

Exei megalo complex, fainetai! Den ektimise oute ta glyka pou tou kaneis sto telos! Ti robas!

Kai leei oti oi gynaikes edo mesa einai xazes - to m@$@&@!

Mia einai re ufo, kai s'eskise! Ki as lene allin thea tis sofias, touti edo paidi mou exei to 2-se-1!

Peirazei?

Zoros είπε...

@vassiliskou

"Kai leei oti oi gynaikes edo mesa einai xazes "

Χμ... Πότε το είπα?


Σας αφήνω, μπαίνω σε meeting!

mickey είπε...

Αφροδίτη,

Έχεις κάνει κατάληψη στο blog γράφοντας τεράστια σεντόνια που συχνά έχουν και απολογητικό χαρακτήρα. Θα σταθώ απλά σε μια αναφορά σου σε μένα (2:47πμ):

"@mickey μου, μικρέ μου mickey,

Αντί να λες που θυμήθηκα κείμενό σου από παλιά, μου τη λες κι από πανω! Ποιά άλλη σου τα έχει κάνει αυτά? (εκτός αν το είπες και δεν το διάβασα, οπότε σόρρυ)
Αντί να λες που θυμήθηκα κείμενό σου από παλιά, μου τη λες κι από πανω! Ποιά άλλη σου τα έχει κάνει αυτά? (εκτός αν το είπες και δεν το διάβασα, οπότε σόρρυ)"


Δηλαδή, όποιος μας λέει καλά λόγια είναι υπεράνω κριτικής; Δεν πρέπει να "του τη λέμε"; Και φυσικά ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος ούτε να διαβάζω όλα τα σχόλια ούτε να απαντώ σε όλα. Όσο για το συγκεκριμένο, συγκινήθηκα πολύ και ξέχασα να σου γράψω κάτι - εκείνη την ώρα έπρεπε να φύγω για ένα πολύ όμορφο (όπως εξελίχθηκε) ραντεβουδάκι ;)

Επίσης έγραψες στο ίδιο σχόλιο:
"Τεσπα, όταν με το καλό μετα απο καποια χρόνια γαμου γυρίσεις και γκαρίξεις στη γυναικα σου "αλλαξες, δεν είσαι αυτή που παντρεύτηκα", και εισπράξεις την απάντηση "εσύ όμως είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ ο ίδιος, γι αυτό έχουμε πρόβλημα", σε παρακαλώ να διπλασιάσεις αυτομάτως την αμοιβή μου για το στοίχημα!"

Καλό ως ανέκδοτο, αλλά αν θέλεις σοβαρή απάντηση, μου έχει ήδη συμβεί, μετά από τρία χρόνια συμβίωσης με το έτερον ήμισυ, αλλά ...από την ανάποδη!!! Εκείνη παρέμεινε ίδια, εγώ είχα αλλάξει από χίλιες μεριές - και πάντα το κάνω όσο μπορώ, μέσα ή έξω από μια σχέση ;)

Αν και δεν ήθελα να το κάνω και μάλιστα κατόπιν παραπόνου (εξάλλου μπορούσες να μου στείλεις και email για την "παράλειψή" μου αντί να το εκφράσεις δημόσια), σου λέω πως:

Σε ευχαριστώ πολύ που θυμήθηκες τη φράση μου για τη γυναίκα! Με συγκίνησες πραγματικά και σε διαβεβαιώνω πως ακόμα την πιστεύω και την εφαρμόζω! :)***

Κάποιες άλλες πάντως γνωρίζουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πόσο με συγκίνησε η αναφορά σου και πόσο μου έφτιαξε τη χθεσινή μέρα ;)

mickey είπε...

Και για να ...ολοκληρώσω κι εγώ (μου αρέσει ο "συντονισμός" μεταξύ μας):

Πάντως διαπίστωσα πως ανάλογα "παράπονα" εξέφρασες και για άλλους (Zoros, Harry). Αν είναι να γράφεις καλά λόγια για μας και να περιμένεις οπωσδήποτε ένα μερσί ως κάτι το "αντρίκειο", στείλε μας ένα email και γράψε "Στο σχόλιό μου στο τάδε post την τάδε ώρα σου έγραψα αυτό κι αυτό. Θα μπεις μέσα να μου πεις ένα ευχαριστώ;" :))

Το θέμα έθιξε και ο Zoros γράφοντας:

"Αλλά το να ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σε ευχαριστήσω και να παρεξηγείσαι που δεν το έκανα, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Αν κάτι το γράφεις, το γράφεις επειδή το πιστεύεις και όχι για να ακούσεις ένα μερσί!"

Η "απάντησή" σου στις 2:41πμ είναι από διπλωματική μέχρι ...θεολογική (τίγκα στη σοφιστεία και την αλλαγή θέματος). Κατάλαβες τι ήθελε να πει ο άνθρωπος, αλλά αντί για το νόημα, κόλλησες στις λέξεις (απαιτείς, απαράδεκτο) και βρήκες εκείνες να αντιμετωπίσεις (έχει ξανασυμβεί φυσικά). Καλό θα ήταν να εστιάσεις στη ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ (ισχύει και για τις αντιδράσεις ή την απουσία τους στα "τζαζοσέντονα" και άλλα σου σχόλια).

Ξέρεις ότι σε αγαπώ και σε εκτιμώ, αλλά πολύ φοβάμαι πως με το αράδιασμα όλων αυτών των σεντονιών, μέσα στην άβυσσο των λέξεων (δε θα χρησιμοποιήσω τη λέξη "φλυαρία") χάνεις και το όποιο point μπορεί να έχεις. Και το απολογητικό ύφος είναι έντονο και δε βγάζει καλή εντύπωση (τουλάχιστον σε μένα). Μάλλον επιβεβαιώνεις τον Glenn πως απλά θέλεις να έχεις πάντα την τελευταία λέξη :))

Φιλική συμβουλή: Μην το παρακάνεις - ομιλώ εκ ...πείρας ;)

Debby είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Debby είπε...

@aphrodite

Μόνο εγώ κατάλαβα ότι αυτό το περίφημο πια σε ελευθερη απόδοση " αντί να μου πεις ευχαριστώ μου την λες και απο πάνω" είπωθηκε και τις δύο φορές χαριτολογόντας και με άφθονη δόση χιούμορ? Αυτή η εντύπωση μου έμεινε.
Μπας και είναι μόνο γυναικείο χιούμορ αυτό και πέρασε απαρατήρητο από τους άντρες της παρέας?


Το έχεις σκεφτεί καθόλου να γράφεις ευθυμογραφήματα επι πληρωμή?

epikairos είπε...

@aphrodite
Η γυναίκα αλλάζει στη σχέση, ο άντρας παραμένει ο ίδιος.


Τότε αποτελεί πραγματικό παράδοξο γιατί στις μέρες μας οι γυναίκες έχετε αρχίσει να γίνεστε πολύ βαρετές.

the resident είπε...

@Αφροδίτη δεν είδα να απαξιώνει ο Zoros κανέναν, αντίθετα το αρχικό ποστ απαξιώνει τους άντρες μπλογκρερs και δεν μιλάω φυσικά για τον εαυτό μου, αλλά για όλους αυτούς που με τα σχόλια τους μου κράτησαν τόσο καιρό παρέα και χάρηκα να διαβάζω της απόψεις τους και τον τρόπο σκέψης τους και είναι αρκετοί.Ασφαλώς και υπάρχουν γυναίκες στο μπλογκ σαν και αυτές που περιγράφει ο ΝΔ όπως και άντρες σαν και αυτούς που περιγράφει ,αλλά δεν είναι όλες και όλοι έτσι.Οπότε δεν βλέπω τον λόγο αυτού του διαχωρισμού που κάνει .Αν ο Zoros η ο mickey, η το υποκείμενο Δ, η ο ισ και κ.α είχαν γυναικεία ονόματα, θεές θα τους κατέβαζε θεές θα τους ανέβαζε.Εφερα παράδειγμα τον vassiliskou.Αυτά για το μπλογκ. Οσο για τις γυναίκες γενικά, έγραψα σε πιο πάνω σχόλιο μου την γνώμη μου.

Toυs 40 ποντουs που μου έδωσεs( σε ευχαριστώ πολύ για αυτό) μάλλον δεν τους αξίζω. Δεν είμαι καθόλου καλός( το βλέπεις νομίζω) στο να γράφω.Για άλλα πράγματα φημίζομαι η μάλλον φημιζόμουν(έχω περάσει τα 40) τα οποία δεν φαίνονται στην οθόνη του υπολογιστή. Δώσε τους σε αυτούς η αυτές που τους αξίζουν πραγματικά.Εγώ βασικά παρατηρητής είμαι.

aphrodite είπε...

@debby,

"Μόνο εγώ κατάλαβα ότι αυτό το περίφημο πια σε ελευθερη απόδοση " αντί να μου πεις ευχαριστώ μου την λες και απο πάνω" είπωθηκε και τις δύο φορές χαριτολογόντας και με άφθονη δόση χιούμορ?"

Αααακριβώωωως! Οι συγκεκριμένοι άντρες όμως, πού! (καλά, ο ένας δικαιολογείται είναι αγόρι μεν, ποντίκι δε, τι να περιμένεις τώρα!)

Αυτό για το οποίο στεναχωρήθηκα για λογαρισμό τους, είναι που χάθηκε η ευκαρία να ευχαριστηθούμε το κλίμα μεν, να το γυρίσουμε όμως και να τους ανεβάσουμε "όμορφα & ωραία", που λέει και το άσμα... Το να τους εγκωμιάσουμε αποσπασματικά, στη ροή των σχολίων, δε μπορεί να περικλείσει την αγάπη μας γι αυτούς...

Ας είναι, να τους έχει ο θεός καλά - μέχρι να ασχολούμαστε μαζί τους, και αφού ασχοληθούμε μαζί τους. Στο ενδιάμεσο, νομίζω ότι κάθε γυναίκα που αξίζει το βάρος της σε μπριγιάν μπορεί να τους απογειώσει!

ΥΓ- Aπίστευτο, ε? It takes a woman to know a woman, είτε τα λόγια είναι απεραντοσύνες, είτε δυό λέξεις! We cut through the chase...
:-)

aphrodite είπε...

@epikairos, 3:27,

Αφού μένεις ίδιος, τι να καταλάβεις από αλλαγές?...

Το πραγματικά παράδοξο θα ήταν να γενικώς να το καταλαβαίνατε!

aphrodite είπε...

@mickey,

!!!

Καλά, αυτά που λες ως απάντηση σε πείραγμά μου είναι φαιδρά στην καλύτερη & άστοχα στην χειρότερη... Κρατώ τη συγκίνησή σου & τα υπόλοιπα... delete!

Απλώς να ξέρεις ότι για να το λέω δημόσια, εννοείται ότι δεν είναι πραγματικά κατηγορία ή μάλωμα. Θα έπρεπε ΕΣΥ ΕΙΔΙΚΑ να ξέρεις τον κανόνα "ο έπαινος δίδεται δημόσια και η καμπανα ιδιωτικά". Ε, το τελευταίο το καταστρατηγούμε εδώ, αλλά και πάλι, δεν θα έκραζα δημοσίως ποτέ με τον τρόπο που περιγράφεις. Γιατί δε μιλάς όποτε σκορπίζω υποκλίσεις κι επαίνους? Οσες φορές αγρίεψα, ήταν γιατί έθιξαν ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Don't jump into conclusions darling!

Τώρα για το δεύτερό σου σχόλιο, περί zoro & harry ότι εξεβίασα το μερσί, (το οποίο btw glenn/heinz 8:02 το έπιασαν αμέσως και απήντησαν με πολύ στυλ) δεν μπορείς να καταλάβεις το πείραγμα? Είμαι σίγουρη ότι ο Σαμ το διασκέδασε - εσύ γιατί μπλέκεσαι? Για τον zoros δε, ομοίως εσύ γιατί μπλέκεσαι? Η υπόθεση είναι pending, κρατήσου λίγο!

Η καρέκλα του "σουμαριστή" είναι δική σου, μην ταράζεσαι...
(Κάποιος κάποτε μου είπε ότι οι καρέκλες δημιουργούν αιμορροΐδες στο μυαλό!) Εγώ λοιπόν να προσέξω?

Και τα points δεν χάνονται ποτέ εάν ο άλλος είναι άξιος αντίπαλος/σύμμαχος/παίκτης. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια!

Αχ μωρέ πόντικα, ούτε απολογίες ούτε τελευταίες λέξεις, ούτε πολυλογίες, ούτε τίποτε, κανένας συντονισμός!

Κρίμα, εξακολουθώ να λέω κρίμα που φαινόμαστε μικρότεροι των περιστάσεων. Τέτοιες δεν διαπλάθουν χαρακτήρες, έστω και διαδικτυακούς, απλώς τους αποκαλύπτουν!

epikairos είπε...

@aphrodite
Αφού μένεις ίδιος, τι να καταλάβεις από αλλαγές?...


Ε μάλλον θα φταίει που δεν διαβάζω συχνά περιοδικά να μου λένε πως πρέπει να αλλάξω για να γίνω σωστός.

glenn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
glenn είπε...

Άφρω είσαι εδώ;

aphrodite είπε...

@glenn,

yes baby!

Πήγα λιγο στο επόμενο να σου απαντήσω, είδες? Εσένα είχα στο μυαλό μου!

aphrodite είπε...

@glenn,

UR place, now!

glenn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
aphrodite είπε...

RE GLENN,

Οταν λέω UR place, εννοώ στο blog σου, που σου εξήγησα περι ώρας!

Βαλτο για 2 λεπτα ακόμη πληζ, τωρα ειμαι στην οθόνη (μη μου το κανεις αυτο που ετρεχα σαν την παλαβη!)

Πληηηηζ!

NOW!

aphrodite είπε...

OK! got it!

aphrodite είπε...

(κενό...)

(κι άλλο κενό...)

Τι να μου πεις τώρα ποντίκι για τη ζωή σου!

... zoros, με όλο το θάρρος δηλαδή, άστε καλύτερα...

(ευτυχώς τουλάχιστον που πρόλαβα να τον καπαρώσω εγώ, κάτι είναι κι αυτό...)

!!!!

(Οκ, δένομαι σαν την Λαϊκα και πάω μόνη μου if it makes you any happier in any conceivable way!)

Καγγέλου & Ενεού γωνία.


!!!

vassiliskou είπε...

Den katalavaino.

To afendiko einai 71, tou tin peftei.

O heinz einai olo logia, tou tin peftei (ligotero).

O andy einai mes thn evaisthisia (min po klapsa), tou tin peftei.

O glenn tis grafei mystika, tou tin peftei!

O mickey tin tsandizei, tou tin peftei (asxima, but still)

O zoros tis ginetai stenos korses (exeis akousei re file na lene sonei? exases? tsakise?) tou tin peftei, agria kai sto telos malakonei...

Ki yparxoyn kai diaforoi pou grafoun diafores eksypnades, kai pote-pote tous ypoklinetai.

Ego pou den eimai 71, den eimai olo logia, den eimai mes tin klapsa, den eimai mystikopathis, den tis ginomai stenos korses kai dentiskathomai kai sto sverko, ti pithanotites exo?

Ti prepei na kano?...
:))))

vassiliskou είπε...

Ase, skata, kai tou harry tou grafikou tzopani tou tin epese! (sto post gia tin pomaka)

maika είπε...

@Αphrodite

...Αφροδίτη προχώρα...
σε θέλει όλη η χώρα....

..μη σκας καλή μου.... σε θέλουν όλοι .... αυτό είναι όλο.... σε προκαλούν για να τους απευθύνεις το λόγο σου λέω... πίστεψέ με!!!

..απάντησα κι εγώ 12.07πμ (με ολίγο απο χιούμορ..) στο zoros.. αλλα επειδή δεν αγαπάει τις γυναίκες της διπλανής πόρτας... με έγραψε τελείως.. ενώ εσένα δε σε άφησε σε χλωρό κλαρί... άρα??? σε αγαπάει βρε κουτό...

πολέμησες για όλες μας (είχες και καλή υποστήριξη απο αρκετούς , δε λέω)
να ΄σαι καλά!!

mickey είπε...

Άφρο, συνεχίζεις στον ίδιο ρυθμό και δεν βλέπω να καταλαβαίνεις :(

Επί της ουσίας φυσικά ...nothing - μόνο εντυπώσεις και "πειράγματα"! Και όποτε θέλουμε το ρίχνουμε όπου θέλουμε (σοβαρά ή αστεία), έτσι για να μη μας θίξουν και τα ...κεκτημένα ;)

Αφήνω τις "φαιδρότητες" και τις "αστοχίες" του καθενός να τις κρίνει ο καθένας! Εγώ δεν έκανα γενική και αόριστη κριτική περί ανέμων και υδάτων. Έγραψα επί της ουσίας, όσο πιο διακριτικά γινόταν. Έχω κάνει σχετική "κριτική" και ιδιωτικά (το γνωρίζεις άλλωστε). Και BTW, τι ακριβώς θέλεις να μάθεις από τη ζωή μου; :)))

Φυσικά φαίνεται αν κάποιος διαθέτει χιούμορ ή όχι (μπορεί κανείς να δει και τα πρώτα σχόλια εδώ, καθώς και το παρελθόν του καθενός) και πολλά άλλα ακόμα ;)

Θα πρότεινα να ξανακοιτάξεις ψύχραιμα τα προηγούμενα σημερινά (και όχι μόνο) σχόλια (δικά σου και άλλων) πριν κάνεις το επόμενο. Ίσως καταλάβεις περισσότερα. Και θα σου λυθούν αρκετές απορίες για απολογίες, τελευταίες λέξεις, πολυλογίες κ.α. Για καλό το λέω και το ξέρεις.

Επαναλαμβάνω τη φιλική μου συμβουλή με όλη μου την αγάπη:

Μην το παρακάνεις! Εσύ χάνεις...

:)*** <- It means many kisses

aphrodite είπε...

Κατόπιν προτροπής του *glenn* μου (από δω και στο εξής με 2 αστέρια, αρχή & τέλος τ'αστέρια) δεν σε πειράζω. Διότι έπαιξες τον διδικτυακό παπά (φαντάσου!).

Τι να καταλάβω, τι...

Ααααχ! (εκπνοή ονειροπόλησης...)

Για το δάχτυλο που μου υψώνεις, μίνι στεφανάκι από λουλούδια, μαγιάτικο.

Κρατάω τα φιλιά, τα πολλά φιλιά σου, και όλα τα άλλα,

D E L E T E !

Μάκια στα μουστάκια!

mickey είπε...

Δε θέλω φιλάκια, θέλω κι εγώ ...παιδάκια :((((

Μόνο εμένα δε θες για πατέρα των παιδιών σου!!!

Μπουχουχουχουχουχου :((

mickey είπε...

Το δάχτυλο δεν το υψώνω. Έχω άλλες ...χρήσεις γι' αυτό :))

aphrodite είπε...

@mickey,

Και ο harry τελικά είπε ευχαριστώ, με τον δικό του, μοναδικό τρόπο (στο "περί καρα-" ποστ)...

Εσύ το είπες, με τον γνωστό σου αφιονισμένο τρόπο, (τι να κάνουμε δηλαδή, ποντικάκια? Και να πάρουνε λέει το μυαλό σου -γκρέμλινς θα βγούνε ! Απαπαπααα!)) άρα όλα είναι ανθηρά... Είναι?

Ο χρόνος δουλεύει για μας (πληρώνουμε υπερωρίες, γι'αυτό!)

:)*****

(πρόσεξε μη στραμπουλήξεις κάνα δάχτυλο!)

Zoros είπε...

@aphrodite
Επιτέλους βρήκα το χρόνο να δώσω απάντηση σε αυτά που μου έγραψες.

Δεν θα συνεχίσω την κουβέντα για το αν τα γυναικεία σχόλια είναι αξιόλογα ή όχι. Θεωρώ το θέμα λήξαν και όπως έγραψα και προηγουμένως καθαρά υποκειμενικό. Επαναλαμβάνω τέλος για άλλη μια φορά, ότι το πρόβλημά μου είναι η επιλεκτική ευθιξία που δείχνετε.

Πάμε λοιπόν στο ψητό.

Εξηγείς τους λόγους που δεν διαπρέπουν οι νέγροι στην κολύμβηση:
«Είχα εξηγήσει το "Γιατί δεν διαπρέπουν οι νέγροι στην κολύμβηση" από χτες, λυσάρι κανονικό, μπας και δεν το πιάσετε, ήτοι:
"Ηλπιζα ότι θα καταλαβαίνατε την τοποθέτηση/μεταφορά και άρα απάντηση στο «γιατί» σας, διότι υπάρχουν «προδιαγραφές» που σε πρώτη ανάγνωση τείνουν προς κάπου, αλλά εάν τις ελκύει πολύ η άλλη «πλευρά» & βρουν και την κατάλληλη υποστήριξη, μπορούν όχι απλώς να διακριθούν, αλλά και να θριαμβεύσουν σε πείσμα όλων των παγκόσμιων στερεότυπων (φύλου, ράτσας, ικανοτήτων, καταγωγής κτλ)."»

Το έχω διαβάσει 10 φορές και πραγματικά δεν βγάζω νόημα (είναι και λυσάρι κανονικό όπως λες τρομάρα σου)... «Υπάρχουν προδιαγραφές που φαινομενικά τείνουν προς κάπου, αλλά αν τις ελκύει η άλλη «πλευρά» μπορούν να θριαμβεύσουν...» Και με αυτό ερμηνεύεις γιατί οι μαύροι δεν διαπρέπουν στην κολύμβηση!
Η απλή φράση: Δεν είναι στην κοινωνική κουλτούρα των μαύρων να ασχολούνται με την κολύμβηση, όπως κατά αναλογία στους Κρητικούς δεν αρέσουν τα τσάμικα, τι σου λέει?


Μετά μου εξηγείς για ποιο λόγο έδωσες το παράδειγμα με τους μαύρους:
«Το παράδειγμα αφορούσε στις "προδιαγραφές" με τις οποίες ξεκινήσατε το παιχνίδι, διαφορές ανδρών-γυναικών, θεωρώντας τες υπεύθυνες για διαφοροποιήσεις φύλου.. Εκεί πήγαινε! Πού το πήγατε εσείς, πραγματικά ευτυχώς που δεν το ρωτήσατε το παράδειγμα, διότι θα είχε βάλει τον κόλο του κάτω και δεν θα κουνιόταν, δεν θα μπορούσατε να το πάτε πουθενά με τίποτα!»

Πάλι το διαβάζω 10 φορές, και πάλι δεν σε καταλαβαίνω και δεν βγάζω άκρη! Σε χάνω...


Μετά μου γράφεις περί ευφυίας:
«Τα δύο φύλα δεν είναι το ίδιο έξυπνα, καθώς η εξυπναδα δεν είναι μια, αλλά 8 προς το παρόν (αποσαφηνίζονται κι άλλες)»

Φυσικά η διατύπωση ότι τα 2 φύλα δεν είναι το ίδιο έξυπνα, ΕΠΕΙΔΗ η εξυπνάδα δεν είναι μόνο μία αλλά 8, είναι απλά τρύπια από παντού. Στις μέχρι πόσες εξυπνάδες δηλαδή, θα ήταν το ίδιο έξυπνα? ΤΕΣΠΑ, το ερμηνεύω ως απλά κακή διατύπωση.


Και ολοκληρώνεις, αφού έχεις αναφέρει όλους τους τύπους εξυπνάδας:
«Ούτε τα 2 φύλα λοιπόν είναι το ίδιο ικανά και έξυπνα, ούτε το κάθε φύλο έχει ικανότητες και δεξιότητες σε διαφορετικούς τομείς. Εχει να κανει με ανθρώπους, κι αυτό που πρεσβεύετε είναι αποτέλεσμα χιλιάδων ωρών εκμάθησης και διαώνισης στερεοτύπων φύλου.»

Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, δεν μπορούμε να μιλάμε για ικανότητες και δεξιότητες σε επίπεδο φύλων, παρά μόνο σε επίπεδο ανθρώπων. Και ξαναπερνάμε για πολλοστή φορά στο παράδειγμα που σας έδωσα με τη σύγχρονη μουσική (και μέχρι στιγμής δεν έχω πάρει ΚΑΜΙΑ λογική εξήγηση):
- Οι τραγουδιστές και οι τραγουδίστριες είναι ισόποσα μοιρασμένοι. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και στο χώρο του τραγουδιού, που είναι το λιγότερο αξιοκρατικό κομμάτι της μουσικής, δεν ισχύουν αποκλεισμοί και ούτε υπάρχουν αντρικές κλίκες που να «πνίγουν» τις γυναίκες. Επίσης δείχνει ότι η μουσική είναι ένας χώρος που ενδιαφέρει τις γυναίκες, αφού τους αρέσει να ασχολούνται με ένα κομμάτι της, το τραγούδι (εν αντιθέσει πχ με την τεχνολογία που δεν τις ενδιαφέρει και για αυτό δεν αποδίδουν). Το τραγούδι τέλος δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη δημιουργικότητα, παρά μόνο φυσικό ταλέντο (φωνή) και (δυστυχώς...) εξωτερική εμφάνιση.
- Το κοινωνικό στερεότυπο είναι γυναίκα από σπίτι που να ξέρει «γαλλικά και ΠΙΑΝΟ». Συνεπώς, η κοινωνία σπρώχνει τις γυναίκες στο να διδάσκονται μουσική από μικρές ηλικίες. Μια ματιά στις συνθέσεις των ωδείων θα σε πείσει: είναι συντριπτικά περισσότερες οι γυναίκες.
- ΚΑΙ ΟΜΩΣ: Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ή ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΧΗΣΤΡΩΝ (ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΜΕ 20:1 (αυθαίρετο το ποσοστό, αλλά πιστεύω πολύ κοντά στην πραγματικότητα). Επίσης οι συγκεκριμένοι χώροι είναι οι περισσότερο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΙ της μουσικής: ένα ταλέντο στη σύνθεση θα αξιοποιηθεί πλήρως από το σύστημα, επειδή φυσικά φέρνει λεφτά.
Θα ήθελα να μου δώσεις μια λογική εξήγηση για αυτή την αναλογία, αν δεν υπάρχουν όπως λες δεξιότητες και ικανότητες σε επίπεδο φύλων! Πως γίνεται οι γυναίκες να τραγουδούν, να μαθαίνουν μουσική λόγω κοινωνικών στερεοτύπων, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ! Γίνεται να είναι τυχαίο όπως αναγκαστικά πρεσβεύει η θεωρία σου?
Ομοίως τα ίδια συμβαίνουν σε πολλούς άλλους χώρους:
Μοιρασμένοι στα 2 φύλα οι ηθοποιοί, άντρες οι σκηνοθέτες.
Μοιρασμένοι οι χορευτές, άντρες οι χορογράφοι.
Πολύ περισσότερα τα μοντέλα γυναίκες, άνδρες οι σχεδιαστές μόδας.
Κλπ, κλπ...

Επίσης, θα ήθελα να μου ερμηνεύσεις και τη διαφορετική συμπεριφορά αρσενικών-θηλυκών στη φύση (πχ θηλαστικά), όπου φυσικά δεν ισχύουν τα κοινωνικά στερεότυπα. Γιατί οι αρσενικοί γορίλες κάνουν επίδειξη δύναμης και ισχύος στα θηλυκά της αγέλης και ο ισχυρότερος είναι αυτός που καταφέρνει να ζευγαρώσει τις περισσότερες? Και μην ξεχνάμε: σε επίπεδο γονιδίων είμαστε ταυτόσημοι κατά 97%...

aphrodite είπε...

@zoros said, (2;02)

" Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,

(εισπνοή),

Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,

Πάλι το διαβάζω 10 φορές, και πάλι δεν σε καταλαβαίνω και δεν βγάζω άκρη! Σε χάνω...

(ξανά εισπνοή),

Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,
μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,

Μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,

αρσενικοί γορίλες κάνουν επίδειξη δύναμης και ισχύος στα θηλυκά της αγέλης ,

μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα,

(εισπνοή),

Και μπλα, μπλα.

(εκπνοή).

Μπλα!"



ΟΚ darling, apology accepted!
Μάκια!

(πού να σ’έλεγα και καμπούρη δηλαδή!)
(-DDDDD

Zoros είπε...

Αρκετές φορές μου θύμιζες ότι σου χρωστάω απάντηση και τώρα που στην έδωσα, απλά με ειρωνεύεσαι...

Το μόνο που μένει είναι να γράψεις για άλλη μια φορά σεντόνι περί τακτ...
Κρίμα.

aphrodite είπε...

@zoros,

Αλλο ειρωνεία, άλλο πείραγμα!

Είστε σπουδαίος. Ειλικρινής, νέτος-σκέτος, πολλά βαρύς & όχι.

Επίσης δεν θα συμφωνήσουμε διότι υπάρχει χάσμα απόψεων.

Αυτά.

Είναι ανάγκη να με εχθρεύεστε κιόλας?

Σας γλυκοφιλώ, καληνύχτα!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Αφροδίτη
;-)

Zoros είπε...

@aphrodite

«Αλλο ειρωνεία, άλλο πείραγμα!»
Ούτε αυτό κατάφερα να καταλάβω ο άτιμος :-) ΟΚ, δεκτόν!

«Είναι ανάγκη να με εχθρεύεστε κιόλας?»
Ποτέ των ποτών δεν το έκανα! Όπως λέγαμε μικροί: «Φίλοι?»

«Σας γλυκοφιλώ, καληνύχτα!»
Σου ανταποδίδω και εγώ το γλυκό φιλί και την καληνύχτα!

the resident είπε...

Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!

mickey είπε...

Τελικά, περισσότερο από όλα με αυτό το blog, μου αρέσουν οι έρωτες που γεννιούνται εδώ μέσα.

Ο γάτος έχει εξελιχθεί στην καλύτερη και μακράν πιο high-tech προξενήτρα στη Γραικία του 21ου αιώνα.

Κι η Άφρο αλλάζει τους άντρες σαν τα πουκάμισα! Και να 'ταν μόνο αυτή! Η ...σταθερότητα της γυναικείας φύσης πού γράφτηκε κάπου πριν, μάλλον πάει περίπατο. Δε μπορεί, οι μπλογκερούδες έχουν άλλα γονίδια ;)

KOSTAS TRENT είπε...

Νά πω κι εγώ πως
η ζωή έχει όνομα θηλυκό .
Η μοίρα σου σε σημαδεύει.
Κι η ερινύα καιροφυλακτεί
και σε γυρεύει,
η αρρώστεια δε χωρατεύει,
και την αρετή,
την τόλμη κι αγάπη,
τη φιλοτιμία κι ευσπλαγχνία,
ή τη φιλοδοξία κι ό,τι ανθρώπινο,
κανοναρχούν τα γυναικεία.

Κι ό,τι απάνθρωπο σαν την κακία,
την φιλαργυρία,
την μικροψυχιά, τη ζήλεια,
δε μπορεί,
θα σπέρνεται από γυναίκεια Θεία ...

Ήθελα τότε νά 'ξερα
γιατί έχει ο Έρωτας
όνομα ανδρικό.

Γιατί όχι τάχα θηλυκό ;
Τί χαρά στην αγκαλιά !
Ποιά θέρμη στη ματιά,
σπέρνει τη φλόγα στη νυχτιά,
κι η αφή η πεινασμένη,
στην ένωση την ύπαρξη φέρνει ,
στην πλησμονή.
Μακάρια Ώρα,
γίν' αιώνια...

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   401 – 470 από 470   Νεότερο› Νεότερο»